Nem kidobás, tárintézetbe szállítás, utána eldöntés, hogy kuka, vagy eladás. Általában ezeket nagyobb mennyiségben egyszerre szokták eladni.Most mer kell ezeket kidobni, EW-nek ezek ellen semmi eselye.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Nem kidobás, tárintézetbe szállítás, utána eldöntés, hogy kuka, vagy eladás. Általában ezeket nagyobb mennyiségben egyszerre szokták eladni.Most mer kell ezeket kidobni, EW-nek ezek ellen semmi eselye.
Magyarán:Ha ilyen rejtélyes európai vevőről olvasok, mindig Magyarországra gondolok.
De lehet a portugálok csak fura a megfogalmazás.
Beteszem a teljes cikket, mert a cégben érintettek vagyunk, az L-39NG meg a legsanszosabb jelölt sugárhajtású kiképzőgépnek.
Lehet a csehek megtolják a céget akár 1 milliárd koronás EU zsével, ha jól ertettem.
Google ford.
Az Aero Vodochody átfogó alkatrészcsomagot küldött az első Embraer KC-390 repülőgéphez, amelyet egy európai vevőnek szántak - jelentette be a társaság az Ipari és Kereskedelmi Minisztériummal folytatott találkozón
https://www.mpo.cz/cz/rozcestnik/pr...ovi--oznamila-firma-na-jednani-s-mpo--256399/
A koronavírus világjárványnak a légi exportra gyakorolt hatásáról, az L-39NG projekt fejlesztéséről és az új részvényesek szárnyai alatt működő legnagyobb cseh repülési gyár jövőképéről Aero Vodochody-ban beszélték az ipari miniszterhelyettes, Martina Tauberová és Marian Piecha.
" Az ALV CR-vel az iparágban végzett kérdőíves felmérés azt mutatta, hogy repülőgépgyártóink állapota döntő jelentőségű a teljes cseh ellátási lánc szempontjából a koronás válság idején. Mivel a globális láncokban az export visszaesése most zajlik, a nagy hazai projektek fenntarthatják a downstream ökoszisztémát. Ezért a nagy gyártókkal, amelyek a rendszer gerincét képezik, olyan támogatási intézkedéseket oldunk meg , amelyek elősegítik a cseh légiközlekedési ipar levegőben tartását "- mondta Martina Tauberová , a külkereskedelem és az EU ipari és kereskedelmi miniszterhelyettese .
Az Aero zászlóshajója az új L-39NG oktató repülőgép, amely mostantól a tanúsítás utolsó előtti szakaszába lépett. Üzleti szinten ez azonban továbbra is befektetési projekt. Az L-39NG programot az Aero, az OMNIPOL csoporttal együtt finanszírozza, stratégiai partner és az Odolena Voda repülőgépgyár jövőbeli új részvényese. Üzleti szempontból a gyár működését eddig elsősorban a legendás L-39 Albatros repülőgépek nagyjavításai és korszerűsítése, az L-159 sorozatú repülőgépek értékesítése és a nemzetközi együttműködés vezetett. "A koronavírus-krízis a legjobban sújtott minket a nemzetközi repülőgépgyártóknak történő szállítások során. Míg a működtetett repülőgépek nagyjavításának és korszerűsítésének üzleti folyamata továbbra is a terv szerint zajlik, például az Airbus A220 programmal kapcsolatban, most a megrendelések 30% -os csökkenését tapasztaljuk, hasonlóan az Embraer szállításához. Ennek ellenére ezen a héten teljes KC-390 repülőgép-alkatrészt küldtünk Brazíliába, amelyet az első európai vevőnek szánnak "- Jakub Hoda, az AERO Vodochody AEROSPACE alelnöke az AERO Vodochody- tal való találkozón értékelte az Aero jelenlegi helyzetét .
A brazil Embraer számára a KC-390 Aero szállítja a törzs legértékesebb részeit, amelyek fejlesztésében a vállalat is részt vett. A KC-390 hátsó törzsének mérete 6,5 × 4,5 × 3,3 méter, ami a Cseh Köztársaságban valaha gyártott repülőgépek legnagyobb része. Az eddig gyártott KC-390 repülőgépeket a brazil hadsereg használja, az első európai vevő Portugália. "Az Aero szállítása az Embraer számára egy nagy együttműködési projekt Brazíliával. Ezért érdekelt az együttműködés előrejelzései és jelenlegi állása. A tavalyi légi export Brazília, amelyek egyike a főbb piacokon és a piacok az érdeklődés a cseh repülés, elérte a 1,13 milliárd koronát , „tette hozzá Martina Tauberová, miniszter-helyettes Ipari és Kereskedelmi Külkereskedelmi és az EU , együttműködve Brazíliában .
Miután meglátogatták az új L-39NG oktató repülőgépek gyártócsarnokát, a program következő pontjában megbeszélés a cseh repülési ipar fontos integrációs projektjére összpontosított, amelyben a hazai termelési és fejlesztési ellátási lánc szerepel. " A következő 5 évben azt tervezzük, hogy tovább tisztítsuk az L-39NG ellátási láncát. A jelenlegi arány a belföldi szállítások 40% -a és a külföldi szállítások 60% -a. És ebben az arányban az L-39NG projekt mintegy 5500 légitársaság alkalmazottat képvisel a Cseh Köztársaságban. Fokozatosan azt akarjuk bízni a cseh ellátási láncban, hogy a szállítások akár 60% -át is elérje "- mondta Jiří Podpěra, az OMNIPOL elnöke az L-39NG projekt további irányáról . A 40 éves tapasztalatára épít az Aero repülőgépgyártás értékesítésében, amelynek kiviteléért ő történelmileg volt felelős. A nemzetközi kereskedelemben tapasztalt szereplőként az OMNIPOL vezetése átveszi a felvásárlási folyamat befejezését követően a Penta befektetési csoporttól.
A hitelesítési tesztek jelenlegi szakaszában az L-39NG repülőgép áthaladt a tesztrepüléseken, és most a tanúsítási repülések szakaszába halad, amelyek befejezik a légialkalmassági ellenőrzési folyamatot. A földi tesztek, amelyek Letňanyban, a VZLÚ-ban zajlanak, most az összesen négyszáz tervezett tesztelési művelet második felében vannak. A fejlesztési események magas aránya, amelyet az Aero az új L-39NG repülőgép projektje alkalmával hajt végre, előfeltétele annak, hogy részt vegyenek a légiközlekedési kihívásban, amelyet a Cseh Köztársaság Ipari és Kereskedelmi Minisztériuma készít az ágazat fejlesztésének és kutatásának támogatására. " Szeptemberben kihirdetjük az EU strukturális alapjainak speciális légi és űrhajózási felhívását az OPPIK APPLICATION programban, legfeljebb egymilliárd korona elkülönítésével. Az Aero-ban bemutattam annak paramétereit és tájékoztattam kollégáimat arról a konzultációs napról, amelyet a MIT CR szeptember elején szervez a jelentkezők számára "- mondta.Marian Piecha az ipari alapokért felelős ipari és kereskedelmi miniszterhelyettes.
A koronavírus világjárvány által súlyosan sújtott és a történelem egyik legnagyobb polgári válságával küzdő repülési ágazat támogatására irányuló ágazati megközelítés ma már általános gyakorlat. Gyakorlatilag minden olyan ország kormánya használta, amelynek erős pozíciója van a globális repülési iparban. Ez az ALV CR által az MIT CR-hez elvégzett elemzésből következik. Ugyanakkor a világ eseményeinek kutatása azt mutatja, hogy a legnagyobb kockázatot a fejlett repülési ágazattal rendelkező országok, a képzett munkavállalók elbocsátása és a fejlesztési kompetenciák elvesztése jelentik. " Leképeztük a szinte minden légiközlekedési hatalom kormányának bejelentett intézkedéseit: az Egyesült Államok, Oroszország, Franciaország, Nagy-Britannia és mások. Az általános támogatási csomagok mellett ezek túlnyomó többsége speciális programokat is bemutatott a repülés és űrkutatás területén.Az ebben az összefüggésben az állami kiadások célja elsősorban kutatás és fejlesztés támogatása, fenntartása képzett csapat, amely támogatja az értékesítés a termelés és mennyiségének növelésével fegyverek megrendelések, " mondta a Szövetség elnöke Aerospace gyártók (ALV CR) és az igazgatóság elnöke a Kutatási és repüléstechnikai Vizsgáló Intézet. (VZLÚ) Josef Kašpar, aki kíséri a képviselőket az Aero Vodochody ülésén. Az Aero-i találkozó látogatások sorozatát indította a légitársaságokban, amelyeket a Czech Aerospace Roadshow alcímmel a Cseh Köztársaság Ipari és Kereskedelmi Minisztériuma szervezett az ALV ČR-vel együttműködve.
A repülési ipar a cseh ipari bázis egyik csúcstechnológiájú ágazata, és teljesíti az Ország jövőre irányuló innovációs stratégia mind a 9 pillérét. A Cseh Köztársaság világszerte tekintélyes pozícióval rendelkezik és egyike a világ kilenc olyan országának, amely saját területén gyárt és fejleszt repülőgépeket. A Cseh Köztársaság Ipari és Kereskedelmi Minisztériuma intenzíven részt vesz az ipar támogatásának kialakításában, szakértőkkel, a stratégiai légitársaságok képviselőivel és az innovációs potenciállal rendelkező kisebb vállalatokkal együttműködve. "Az európai alapok felhasználásával célzott támogatásnak kell segítenie a cseh társaságokat a jelenlegi válság leküzdésében, és a jövőben meg kell erősítenie versenyképességét a világpiacon. Ezért szeretnénk tükrözni az ipar fontosságát és stratégiai helyzetét a magas hozzáadott értéket képviselő cseh export szerkezetében az új exportstratégiában, amelyen jelenleg dolgozunk. "mondta Martina Tauberová, az ipar- és kereskedelemért felelős miniszterhelyettes a külkereskedelem és az EU területén.
Az új L-39NG kiképző repülőgép a katonai repülés szegmensének egyik stratégiai hazai projektje, amelynek hatalmas exportpotenciálja van. Kihúzza a világot azzal a törekvéssel, hogy legendás elődjére, az L-39 Albatrossra építhessen. Az Aero 2900 Albatrossot gyártott és továbbra is a legszélesebb körben használt oktató repülőgép a világon, amelyet továbbra is 60 katonai üzemeltető használ a világon. A társaság üzleti stratégiája az L-39 flotta cseréje az L-39NG repülőgépek erősebb változatával. A NATO, Afrika, Ázsia és az Amerika országai vannak a legfejlettebb exportpiacok alkalmazásában.
Azokból, akik a modern technikához, modern harceljárásokhoz alkalmasak lennének és mobilisak is -hisz zömében pont nem a leszakadó régiókban vannak a laktanyák- már mobilizálta a multi Kecskemétre, Győrbe, külföldre.Ez egy kormánybuktató elképzelés, pláne ha nálatok, ha jól tudom, a sorkatonaság nincsen eltorolve, csak hatályon kivul helyezve (de még az is politikai ongyilkosság lenne). Ennel talán a klón-sereg is reálissab.
Szerintem reálissan a leszakadott régiókból szármázókat kellene megszólítani egy továbbképzéssel, társadalmi felemelkedéssel és a sereg elhagyása utáni stabil megélhetés kiláttásával.
Pénzt viszi, de most tolják meg a csehek a magyar többségi céget EU-s pénzzel. Én utána egyből kiszállnék.Magyarán:
- az L39NG egyenlőre csak viszi a pénzt
- a AV jelenleg egyetlen megbízható bevételi forrása az öreg L39 gépek nagyjavítása. Az Airbus beszállítások - mint várható volt - jelentősen visszaestek.
- leszállították legalább egy Portugál KC390 hez az AV által gyártott alkatrészeket.
Természetesen a 2019-es auditált éves jelentést azóta sem rakta ki a cég...
Pénzt viszi, de most tolják meg a csehek a magyar többségi céget EU-s pénzzel. Én utána egyből kiszállnék.
Sztem az összes eddigi KC-390 - hez ők szállították. Az újdonság az, hogy még egyet küldtek, amit majd egy európai vevőnek szánnak a brazilok.
A cég katonai része úgy kerül sínre, ha elkezdik cserélgetni a kiöregedett L39-eket. Egy Szenegál az kevés. A cseh, magyar rendelést sztem borítékolni lehet és a szlovák is sanszos, legalábbis a csehek nagyon nyomulnak abban az irányban.
A kérdés itt Afrika, Közép-Ázsia és Dél-Kelet Ázsia, ahol sokat használnak.
A Z2026 céljai közt szerepel, hogy legyen sugárhajtású kiképzőgépünk. Mennyire lenne kihasznált, passz. 2026 után előreláthatólag 2 század vadászgéppel tervezünk. Új Zlinből is lesz év végére 8.Az Aeronak jó lenne, de nekünk már annyira nem.
Mi a fenét kezdenénk ezekkel a gépekkel?
Egy közös század a három országra bőven elég lenne. Az Albatroszok is alig repültek nálunk.
A törökök?A múltkor aláírtak egy szándéknyilatkozatot egy közös európai katonai pilótaképző program létrehozására, szerintem arra is játszanak, hogy az L-39 legyen a közös kiképzőgép a programban... meglátjuk, mit szólnak ehhez a törökök.
Még nem! Remélem nem egy gyakorlótéren végzik majd, céltárgyként!A 29-eseket nem viszik?
Itt mire gondolt?
Itt mire gondolt?
"Szólt arról is, hogy a különleges műveleti képességek fejlesztésében az amerikai támogatásnak nagy szerep jut"
A törökök?
Olvasd el még egyszer amit idéztél:
Én más ösztönző dolgokat is kötnék a katonai, alkalmatlanság esetén egyéb civil szolgálathoz, mint például a szavazati jog.
Bármit is tanítottak neked általánosban a történelem órákon, valami vagy nagyon félrement vagy rossz órákra jártál be ha te azt szűrted le abból amit Borisz írt, hogy az helytelen. Egy bizonyos fokú iskolai végzettséghez, és intelligencia szinthez minimum kellene kötni a szavazati jogot. Jogosítványt sem adsz olyannak aki nem tanul meg vezetni. De egy ország vezetéséről persze minden tanulatlan írni-olvasni nem tudó, egy politikust vagy pártot megnevezni nem képes ember szavazhat. Vicc..
A honvedele.hu-n megjelent cikkből valamiért kihagyták a résztvevő 11 országot:
Bulgaria, Croatia, the Czech Republic, Greece, Hungary, Montenegro, North Macedonia, Portugal, Romania, Spain and Turkey.
Ezek közül 2 ország gyárt sugárhajtású kiképzőgépet: a csehországi Aero az L39/L159-et és a törökök a TAI Hürjet-et.
https://www.nato.int/cps/en/natohq/news_176517.htm
https://www.nato.int/nato_static_fl2014/assets/pdf/2020/6/pdf/2006-Factsheet-nfte.pdf
A Hungary biztos?Croatia, the Czech Republic, Greece, Hungary, Portugal, Spain, North Macedonia - hat ha kenyertoresre kerul a sor, akkor kapasbol ezek biztosan a cseh-magyar mellett szavaznak a torokokkel szemben...
mivel érdekeltségünk van az Aero ilyen fajta sikerében, ezért biztos..erőltetett a piszkálódásA Hungary biztos?