Én nem tettem semmit sehova, mivel A PIAC DÖNTÖTT RÓLA...!!! - Igen, az a piac, amely fütyül rá, hogy Te szerelmes vagy néhány leszerepelt típusba...Nem történt semmi különös csak formosa felvett egy új típust a halállistájára.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én nem tettem semmit sehova, mivel A PIAC DÖNTÖTT RÓLA...!!! - Igen, az a piac, amely fütyül rá, hogy Te szerelmes vagy néhány leszerepelt típusba...Nem történt semmi különös csak formosa felvett egy új típust a halállistájára.
Én nem tettem semmit sehova, mivel A PIAC DÖNTÖTT RÓLA...!!! - Igen, az a piac, amely fütyül rá, hogy Te szerelmes vagy néhány leszerepelt típusba...
Te okádtad ide azt a hülyeséget, hogy "a H225M magasan ver mindent"...!!!Kezdodik... telehanyod ezt a temat is?
Tudom, hogy a Wiki nem hivatalos forrás, de ott 1600+ darabról írnak összesen. Ekkorát csak nem tévednek. Ne ragadjuk ki az általunk rendelt alváltozatot!Biztos "magasan vert mindent", ha 20 év alatt csak 90-et sikerült belőle eladni...!
Na azért...Nem is gondoltam azt,hogy a te listádról kimarad.Amúgy tényleg kíváncsi vagyok rá,hogy mi a bajod vele?
Én nem tettem semmit sehova, mivel A PIAC DÖNTÖTT RÓLA...!!! - Igen, az a piac, amely fütyül rá, hogy Te szerelmes vagy néhány leszerepelt típusba...
Na azért...
Bástya elvtársat már meg se akarják gyilkolni?
Amúgy semmi baj a géppel....
Üsd be Google ba hogy H225 meg Norway és olvasgass...
Vagy menj be a H225 topicba és ott olvass vissza.
A teljes,az SA330 Pumávol induló családbol.Tudom, hogy a Wiki nem hivatalos forrás, de ott 1600+ darabról írnak összesen. Ekkorát csak nem tévednek. Ne ragadjuk ki az általunk rendelt alváltozatot!
Nem, nem tervezték át a reduktort és jó eséllyel nem is fogják.Olvastam a norvég balesetről és amit az előbb belinkeltél arról is nem esküszöm meg rá,de mintha azt olvastam volna,hogy a reduktort már áttervezték és a mi H225-k már az új reduktorral jönnek.Tehát emiatt nem lesz nagyobb a karbantartás igénye.
Átlagosan más típusnál mennyi az üzemideje ennek az egységnek?Nem, nem tervezték át a reduktort és jó eséllyel nem is fogják.
A H225 egy kifutó tipus. Nem fognak EUR százmilliókat költeni egy kifutó típus reduktorának újratervezésére.
Minden bizonnyal Mo.volt az utolsó megrendelő aki komolyabb mennyiséget rendelt a tipusból (értsd.: nem 1-2 darabokat)
Annyi történt hogy - mint az a linkelt anyagból is látszik - az Airbus megfelezte a gearbox üzemidejét.
Ez azt jelenti hogy a H225 típusnál a reduktornak magának a Service Life Limit ideje 1650 óra ami után kompletten cserélni kell a teljes egységet.
Remélem megvan mit jelent ez az "oroszos" üzemidő korlát?
1650 óránként a gép állni fog egy - két hónapot és rá kell költeni néhány millió EUR-t a karbantartásra.
Dol beloled mar reggel. Cirka 30-40 millio korul megall még a Viper is, mig vhova 36 Apachet nemreg 4 milliard felett adtak el.
QUOTE]
Pár hónapja kínáltak fel a cseheknek a Kedvezményes Beetető Program keretében 4 db-ot 200 millió dollárért, 50m/db áron.
NE hasonlíts 1 méregdrága kézzel gyártott sportkocsit 1 leszerepelt típushoz!!! - És pláne ne tedd a H145 topicban...!!!Hol látad,hogy én azt írtam,hogy szerelmes vagyok a H225-e?.De ez a logika ami alapján te pálcát törsz bizonyos típusok fölött szerint hibás,mert ezt a logikát követve a Ferrari F50 vagy a Bugatti veyron is egy kalap sz...r mert csak nagyon kevés db-t adtak el belőlük.
NE hasonlíts 1 méregdrága kézzel gyártott sportkocsit 1 leszerepelt típushoz!!! - És pláne ne tedd a H145 topicban...!!!
Azt hittem azt írod, hogy a holnapi 2 Leot 2 H145M kíséri....szeptemberre várunk újabb szállítmányt?
Azt hittem azt írod, hogy a holnapi 2 Leot 2 H145M kíséri....szeptemberre várunk újabb szállítmányt?
MedEvac konfignak tűnik.