Az 1-2-vel még ma is eljátszanék ha lenne időm rá...na meg a Cold war conflicts-al amit sokan nem ismernek de ugyanaz.....izraeli,egyiptomi,szíriai meg talán usa kampánnyal.Ha valakinek kell feltöltöm mert kapni már nem lehet.
És próbáltam az 1. vagy 2. részt. Gyakorlatilag játszhatatlan vacok volt főleg, ha a Wargame szériával vetem össze. Ok, a kettő között évtized van, de akkor is...

A Panzer General 2 volt még ilyen nálam,csak az már csúcsgépeken nem fut el.
A PG2 simán elmagy újabban is emlékeim szerint sőt, szénné moddolt változata és közössége is van. 100-as (!) nagyságrendű hadjáratot csináltak hozzá asszem totálisan átszabták a játékot. Persze soha nem volt időm csekkolni.
 
És próbáltam az 1. vagy 2. részt. Gyakorlatilag játszhatatlan vacok volt főleg, ha a Wargame szériával vetem össze. Ok, a kettő között évtized van, de akkor is...


A PG2 simán elmagy újabban is emlékeim szerint sőt, szénné moddolt változata és közössége is van. 100-as (!) nagyságrendű hadjáratot csináltak hozzá asszem totálisan átszabták a játékot. Persze soha nem volt időm csekkolni.


Természetesen mikor én játszottam vele,akkor még csúcsjáték volt.Össze sem lehet a wargammel hasonlítani. :-)

A pg-ről ha tudsz letöltőlinket adni megköszönöm. :-)
 
Nem akarok reklámot csapni, de akinek tetszett anno a Harpoon széria, annak a Command - Modern Air/Naval Operations is fog valszeg.
Ma estig még akciós.

A novemberi hozzászólásokhoz pedig:
A PG2 szellemi örököse pedig a Panzer Corps, ami még mindig akciós Gőz nevű játék disztribúciós rendszeren.
Gyakorlatilag végtelen hosszúságú a játék a kiegészítőkkel.
 
A Steam & Iron: The Russo-Japanese War-t próbálta valaki? Az egyik örök kedvencem, bár grafikailag egy sárga csekk és egy közepesen unalmas excel-tábla között van kb. félúton.

CNYgSji.jpg
 
Kaptam 5 meghívó kódot Total War: Arena-hoz...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Csak új (Wargaming.net) account-tal működik, elvileg ezek vannak benne:

— 500 Gold

— 50,000 Silver

— 15,000 Free XP

— 7 days of Premium Account.
 
A World in Conflict-ot ki ismeri és a hozzá való MW MOD-ot? Hogyan viszonyul a Wargame-hez? Miben hasonló, miben más?
 
10 éve még a mai játékszinvonal is mission impossible volt. Pár év és simán menni fog ez is.
Na ez az, ami azért nem egészen igaz. Játéktechnikailag és mechanikailag egy rakás játék nem éri el a 10-20 évvel ezelőtti komplexitást sem.
Semmi sem akadályozta meg volna azt, hogy ilyet kapjon a WG:RD is. A StDV ugyanannak a motornak (iriszoom) kicsit reszelt változatát használja, de az első változata hajtotta meg az ezeréves RUSE-t is.

A játékok grafikailag igen sokat fejlődtek, de a magot és alapokat nézve a Witcher 3 is egy igen erősen felpumpált Gothic 1/2, semmi több. Ugyanolyan faék egyszerű párbeszéd rendszer van. Hiába van papíron komplex craft rendszer, ha értelme semmi, Gothic-é egyszerűbb, ott sem oszt és soroz sokat. Ugyanolyan tárgy interakciók lehetségesek a Gothic-ban majdnem, mint a W-ben. (W3-ban vannak lökéshullámmal rombolható falak, kb. ennyivel több.)

Mitől lett klasszis a W3? Hát sokkal szebb, sokkal nagyobb és voice acting és fantasztikus történetvezetés jó környezettel. Ennyi. Játékmechanikailag alig van difi, kicsit több a látszat választási lehetőség, aminek valódi hatása 0.

A Gothic 1/2 is emiatt volt király a maga korában.
 
Nem játékmenetről beszéltem, hanem technológiáról. Igazság szerint amit leírt @kiskrumpli az akár ma is megvalósítható lenne. A technológia meg van hozzá csak nem érné meg.
A játékmenet a mai AAA-s játékokban valóban szar, ebben teljesen igazad van. Csak a grafika a lényeg. Egy csomó ősöreg játékot visszasírok (és időnként játszom is vele, már ami még elfut mindenféle emulátorok meg virtual boxok nélkül). Sajnos a kiadók nagyon elkurvultak, forradalmi öteletet nem karolnak föl, így az csak indie-ként tud létezni ott meg nem tud igazán nagy közösséget megszólitani. Pár csoda azért akad. :)

Addig marad a battlefield 124 átskinezve ugyanazon a motoron battlefont 32, kólofduty nyolcszáz meg GTA 57. :(
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti and fip7
Nem játékmenetről beszéltem, hanem technológiáról. Igazság szerint amit leírt @kiskrumpli az akár ma is megvalósítható lenne. A technológia meg van hozzá csak nem érné meg.
A játékmenet a mai AAA-s játékokban valóban szar, ebben teljesen igazad van. Csak a grafika a lényeg. Egy csomó ősöreg játékot visszasírok (és időnként játszom is vele, már ami még elfut mindenféle emulátorok meg virtual boxok nélkül). Sajnos a kiadók nagyon elkurvultak, forradalmi öteletet nem karolnak föl, így az csak indie-ként tud létezni ott meg nem tud igazán nagy közösséget megszólitani. Pár csoda azért akad. :)

Addig marad a battlefield 124 átskinezve ugyanazon a motoron battlefont 32, kólofduty nyolcszáz meg GTA 57. :(
Sokan hiszik, hogy ilyen ambíciózus lépték menne. A szomorú igazság az, hogy nem. A DCS World rá az élő példa... Töredékét nem képes megcsinálni.
 
Sokan hiszik, hogy ilyen ambíciózus lépték menne. A szomorú igazság az, hogy nem. A DCS World rá az élő példa... Töredékét nem képes megcsinálni.
Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.
 
Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.

Nem játékmenetről beszéltem, hanem technológiáról. Igazság szerint amit leírt @kiskrumpli az akár ma is megvalósítható lenne. A technológia meg van hozzá csak nem érné meg.
A játékmenet a mai AAA-s játékokban valóban szar, ebben teljesen igazad van. Csak a grafika a lényeg. Egy csomó ősöreg játékot visszasírok (és időnként játszom is vele, már ami még elfut mindenféle emulátorok meg virtual boxok nélkül). Sajnos a kiadók nagyon elkurvultak, forradalmi öteletet nem karolnak föl, így az csak indie-ként tud létezni ott meg nem tud igazán nagy közösséget megszólitani. Pár csoda azért akad. :)

Addig marad a battlefield 124 átskinezve ugyanazon a motoron battlefont 32, kólofduty nyolcszáz meg GTA 57. :(


Ahogy a mai filmekre ez ugyanez igaz - szépek, de üresek. Odáig süllyedtek kreativitás hiányban, hogy már gamek sztorija után nyúlnak, annyira nem tudnk mit nyújtani (amit aztán el is csesznek, mert beleteszik a már lejáratott köntösbe). Filmet évente 1-2 darabot nézek már csak. Semmi értelme.

Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.

Valahol olvastam, hogy a fejlesztők elértéka szintet, amit egy emberek alkotta csapat képes modellezni, etc... egyszerűen több száz ember és millió dollár kell egy új nagyobb gamehoz. Amíg az AI-kat nem kezdik befogni játékvilág renderelésre / fejlesztésre, addig ugyanúgy a plafon előtt táncolunk technikailag.
Más kérdés, ha egyszer megszületik az első AI alkotta játék, az valami olyan lesz, ami mondjuk a Pacman és a WoW közötti ugrásnak fog tűnni. (Blizzardnál olvastam, hogy addig nem is tervezik leváltani a Wowot, míg ez be nem jön. Egyszerűen emberekkel egy új MMORPGt megcsinálni anyagi csőd.)
 
Én inkább azt látom ebben a film meg játékiparban,hogy áttértek a tömeggyártásra a minőségről.Nem lettek a készítők kevésbé kreatívak csak nem elvárás a minőség.Az elvárás az egy közepesen jó minőség amit farzsebből előrántanak bármikor és kész.
Nem éri meg valódi minőséggel tökölni mert jövőre jön a következő. Hello fogyasztói társadalom!
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst and fip7
Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.
Nem, nem oldható meg. Sok ember azt hiszi, hogy ez olyan kurva egyszerű. A DCS ennél töredékebb problémákat nem képes megoldani. A Falcon4 okkal találta ki a "3D bubble és 2D RTS engine" kombót és használja mind a mai napig.