Nagyon mutatós, csak vannak itt "némi" problémák:
2. - a kúp nem 3-helyzetű hanem folyamatos pozíció-vezérlésű (3-helyzetű az F,F-13 és kétüléses 21-ekben volt)
3-5. - ha RP-22 a radar akkor ez vagy SzM vagy bisz, de ha bisz akkor a hajtóműnek R-25-nek kellene lenni
25.- a keró feltöltési pont az a kissé előrébb lévő kerek fedél, a számmal jelölt egység az a torló-túlnyomás bevezető cső és alatta a tartályban a túlnyomás-biztosító és szellőző szelepek
31.- hátsó keró-feltöltési pont nincs! (külön csak a póttankokat töltik)
33.- a kerékakna fölött a 3.sz., alul középen a 3/A tüzelőanyag-tartály van (a külön kis tartályrendszer-ábrán a 3/A hiányzik)
34.- a főfutókerék behúzva nem itt van, hanem a 33. pozíciónál (a főfutókat befelé-ELŐRE húzták be)
36.- az olajtartály a hajtómű oldalán a szárny síkja alatt volt (34. pozíciónál)
37.- ha R-13 a hajtómű akkor ez szovjet SzM-változat, akkor viszont túl hosszú a gerinctartály
41.- az nem fő- hanem a segédtartó, a hátsó főtartó az a 39.-es, a mellső meg a függőleges tartó ami a 41.-nél ér véget
44. - ez nem RWR-antenna, hanem a SzOD-57M rendszer antennája; ez a saját földi radar jelét sugározta vissza felerősítve, így megnövelve annak hatótávolságát, 1-1 antennája volt a szárny elején is (nem IFF!)
57.- a szürke fényszóró mellett rózsaszínnel O2-palackok (valójában világoskékek)
59.- ez inkább az 58-nál lenne jó helyen
60.- a hüvelyeket lövés után kiszórja a gépágyú, itt csak a széteső hevedertagokat gyűjtik be
65.- ott a futóműnek semmiféle része nincs, a működtető munkahenger az 57-58. pozíció között, a szárnybordák mögött takarásban látható úgy-ahogy
A bal felső sarokban a tüzelőanyag-tartályrendszer rajza is problémás: hiányzik a 3/A tartály, ha ez bisz tipus akkor fölösleges a bal szélső 1. sz. rekesz (a bisz-ben itt is elektronika volt), ha SzM/M/MF akkor meg túl hosszú a gerinctartály. A hátsó szárnytartály-rekesz meg túl széles, méretben illeszkednie kellene a mellette lévő 5. sz. törzstartályhoz; a mellső szárnytartály az 175 literes, a hátsó meg csak 110.
Vannak ezen a rajzon még érdekességek, amiket viszont nem jelöltek:
- a pitot-csövön DUASz-lapátok, amelyek az állásszöget és oldalcsúszást jelezték a célzó-rendszernek, ezek alapján IS korrigálta, mozgatta a célzóra kivetített célgyűrűt a rendszer (így biztosította az automatikus előretartást gépágyús célzóüzemben)
- a gép orrában felül egy zöld tartály (5. fölött): a "muslinca-osztályú" kollégák számára a legfontosabb: szesztartály, minden gépen a kabintető jégtelenítésére, és az RP-22 radaros gépeken a radar hűtésére is
- orr bal oldalén hosszúkás zöld bakon: DUA-3 állásszög-adó lapát, ez egy műszerre és a robotpilótának jelezte az állásszöget
- katapultülés mellett kerek rózsaszín kütyü: kabin túlnyomás-vezérlő szelepe
- gerinctartály alatt végig hosszirányú tolórudak: az oldal és magassági kormányok vezérlő tolórúdjai (24.-nél is láthatóak)
- szárny elején a csűrő-tolórudak, a 71. pozíciónál elfordul hátra egy zöld kütyühöz: ez a Bu-45A csűrő buszter-munkahenger (szervó), mindkét szárnyban
- 22-23. pozíció között körben a törzsön a gépágyú heveder-vezető csatornája
- függőleges vezérsík mellső főtartóján a zöld valami: Bu-210 magassági kormány buszter-munkahengere, mellette egy fekvő zömök henger az a hidraulika-rendszer elektromos hajtású vész-szivattyúja ami csak a Bu-210-re dolgozott, alatta a magassági robotpilóta kormánygépe, mellette a magassági rugós műterhelője és az ARU-3V magasság és sebesség szerinti áttétel-módosító himba
- alattuk a törzs tetején narancs-színnel a bal hengeres hidraulika-akkumulátor (volt még egy a másik oldalon is), ez is csak a Bu-210-re tartalékolta a nyomást. Mivel a 21-el magassági kormány nélkül nincs repülés, hidraulika nélkül, fizikai erővel meg nem mozgatható, így a magassági vezérlésnek sokszoros volt a hidraulikus biztosítása/redundanciája.
Hát eddig hirtelen így ennyi ...
