Nekem a Medieval 2 volt a kedvencem. Megvettem Steamen a Three Kingdoms-ot, de visszatérítést kértem mert nekem nagyon nem tetszett.
 
Mikor rájöttem, hogy az MI mennyire csaló és buta 15+ év stratégiázás után minden ilyen játékot hagytam a fenébe. Semmi értelme, időpazarlás az én szememben. Egyedül a WG:RD és ALB hadjáratait toltam le, hogy véleményt mondhassak róla. Ott is kőhülye az MI.
 
Nekem a Medieval 2 volt a kedvencem. Megvettem Steamen a Three Kingdoms-ot, de visszatérítést kértem mert nekem nagyon nem tetszett.

A Med 2 is szuper jó volt, csak sajnos abban az AI tényleg nagyon hülye volt, meg tele volt utólag idegesítő dolgokkal, főleg a harci animációk miatt. De nálam a nagy klasszikus TW szériából a medieval 1 volt. Jó lenne már ha jönne a három a kínai idétlenkedés helyett, bennem az első totalwar cím, ami totális érdektelenségbe fulladt.
 
A Med 2 is szuper jó volt, csak sajnos abban az AI tényleg nagyon hülye volt, meg tele volt utólag idegesítő dolgokkal, főleg a harci animációk miatt. De nálam a nagy klasszikus TW szériából a medieval 1 volt. Jó lenne már ha jönne a három a kínai idétlenkedés helyett, bennem az első totalwar cím, ami totális érdektelenségbe fulladt.
Én kb. 5-6 óra után dobta ki. Amikor a szövetségesem seggét is kinyaltam, házasság révén kapocs és az első adandó alkalommal elárult. Köv játék dettó.
Igazság szerint nem láttam én soha olyan játékot, amiben a diplomácia valaha is ért volna bármit. Alaposabban megnézve csak púder volt.
 
Én kb. 5-6 óra után dobta ki. Amikor a szövetségesem seggét is kinyaltam, házasság révén kapocs és az első adandó alkalommal elárult. Köv játék dettó.
Igazság szerint nem láttam én soha olyan játékot, amiben a diplomácia valaha is ért volna bármit. Alaposabban megnézve csak púder volt.

A Stellarisban szeretem a diplomáciát, illetve a Paradoxnak még vannak grand strat játékai amiben állítólag jó a diplomácia. Ezt nem tudom, mert én csak a Stellarissal játszottam tőlük.
 
Lehet menni a Total War: SHOGUN 2-ért ingyen (május 1 -ig, úgyhogy húzzatok bele és ne zavarjon meg, hogy a lenti link 30 ojrót 1r. Tényleg ingyen van mosty.)

A The Division 2-ből meg kijött egy ingyened próba verzió. Max 8 óra és 8-as szint. Arra jó, hogy kipróbáljátok bejön-e a cover based játék és a hangulat. Nekem mondjuk nagyon bejött az 1.
 
Hát a grafika az nagyon ott van, de a gépigény is :eek:


Sajnos nálam esélytelen!

b4ef817962405ab28d80d0f92c9ce91a.jpg
 
Lehet menni a Total War: SHOGUN 2-ért ingyen (május 1 -ig, úgyhogy húzzatok bele és ne zavarjon meg, hogy a lenti link 30 ojrót 1r. Tényleg ingyen van mosty.)

A The Division 2-ből meg kijött egy ingyened próba verzió. Max 8 óra és 8-as szint. Arra jó, hogy kipróbáljátok bejön-e a cover based játék és a hangulat. Nekem mondjuk nagyon bejött az 1.

Én megvettem a D2-t, de megbántam. Nevetségesen magas a gépigénye. YT videók alapján tök ugyanaz mint a D1, sőt a black zone 3 felé osztása a többség szerint hatalmas hiba, szóval ebből a szempontból rosszabb. User interface kb ugyanaz, grafika kb ugyanaz. Más a pálya, néhány képesség más. Hatalmas pénzlehúzás, inkább az egyet kellett volna folytatni még évekig. 90%-ban ugyanaz a játék csak rohadt magas gépigénnyel és magas árcédulával.
 
Az MP visszatér.
Ez egy Harpoon remakenek tűnik és ilyesmi már most van, a leírásában szereplő Cold Water. Fura döntés egy ilyen fejlesztése. Mi értelmen ennek? Vajh milyen eltérés lehet a mai áramvonalasított szimulációk tekintetében...?

Még másik kettő.
https://www.gamewatcher.com/news/Microprose-announces-three-new-games
A Cold Waters az elsősorban nem tengeralattjáró szimulátor? Ez a Sea Power általánosnak tűnik, ahol szinte minden felszíni hajót (vagy egész flottákat?) irányíthatsz.
 
A Cold Waters az elsősorban nem tengeralattjáró szimulátor? Ez a Sea Power általánosnak tűnik, ahol szinte minden felszíni hajót (vagy egész flottákat?) irányíthatsz.
Meg IDDDQD FB oldalán tudtam meg, hogy a CW az multis, a SP meg sanszosan single player lesz, ha az Harpoon utódnak van szánva. Hossza miatt a MP nehéz lenne. De ki tudja.

Én mindenesetre be vagyok sózva, hogy hátha feltámaszt valamit az MP megjelenése. Akik surmóként játszottak anno valami játékukkal vagy 30+-osan, azok ma vásárlóerőt jelentenek.
 
Úgy nézem ezek harcdcore dolgok lesznek, mert a grafikai megjelenítés kb. 10 évvel ezelőtti szinten sincsenek. Meg ez is modulárisnak tűnik. Mondjuk, ha tereptárgyak esetén nem lesz lövedék átütés modellezve, akkor szerintem vicc az egész. Ma kb. ez lenne a minimum ilyen grafikai "szinten". Ha ezt feláldozzák, akkor legyen végre legalább egyszerűsített "fizika".

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Tegnap végighallgattam a fenti podcastet. A Mitgthy 8th nem szimulátor lesz. Inkább személyzet management és egyfajta karrier / story vezérelt valami.

Az eddigiek és a többi elhangzott dolog alapján HC szimet egyelőre senki ne várjon, főleg Falcon 5.0-át ne. Persze benyögték, hogy semmi sem kizárt, de az eddigiek alapján nekem az jön le, hogy csak az ilyen "áramvonalasított" manager szerű megközelítésre van kereslet talán és pénz fejleszteni.

Egy full HC repszim kifejlesztése 0-ról ma olyan pénz és erőforrás F4.0 szerű din. hadjárattal, amit szerintem nem mernek felvállalni. Mert lényegében az F4.0 vitte magával sírba a régi MP-t....