Fasza, hogy a videó közben körbe is lehet nézni.![]()
Itt van egy hasonló
Fasza, hogy a videó közben körbe is lehet nézni.![]()
Huuu... Nem nezek ATV-t, Vadait meg plane nem.
Én is a Pumát tartom jobbnak, de mindenek előtt az hamarabb itt lenne és sokkal kisebb kockázatot vállaltunk volna. Meg a németeknél már mehetne a kiképzés, stb.
De most úgy tűnik Lnyx lesz. A 35 mm-es gépágyú nagyon jó lett volna, az az egy előnye volt a Pumához képest.
Most rághatjuk a körmünket az ausztrál program eredményei miatt, ha csúszik, az nekünk nagyon betesz....![]()
Schmidt nem rombolta a Honvédséget, Vadaival ellentétben!
Minek foglalkozik Vadai a Honvédséggel, amikor csak leépíteni akar?!
Lutri, de ezért is tudtuk idehozni a gyárat, ezt sztem be kellett vállalni.A Lynx választás, egy lutri, amely bejön vagy nem. A gyár, ha csak annyi gépre készül és nem nyernek csehországban vagy európában tendert, akkor bukás, mert max nagyjavításra lesz szükséges. (Lásd brassói Airbus helikoptergyár, arra készült, hogy Közép-Kelet eu-ban léőv rendelések és a 3. világnak ott gyártsák Őket. Most már szinte csak nagyjavítás folyik, erősen veszteséggel. Nagy különbség, hogy volt más Airbus gyár is erre a típusra eu-ban.
Ha nyernek a tenderen eu-ban akármelyik országban Lynx beszerzést, akkor ez EGYETLEN ilyen gyár lesz a mienk, mert a gyártónak csak protoi vannak, amit összeraktak, de nincs kompletten erre felszerelt gyárra. Persze kialakíthat de minek, ha itt van..
Az, hogy a gyermekbetegségek kijönnek-e.. Igen, mint minden más típuson, de így is fényévekre van a BTR-től. Ami inkább problémás az uszóképesség hiánya. Mindenhova nem lehet hadihidat telepíten és háborúban, konfiktusokban a "híd től messze van".. Egyébként azon gondolkodtam a Brave Warrior amerkai erőinél tett látogatásomkor csütörtökön, hogy ott az m2/M3 Bradley amely még 1-2 évtizede nehéz IFV volt a BMP-hez képest (akár a Warrior) most meg akár Lynx akár Puma majd egy MBT súlya. Amikor láttam ezeket a monstrumok protoit pld. Koblenzben, arra gondoltam, hogy ezek olyanok belülről, és akkorák mint az Alienben a csapatszállítók, milyen hülyeség ilye méretű csapaszállítokat fejleszteni. és tessék mára ezek vannak.
8x8 járművekre is szükségünk lesz a jövőben, ha nem nyer a Lynx máshol, lehet Boxert gyártani. Igaz, sajnos az sem úszóképes. Nem tudom, egy hasonló mennyiségű Boxer rendelés, mennyi időre kötné le a gyárat összességében.A Lynx választás, egy lutri, amely bejön vagy nem. A gyár, ha csak annyi gépre készül és nem nyernek csehországban vagy európában tendert, akkor bukás, mert max nagyjavításra lesz szükséges.
A Lynx választás, egy lutri, amely bejön vagy nem. A gyár, ha csak annyi gépre készül és nem nyernek csehországban vagy európában tendert, akkor bukás, mert max nagyjavításra lesz szükséges. (Lásd brassói Airbus helikoptergyár, arra készült, hogy Közép-Kelet eu-ban léőv rendelések és a 3. világnak ott gyártsák Őket. Most már szinte csak nagyjavítás folyik, erősen veszteséggel. Nagy különbség, hogy volt más Airbus gyár is erre a típusra eu-ban.
Ha nyernek a tenderen eu-ban akármelyik országban Lynx beszerzést, akkor ez EGYETLEN ilyen gyár lesz a mienk, mert a gyártónak csak protoi vannak, amit összeraktak, de nincs kompletten erre felszerelt gyárra. Persze kialakíthat de minek, ha itt van..
Az, hogy a gyermekbetegségek kijönnek-e.. Igen, mint minden más típuson, de így is fényévekre van a BTR-től. Ami inkább problémás az uszóképesség hiánya. Mindenhova nem lehet hadihidat telepíten és háborúban, konfiktusokban a "híd től messze van".. Egyébként azon gondolkodtam a Brave Warrior amerkai erőinél tett látogatásomkor csütörtökön, hogy ott az m2/M3 Bradley amely még 1-2 évtizede nehéz IFV volt a BMP-hez képest (akár a Warrior) most meg akár Lynx akár Puma majd egy MBT súlya. Amikor láttam ezeket a monstrumok protoit pld. Koblenzben, arra gondoltam, hogy ezek olyanok belülről, és akkorák mint az Alienben a csapatszállítók, milyen hülyeség ilye méretű csapaszállítokat fejleszteni. és tessék mára ezek vannak.
Ez a butaság úgy hangzik mintha 50-50% lenne az esély a sikerre vagy a bukásra, pedig nem így van. Veszek egy lottót és vagy nyerek vagy nem? Az életben minden lépésben van kockázat, de az a halálom, amikor a mennyiségi követelményeket keverik a minőségivel...A Lynx választás, egy lutri, amely bejön vagy nem.
Áááá!Lynx gyártósoron nem lehet Boxert gyártani!Ahoz,hogy ugyanott készüljön a kettő kb ki kell belezni az egész csarnokot és új gyártósort kell felállitani.Ez nagyon nem kevés pénz....
Így van! Ez a kis kezdő bivalybasznádi cégecske, ez a Rheinmetall bt vagy mi, ez ilyen alien filmes fejlesztgetésekkel lutrizik. Vagy bejön vagy nem alapon, ugyan mit veszíthetnek, nem? Minden féle koncepció és kutatás nélkül.
Bocsánat, de legyél szíves logikusan gondolkodni.
Ez nem igaz.
A csehek 2 milliárd euróért 210 darabot kaptak volna. Mi 218 Lynx-et vettünk ennyiért (ebben a közös cég és a gyár is benne van).
A puma 3+6 fős, a lynx 3+8.
Megkaptuk a gyártást, de ami ennél is fontosabb, hogy K+F is jön ide.
Egyébként, a németek 2023 továbbfejlesztenek 40 pumát +500 millió euróért, szóval a pumák ára tovább fog emelkedni...
Áááá!Lynx gyártósoron nem lehet Boxert gyártani!Ahoz,hogy ugyanott készüljön a kettő kb ki kell belezni az egész csarnokot és új gyártósort kell felállitani.Ez nagyon nem kevés pénz....
Itt van egy hasonló
Áááá!Lynx gyártósoron nem lehet Boxert gyártani!Ahoz,hogy ugyanott készüljön a kettő kb ki kell belezni az egész csarnokot és új gyártósort kell felállitani.Ez nagyon nem kevés pénz....
Gondolom dudi viccnek szánta amit írt. Mást nem tudok elképzelni.Kicsit túl van itt misztifikálva ez a gyártó sor.
Egyrészt mert azt sem tudjuk mit fognak itt gyártani hozzá.
Másrészti mivel itt elég kicsi széria fog menni évente így valószínűleg a gyártó sor annyi lessz, hogy egymás mellett lesznek állomások ahol a különböző szerelési fázisok lesznek.
Ha az ember a Puma gyártásáról megnéz egy videót ott is így működik.
Egyik helyen hegesztenek/másikon motor bele/harmadikon rá a torony stb.
Ez bőven kis széria ami manufaktúrális jelleggel működik mindenhol a világon.
Ezt átállítani nem nagy kunszt.
Kicsit túl van itt misztifikálva ez a gyártó sor.
Egyrészt mert azt sem tudjuk mit fognak itt gyártani hozzá.
Másrészti mivel itt elég kicsi széria fog menni évente így valószínűleg a gyártó sor annyi lessz, hogy egymás mellett lesznek állomások ahol a különböző szerelési fázisok lesznek.
Ha az ember a Puma gyártásáról megnéz egy videót ott is így működik.
Egyik helyen hegesztenek/másikon motor bele/harmadikon rá a torony stb.
Ez bőven kis széria ami manufaktúrális jelleggel működik mindenhol a világon.
Ezt átállítani nem nagy kunszt.
De, ha a világon nincs több Lynx-re igény, viszont Boxer-re van, akkor átállítják a gyártósort, bármennyibe is kerül. Majd a tisztelt megrendelő fizeti. Persze ha máshol van fölös kapacitása a cégnek akkor nem biztos.Nem az összeszerelő sorról beszeltem,hanem az előttelévőről,ahol a vázat gyártják.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..