Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Egész jól áll neki ez a festés...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

További képek, mind mai.
X1zM-_2OMSw.jpg

Q1_uW3_uqAo.jpg
 
Ez lesz csak a bazári ha sima szürke marad. A függőleges vezérsíkon látszik a pixeles festés. Ezek szerint ez is olyan lesz mint az előző vagy csak a vezérsíkok lesznek pixelesek
Az nem a pixeles festés, hanem a különféle, még festetlen panelek kombinációja. A modern gépek egyszínűek. Aki több színt akar, mint egy, az nézegessen redbullerrészt!
Kivétel: Szu-35Sz.
 
Az nem a pixeles festés, hanem a különféle, még festetlen panelek kombinációja. A modern gépek egyszínűek. Aki több színt akar, mint egy, az nézegessen redbullerrészt!
Kivétel: Szu-35Sz.
Akkor legoból épül? Mert a függőleges vezérsík pixeles mintája pont olyan mint a legutóbbi példányokon
 
Akkor legoból épül? Mert a függőleges vezérsík pixeles mintája pont olyan mint a legutóbbi példányokon

A festőműhelyek elég változatos sebességgel képesek dolgozni, függ magától a festéktől, a rétegezéstől, a korrózivédőtül (edgeprime vagy hasonló), meg hogy egyáltalán mennyi hely van a kemencében (szárító). Amikor elkészül, megszárad, felrakják - már ha lehet garantálni nem sérül a mechanikai munkától a hangárban.
A stealth burkolat kérdéseket vet fel a procedúrával kapcsolatban - hogy ahhoz milyen eljárások vannak, tehát lehet azokcsak akkor kerülnek fel, ha kesztyű nélküli szerelő már nincs beosztva a gépre. Persze lehet olyan a festék, hogy ez nem szükséges - az AMMben benne van biztos.
Valszeg a végfestést a végén kapja, addig a darabok lehetnek tökmindegy milyenek


A festés végre nem bazári. Az orrkúpon valami maszkoló védőbevonat van. Legalábbis remélem. :)

Ja, valszeg a kép miatt tették csak fel. Nálunk is állandóan belevertek egy létrát vagy valamit a gépekbe - mivel minden hülye szűkre veszi a kanyart (ha megkerülöd mondjuk a felbakolt gépet az orra a szűk keresztmetszet, ott szűkít mindenki...)
 
A festőműhelyek elég változatos sebességgel képesek dolgozni, függ magától a festéktől, a rétegezéstől, a korrózivédőtül (edgeprime vagy hasonló), meg hogy egyáltalán mennyi hely van a kemencében (szárító). Amikor elkészül, megszárad, felrakják - már ha lehet garantálni nem sérül a mechanikai munkától a hangárban.
A stealth burkolat kérdéseket vet fel a procedúrával kapcsolatban - hogy ahhoz milyen eljárások vannak, tehát lehet azokcsak akkor kerülnek fel, ha kesztyű nélküli szerelő már nincs beosztva a gépre. Persze lehet olyan a festék, hogy ez nem szükséges - az AMMben benne van biztos.
Valszeg a végfestést a végén kapja, addig a darabok lehetnek tökmindegy milyenek




Ja, valszeg a kép miatt tették csak fel. Nálunk is állandóan belevertek egy létrát vagy valamit a gépekbe - mivel minden hülye szűkre veszi a kanyart (ha megkerülöd mondjuk a felbakolt gépet az orra a szűk keresztmetszet, ott szűkít mindenki...)

Ez nem a 90-es évek gépe,nem olyan stealth burkolata van mint a Raptornak hanem gyakorlatilag a sárkányra rá van csavarozva egy másik sárkány ami a stealth burkolat.
 
A digitminta a sátán találmánya és az esztétikai érzék elleni legaljasabb támadás. Csak az imádkozás segít!

A Szuhoj nem tudom,hogyan csinálja, de mintha a világ legjobb festőit és minta tervezőit szedte volna össze. Mert jól áll a digit minta is ennek az eleve gyönyörű repülőgépnek. Főleg az a példány tetszik amire digit mintával ráfestették a Szuhoj Sz-70 sziluettjét.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
A Szuhoj nem tudom,hogyan csinálja, de mintha a világ legjobb festőit és minta tervezőit szedte volna össze. Mert jól áll a digit minta is ennek az eleve gyönyörű repülőgépnek. Főleg az a példány tetszik amire digit mintával ráfestették a Szuhoj Sz-70 sziluettjét.

BANN!!!