• Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

mirella

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
174
269
63
A Panzer General 2 volt még ilyen nálam,csak az már csúcsgépeken nem fut el.
 
M

molnibalage

Guest
Az 1-2-vel még ma is eljátszanék ha lenne időm rá...na meg a Cold war conflicts-al amit sokan nem ismernek de ugyanaz.....izraeli,egyiptomi,szíriai meg talán usa kampánnyal.Ha valakinek kell feltöltöm mert kapni már nem lehet.
És próbáltam az 1. vagy 2. részt. Gyakorlatilag játszhatatlan vacok volt főleg, ha a Wargame szériával vetem össze. Ok, a kettő között évtized van, de akkor is...

A Panzer General 2 volt még ilyen nálam,csak az már csúcsgépeken nem fut el.
A PG2 simán elmagy újabban is emlékeim szerint sőt, szénné moddolt változata és közössége is van. 100-as (!) nagyságrendű hadjáratot csináltak hozzá asszem totálisan átszabták a játékot. Persze soha nem volt időm csekkolni.
 

mirella

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
174
269
63
És próbáltam az 1. vagy 2. részt. Gyakorlatilag játszhatatlan vacok volt főleg, ha a Wargame szériával vetem össze. Ok, a kettő között évtized van, de akkor is...


A PG2 simán elmagy újabban is emlékeim szerint sőt, szénné moddolt változata és közössége is van. 100-as (!) nagyságrendű hadjáratot csináltak hozzá asszem totálisan átszabták a játékot. Persze soha nem volt időm csekkolni.


Természetesen mikor én játszottam vele,akkor még csúcsjáték volt.Össze sem lehet a wargammel hasonlítani. :)

A pg-ről ha tudsz letöltőlinket adni megköszönöm. :)
 

ruhakupac

Active Member
2012. július 31.
158
37
28
Nem akarok reklámot csapni, de akinek tetszett anno a Harpoon széria, annak a Command - Modern Air/Naval Operations is fog valszeg.
Ma estig még akciós.

A novemberi hozzászólásokhoz pedig:
A PG2 szellemi örököse pedig a Panzer Corps, ami még mindig akciós Gőz nevű játék disztribúciós rendszeren.
Gyakorlatilag végtelen hosszúságú a játék a kiegészítőkkel.
 

endre

Well-Known Member
2016. december 7.
328
521
93
A Steam & Iron: The Russo-Japanese War-t próbálta valaki? Az egyik örök kedvencem, bár grafikailag egy sárga csekk és egy közepesen unalmas excel-tábla között van kb. félúton.

CNYgSji.jpg
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Kaptam 5 meghívó kódot Total War: Arena-hoz...


Csak új (Wargaming.net) account-tal működik, elvileg ezek vannak benne:

— 500 Gold

— 50,000 Silver

— 15,000 Free XP

— 7 days of Premium Account.
 
M

molnibalage

Guest
A World in Conflict-ot ki ismeri és a hozzá való MW MOD-ot? Hogyan viszonyul a Wargame-hez? Miben hasonló, miben más?
 
M

molnibalage

Guest
10 éve még a mai játékszinvonal is mission impossible volt. Pár év és simán menni fog ez is.
Na ez az, ami azért nem egészen igaz. Játéktechnikailag és mechanikailag egy rakás játék nem éri el a 10-20 évvel ezelőtti komplexitást sem.
Semmi sem akadályozta meg volna azt, hogy ilyet kapjon a WG:RD is. A StDV ugyanannak a motornak (iriszoom) kicsit reszelt változatát használja, de az első változata hajtotta meg az ezeréves RUSE-t is.

A játékok grafikailag igen sokat fejlődtek, de a magot és alapokat nézve a Witcher 3 is egy igen erősen felpumpált Gothic 1/2, semmi több. Ugyanolyan faék egyszerű párbeszéd rendszer van. Hiába van papíron komplex craft rendszer, ha értelme semmi, Gothic-é egyszerűbb, ott sem oszt és soroz sokat. Ugyanolyan tárgy interakciók lehetségesek a Gothic-ban majdnem, mint a W-ben. (W3-ban vannak lökéshullámmal rombolható falak, kb. ennyivel több.)

Mitől lett klasszis a W3? Hát sokkal szebb, sokkal nagyobb és voice acting és fantasztikus történetvezetés jó környezettel. Ennyi. Játékmechanikailag alig van difi, kicsit több a látszat választási lehetőség, aminek valódi hatása 0.

A Gothic 1/2 is emiatt volt király a maga korában.
 
T

Törölt tag 008

Guest
Nem játékmenetről beszéltem, hanem technológiáról. Igazság szerint amit leírt @kiskrumpli az akár ma is megvalósítható lenne. A technológia meg van hozzá csak nem érné meg.
A játékmenet a mai AAA-s játékokban valóban szar, ebben teljesen igazad van. Csak a grafika a lényeg. Egy csomó ősöreg játékot visszasírok (és időnként játszom is vele, már ami még elfut mindenféle emulátorok meg virtual boxok nélkül). Sajnos a kiadók nagyon elkurvultak, forradalmi öteletet nem karolnak föl, így az csak indie-ként tud létezni ott meg nem tud igazán nagy közösséget megszólitani. Pár csoda azért akad. :)

Addig marad a battlefield 124 átskinezve ugyanazon a motoron battlefont 32, kólofduty nyolcszáz meg GTA 57. :(
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti and fip7
M

molnibalage

Guest
Nem játékmenetről beszéltem, hanem technológiáról. Igazság szerint amit leírt @kiskrumpli az akár ma is megvalósítható lenne. A technológia meg van hozzá csak nem érné meg.
A játékmenet a mai AAA-s játékokban valóban szar, ebben teljesen igazad van. Csak a grafika a lényeg. Egy csomó ősöreg játékot visszasírok (és időnként játszom is vele, már ami még elfut mindenféle emulátorok meg virtual boxok nélkül). Sajnos a kiadók nagyon elkurvultak, forradalmi öteletet nem karolnak föl, így az csak indie-ként tud létezni ott meg nem tud igazán nagy közösséget megszólitani. Pár csoda azért akad. :)

Addig marad a battlefield 124 átskinezve ugyanazon a motoron battlefont 32, kólofduty nyolcszáz meg GTA 57. :(
Sokan hiszik, hogy ilyen ambíciózus lépték menne. A szomorú igazság az, hogy nem. A DCS World rá az élő példa... Töredékét nem képes megcsinálni.
 
T

Törölt tag 008

Guest
Sokan hiszik, hogy ilyen ambíciózus lépték menne. A szomorú igazság az, hogy nem. A DCS World rá az élő példa... Töredékét nem képes megcsinálni.
Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 461
15 925
113
Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.

Nem játékmenetről beszéltem, hanem technológiáról. Igazság szerint amit leírt @kiskrumpli az akár ma is megvalósítható lenne. A technológia meg van hozzá csak nem érné meg.
A játékmenet a mai AAA-s játékokban valóban szar, ebben teljesen igazad van. Csak a grafika a lényeg. Egy csomó ősöreg játékot visszasírok (és időnként játszom is vele, már ami még elfut mindenféle emulátorok meg virtual boxok nélkül). Sajnos a kiadók nagyon elkurvultak, forradalmi öteletet nem karolnak föl, így az csak indie-ként tud létezni ott meg nem tud igazán nagy közösséget megszólitani. Pár csoda azért akad. :)

Addig marad a battlefield 124 átskinezve ugyanazon a motoron battlefont 32, kólofduty nyolcszáz meg GTA 57. :(


Ahogy a mai filmekre ez ugyanez igaz - szépek, de üresek. Odáig süllyedtek kreativitás hiányban, hogy már gamek sztorija után nyúlnak, annyira nem tudnk mit nyújtani (amit aztán el is csesznek, mert beleteszik a már lejáratott köntösbe). Filmet évente 1-2 darabot nézek már csak. Semmi értelme.

Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.

Valahol olvastam, hogy a fejlesztők elértéka szintet, amit egy emberek alkotta csapat képes modellezni, etc... egyszerűen több száz ember és millió dollár kell egy új nagyobb gamehoz. Amíg az AI-kat nem kezdik befogni játékvilág renderelésre / fejlesztésre, addig ugyanúgy a plafon előtt táncolunk technikailag.
Más kérdés, ha egyszer megszületik az első AI alkotta játék, az valami olyan lesz, ami mondjuk a Pacman és a WoW közötti ugrásnak fog tűnni. (Blizzardnál olvastam, hogy addig nem is tervezik leváltani a Wowot, míg ez be nem jön. Egyszerűen emberekkel egy új MMORPGt megcsinálni anyagi csőd.)
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 473
84 547
113
Én inkább azt látom ebben a film meg játékiparban,hogy áttértek a tömeggyártásra a minőségről.Nem lettek a készítők kevésbé kreatívak csak nem elvárás a minőség.Az elvárás az egy közepesen jó minőség amit farzsebből előrántanak bármikor és kész.
Nem éri meg valódi minőséggel tökölni mert jövőre jön a következő. Hello fogyasztói társadalom!
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst and fip7
M

molnibalage

Guest
Csak pénz kérdése, de technikailag megoldható, hogy lemodellezd Európát (persze nem fára pontosan, hanem landmarkokkal + procedurális generálással) és ezen akár a 10 milliós hadsereget mozgassd, a bőrébe bújj egy katonának vagy irányítsd őket szakasz, század, hadosztály vagy akár hadsereg szinten.
DCS réteg játék, de még egy AAAs cím sem tudná kifizetni ezt.
Nem, nem oldható meg. Sok ember azt hiszi, hogy ez olyan kurva egyszerű. A DCS ennél töredékebb problémákat nem képes megoldani. A Falcon4 okkal találta ki a "3D bubble és 2D RTS engine" kombót és használja mind a mai napig.