Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

270412.jpg
 
2020 - 1
2021–4
2022–4
2023–7
2024–12
2025–12
2026–12
2027–12
2028–12

És így van meg a 76, Akkor 2024-tól már az új lesz gyártva?

Nyilván azért van csak 2023 végéig megadva a gyártási mennyiség(ami egy század) mert megvárják a modernizált verzió tesztelési eredményeit és a 30-as hajtómüvet.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Az meg 5 év. Kegyetlen a lemaradás. Es akkor is 12 db évente. De szerény véleményem szerint a 6 generációs gépük már kínai lesz. Vagy az oroszok adjak hozzá az aerodinamikat a kinaiak meg az avionikat
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez a videó jobban mutatja a hajtóművek új, kompozit borítását, ami a korábbi, sokatok által kifogásolt, festetlen titánt váltja fel és azzal ellentétben már kisebb szegmensekből, modulokból áll.
Ugyanebben a videóban, az egyel előtte levő szíriai riportban egy pillantnyira feltűnik két Szu-24-es, ami teljesen típusidegen módon, teljes utánégetéssel száguld az ég felé. Géppárban, köztes nyilazással, ahogy kell.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez a videó jobban mutatja a hajtóművek új, kompozit borítását, ami a korábbi, sokatok által kifogásolt, festetlen titánt váltja fel és azzal ellentétben már kisebb szegmensekből, modulokból áll.
Ugyanebben a videóban, az egyel előtte levő szíriai riportban egy pillantnyira feltűnik két Szu-24-es, ami teljesen típusidegen módon, teljes utánégetéssel száguld az ég felé. Géppárban, köztes nyilazással, ahogy kell.
Ezt miből vetted észre "Nappali felvételek" csak a füstöt láttam bárhogy néztem