Ekkora eltérés van két GE F110 között?
Fokozatszámra azonosak, de az F110GE100-as egy hagyományos, bandázsgyűrűs független lapátozású kisnyomású fokozatokkal készült dizájn, a régi, F101-esből (B-1A és B) eredő (nem egészen ugyanolyan) tüzelőtérrel, turbinával, hűtéssel, forszázskollektorokkal miegyébbel.
Hogy értsük, előbb itt van az F101-es proto és szériaváltozata.
F101GE100, a B-1A hajtóműve az ő jellegzetes, Kuznyecov hajtóművekre emlékeztető kék lángjaival:
Ezt csak érdekességképp, a tesztállásban a fékpadon egyszerre két hajtóművet járatnak. Ez még a nem utánégetős hajtóműveknél se szokás, ott se, ahol az ilyenhez hasonló módon páros hajtóműbeépítés van. De itt úgy fest vizsgázott az egymáshoz közeli szívócsatorna is.
F101GE102:
Ez egy igen rövid hajtómű, mintha egy szokásos vadászgéphajtómű karikatúrája lenne:
Ehhez képest:
F110GE100/400/129 (a lángstabilizátor ezeknél azonos), ez a hajtómű az F101DFE-ből (Derivative Fighter Engine) ered, ami a fenti két F101-es verzió "karcsúsított" továbbgondolása (felülről a negyedik kép). A kisnyomású és a nagynyomású forgórész kompresszor fokozatinak száma nőtt, de átmérője csökkent, Így a forszázskamra és a stabilizátorok átmérője is valamivel kisebb, de a kialakítás erősen hasonlatos:
Az F110GE132-esnél az YF120-as megoldásaiból vettek át sokat, blisk fokozatok, így a bandázsgyűrű se kellett sehova, teljesen új tüzelőtér, új turbina, teljesen másfajta forszázs lángstabilizátorok, más még a fúvócső is. Itt van az F110GE132, ez a lángstabilizátor az YF120-asnál jelent meg először a GE hajtóműveken: