Csak hogy vilagos legyen:
"Elmondta: könnyű típusú, többcélú Airbus H145M-es helikopterből 20-at rendeltek, ebből 9 már megérkezett, ebben az évben még várnak 7-et. Közepes méretű, többfunkciós helikopterből 16-ot rendeltek, 2023 és 2025 között kell hadrendbe állniuk a Magyar Honvédségben. Kitért arra, hogy az új helikopterek érkezéséig a Mi-17-es szállító helikoptereket és a Mi-24-es harci helikoptereket feljavíttatják, hogy addig is biztosított legyen a képesség."
Magyaran a Hind kuka, ahogy
@krisss irta, amint az ujak atvehetik a guided missile csapasmero kepesseget.
Nem veletlenul nem koltenek ra mar semmi komolyat tovabb - igy mar ertheto. En is kedvelem a tipust, mert egeszen kulonleges design volt ez a hibrid, de ez van, ezt el kell engedni es az ujakbol kell meg venni ill kipimpelni oket mindennel.
"Benkő Tibor szólt arról, hogy még ebben az évben szerződést akarnak kötni azokra a repülőgépekre, amelyek majd tudják biztosítani a technikai eszközök szállítását, a légi desszantolási feladatok végrehajtását, és amelyeknél elvárás, hogy legyenek alkalmasak a légi utántöltési feladatok végrehajtására is."
Azt hiszem, ennel vilagosabban nem lehet megmondani, hogy
iden megrendelik a rampas multirole szallitgepeket. 
Nos, ki mit gondol ezek utan, KC-390 vagy Atlas?
Idealis az Atlas lenne, de az Embraer kegyetlen anyagi helyzete miatt akar azt is el tudom kepzelni, hogy kicsikarnak egy botranyosan jo uzletet pl az Atlas aranak ($150-160M) feleert kapnak meg egy KC-390-et ($75-80M) azaz vesznek inkabb negyet, hogy ketto mindig repkepes legyen, no meg a szallitasi kapacitast potoljak...