[HUN] Airbus Helicopters H145M HForce

Én nem tettem semmit sehova, mivel A PIAC DÖNTÖTT RÓLA...!!! - Igen, az a piac, amely fütyül rá, hogy Te szerelmes vagy néhány leszerepelt típusba... :):):)

Hol látad,hogy én azt írtam,hogy szerelmes vagyok a H225-e?.De ez a logika ami alapján te pálcát törsz bizonyos típusok fölött szerint hibás,mert ezt a logikát követve a Ferrari F50 vagy a Bugatti veyron is egy kalap sz...r mert csak nagyon kevés db-t adtak el belőlük.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
Na azért...
Bástya elvtársat már meg se akarják gyilkolni?:)

Amúgy semmi baj a géppel....:D
Üsd be Google ba hogy H225 meg Norway és olvasgass...
Vagy menj be a H225 topicba és ott olvass vissza.

Olvastam a norvég balesetről és amit az előbb belinkeltél arról is nem esküszöm meg rá,de mintha azt olvastam volna,hogy a reduktort már áttervezték és a mi H225-k már az új reduktorral jönnek.Tehát emiatt nem lesz nagyobb a karbantartás igénye.
 
Tudom, hogy a Wiki nem hivatalos forrás, de ott 1600+ darabról írnak összesen. Ekkorát csak nem tévednek. Ne ragadjuk ki az általunk rendelt alváltozatot!
A teljes,az SA330 Pumávol induló családbol.
Jó gép a Caracal,csak korántsem az a szuperlativusz,amit itt páran belelátnak.Egy szállitóhelikopter.Pont.
 
  • Tetszik
Reactions: zulu
Olvastam a norvég balesetről és amit az előbb belinkeltél arról is nem esküszöm meg rá,de mintha azt olvastam volna,hogy a reduktort már áttervezték és a mi H225-k már az új reduktorral jönnek.Tehát emiatt nem lesz nagyobb a karbantartás igénye.
Nem, nem tervezték át a reduktort és jó eséllyel nem is fogják.
A H225 egy kifutó tipus. Nem fognak EUR százmilliókat költeni egy kifutó típus reduktorának újratervezésére.
Minden bizonnyal Mo.volt az utolsó megrendelő aki komolyabb mennyiséget rendelt a tipusból (értsd.: nem 1-2 darabokat)
Annyi történt hogy - mint az a linkelt anyagból is látszik - az Airbus megfelezte a gearbox üzemidejét.
Ez azt jelenti hogy a H225 típusnál a reduktornak magának a Service Life Limit ideje 1650 óra ami után kompletten cserélni kell a teljes egységet.
Remélem megvan mit jelent ez az "oroszos" üzemidő korlát?
1650 óránként a gép állni fog egy - két hónapot és rá kell költeni néhány millió EUR-t a karbantartásra.
 
Nem, nem tervezték át a reduktort és jó eséllyel nem is fogják.
A H225 egy kifutó tipus. Nem fognak EUR százmilliókat költeni egy kifutó típus reduktorának újratervezésére.
Minden bizonnyal Mo.volt az utolsó megrendelő aki komolyabb mennyiséget rendelt a tipusból (értsd.: nem 1-2 darabokat)
Annyi történt hogy - mint az a linkelt anyagból is látszik - az Airbus megfelezte a gearbox üzemidejét.
Ez azt jelenti hogy a H225 típusnál a reduktornak magának a Service Life Limit ideje 1650 óra ami után kompletten cserélni kell a teljes egységet.
Remélem megvan mit jelent ez az "oroszos" üzemidő korlát?
1650 óránként a gép állni fog egy - két hónapot és rá kell költeni néhány millió EUR-t a karbantartásra.
Átlagosan más típusnál mennyi az üzemideje ennek az egységnek?
 
Dol beloled mar reggel. :) Cirka 30-40 millio korul megall még a Viper is, mig vhova 36 Apachet nemreg 4 milliard felett adtak el.
QUOTE]
Pár hónapja kínáltak fel a cseheknek a Kedvezményes Beetető Program keretében 4 db-ot 200 millió dollárért, 50m/db áron.
 
Hol látad,hogy én azt írtam,hogy szerelmes vagyok a H225-e?.De ez a logika ami alapján te pálcát törsz bizonyos típusok fölött szerint hibás,mert ezt a logikát követve a Ferrari F50 vagy a Bugatti veyron is egy kalap sz...r mert csak nagyon kevés db-t adtak el belőlük.
NE hasonlíts 1 méregdrága kézzel gyártott sportkocsit 1 leszerepelt típushoz!!! - És pláne ne tedd a H145 topicban...!!! :(:(:(
 
MedEvac konfignak tűnik.

Sziasztok,

Hat, a 2 hordagy jol nez ki, de nekem ugy tunik, hogy brutalisan keves felszereles van a gepben, igy ranezesre a legegyszerubb mentogepkocsiban is tobb van (es egy Medevac helikopternek azert illene legalabb esetkocsi szintu felszerelessel rendelkeznie).
30088355_d0dc80ed7a0f44cc85f077acba82d352_wm.jpg


Bel
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero