F/A-18 Hornet , F/A-18 E/F Super Hornet (McDonell Douglas/Boeing)

A 80-es években az A és C Hornetekhez volt már TGP?

Elvileg ezek voltak:

2020-01-27-20-09-37-Window.jpg
 
Block III-at kínálják Indiának

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Boeing delivers first F/A-18E/F Super Hornet with 1,500h service life extension

"The Service Life Modification programme initially extends the aircraft’s usability from 6,000h to 7,500h.


Boeing and the USN plan to bring back the fighter aircraft for additional modifications starting in 2022. Those follow-up modifications will increase aircraft service life to 10,000h and integrate Block III upgrades, which include conformal fuel tanks, a faster mission computer and a more-robust communications system.


The Block III upgrades will also eventually give the Super Hornet the ability to control Loyal Wingman unmanned air vehicles – a new class of robotic combat aircraft the US Department of Defense is eyeing as an inexpensive way to boost its firepower."
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Hogy a viharba él meg ennyi cég ebből?

Benne van a cikkben. Az USAF 6.4 milliárd dollár értékben vesz agresszor szolgáltatásokat 2024-ig.

Ami engem jobban izgat: egy ekkora és ilyen minőségű flottával el lehet foglalni fél Afrikát. Vajon hogyan vannak ezek a cégek szabályozva?

Kicsit utána olvastam, és az egyik céget például kötelezhetik arra, hogy AESA radart rakjon a gépbe (ebben, az egyébként egész érdekes cikkben:

https://www.thedrive.com/the-war-zo...he-navys-latest-commercial-aggressor-contract
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Igen, ez az a LERX-en kialakuló örvénysor ami kegyetlenül meg tudja rázni és csavargatni a függőleges vezérsíkokat, és repedéseket okozni rajta MiG-29-nél ugyanez a helyzet). Ezért is kellett a Hornet vezérsíkjainak bekötési csomópontjait utólag megerősíteni.
 
Ez egy érdekes eléképzelés lett volna. Oldalról, mintha a Lódarazsat megszállta volna Gripen szelleme. Érdekes nünasznyi részletek a farkasfogas vízszintes vezérsík és a két kis gázterelő kormányfelület a fúvócsövek között. Viszont teljesen hiányzik a gép egyik jellegzetessége, az előrenyúló LERX:

b-23060.jpg


b-23062.jpg


b-23063.jpg


b-23065.jpg

b-23064.jpg


A LERX szerepét az aktív, az állásszög szerint beálló kacsaszárny vette volna át, amit napjainkban az oroszoknál, illetve korábban az F-15S/MTD és ACTIVE programoknál láthattunk.
A szélcsatorna modell a fotók tanúsága szerint igencsak impozáns maximális állásszöggel volt képes stabilan "repülni".