Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nagyon mutatós, csak vannak itt "némi" problémák:
Lehet, és akkor az RP-22 radar is rendben van. Viszont akkor is fölösleges az 1.sz. kis tüzelőanyag-tartály, mert annak a helyén elektronika volt, közte az RP-22 néhány blokkja is. Ezért is lett nagyobb az SZMT és bisz gerinctartálya, hogy pótolják az 1.sz. tartályt (csak az SZMT-nél "kissé" túlzásba estek a pótlással ).Lehet, hogy egy bisz-gerinces SzMT. Abban is R-13-as volt.
"Pótvezérsík aljára"? Ott én nem látok semmit. Viszont a pótvezérsík tövében a törzs alján mindkét oldalon ott van a pótbeömlő torlócsöve - ahogy minden MiG-21-en is ott volt idáig. Ezek a 3x120 fokban elosztott hűtőcsövek 2-6-9 óránál - az alsót gyakorlatilag kettéosztja a pótvezérsík - a GSF-et vezérlő 3 hidraulikus munkahengerhez viszik a hűtőlevegőt!! Egyetlen változás: a hajtómű indítómotor-generátor hűtés-bevezető torlócsöve a törzs jobb-alsó részéről átkerült a bal-alsó részre (az alsó fotón látszik a pótvezérsík mellett kb. 7 óra síkjában, a fölső képen meg látszik hogy jobboldalról eltűnt).Az ember mindig tanul. Indiai MiG-21Bison, amelynél nekem csak most tűnt fel, hogy még a pótvezérsík aljára is jutott pótbeömlő:
Mind a két oldalra:
És furán hat a pitot-cső a csúszásjelző lapátok nélkül.