Kínai harckocsik

Ami érdekes, hogy szerintem az export változata viszont nem hátsó motoros. Figyeld a tornyok elhelyezését.
chinese-zbd-09-8x8-105mm.jpg

EVUiHwTXgA0YVs5.jpg
Igen és a torony is más
http://www.military-today.com/artillery/st1.htm
innen kaphatta
http://www.military-today.com/artillery/wma_301.htm
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Régen osztottam meg, még az eredetit.
Most kezd el terjedni a nyugati oldalakon is.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány and fishbed
Egy évvel ezelőtt került fel a netre.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74 and Ocses
Így süllyedt el a kínai hk is
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and alfa74
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Honnan tudod,hogy léteznek ha még semmi nem nyilvános róluk?

A type 075-sökről telekürtölték a médiát 10 éve hogy nekik 3 lesz az évtized végére? o_O

Nem, csak egy év alatt építettek 3-at . Ne feledd, a kínai dolgokról annyit látunk hogy már a betonon van a proto .
 
A type 075-sökről telekürtölték a médiát 10 éve hogy nekik 3 lesz az évtized végére? o_O

Nem, csak egy év alatt építettek 3-at . Ne feledd, a kínai dolgokról annyit látunk hogy már a betonon van a proto .

Vagy ami annak látszik aztán vagy bejön vagy nem ! Nem minden az ami úgy néz ki ! Azért jókat mosolygok azon , hogy az Oroszoknak azt se hiszed ami van de mindent kanyar nélkül veszel ami kínai ! Egy ehte új kommunista kézi vezérelt országból ! De addig jó mert a naivságod és elfogultságod mosolyt tud csalni az arcomra ebben rettentő vírustól rettegő időszakban !
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 4082
Az ukrán motorok a kínai VT-1A tankok Achilles-sarkaivá váltak

A bangladesi hadsereg elégedetlen a kínai VT-1A harckocsikkal. Nincs meghatározva, hogy pontosan mi a probléma de korábban a 6TD-2 motorra hivatkoztak.
b23_t_100x67.jpg
b23_d_850.jpg

A bangladesi szárazföldi erők VT-1A. Fotó: Shadman Samee / wikimedia.org

Úgy gondolják, hogy a Kharkiv-n gyártott erőmű az ennek a 44 darab megvásárolt páncélosnak az Achilles-sarka. Nagy gondok vannak a működéssel és a minőségi alkatrészek beszerzésével.

Amikor a harckocsit a nemzetközi fegyverpiacra hozták,számítottak az ukrajnai utánpótlására. Sőt, ezek az 1200 lóerős motorok pakisztáni Al-Khalidban is ott vannak, amely a VT-1A helyi módosítása. Hosszú évek óta gyártják.

Banglades mellett Marokkóval is szerződést kötöttek, 150 egységet szándékoznak odaszállítani.

Semmi sem vetítette előre a bajt, amíg Kína és Ukrajna érdekei nem kereszteződtek Peruban. Ennek az országnak a szárazföldi erői az elavult szovjet T-55-k
lecserélése mellett döntöttek. A kijevi fegyverkereskedők MBT-2000 néven kínálták "Oplot" -t és a Norinco corporation - VT-1A-t. Amikor ez utóbbi megnyerte a pályázatot, az ukrán fél betiltotta motorjainak kivitelét. A perui megállapodás mellett a Marokkóval kötött szerződés is kudarcot vallott, ahol csak 54 járművet szállítottak le.

Ennek eredményeként a KNK tervezői úgy döntöttek, hogy kifejlesztik saját "erőforrásukat" az exportra szánt páncélozott járművek számára.

Banglades jelenleg könnyű kínai VT-5-t kap , és a nehezebb VT-4, T-72B3 vagy Altay beszerzését is fontolgatják.
 
Az ukrán motorok a kínai VT-1A tankok Achilles-sarkaivá váltak

A bangladesi hadsereg elégedetlen a kínai VT-1A harckocsikkal. Nincs meghatározva, hogy pontosan mi a probléma de korábban a 6TD-2 motorra hivatkoztak.
b23_t_100x67.jpg
b23_d_850.jpg

A bangladesi szárazföldi erők VT-1A. Fotó: Shadman Samee / wikimedia.org

Úgy gondolják, hogy a Kharkiv-n gyártott erőmű az ennek a 44 darab megvásárolt páncélosnak az Achilles-sarka. Nagy gondok vannak a működéssel és a minőségi alkatrészek beszerzésével.

Amikor a harckocsit a nemzetközi fegyverpiacra hozták,számítottak az ukrajnai utánpótlására. Sőt, ezek az 1200 lóerős motorok pakisztáni Al-Khalidban is ott vannak, amely a VT-1A helyi módosítása. Hosszú évek óta gyártják.

Banglades mellett Marokkóval is szerződést kötöttek, 150 egységet szándékoznak odaszállítani.

Semmi sem vetítette előre a bajt, amíg Kína és Ukrajna érdekei nem kereszteződtek Peruban. Ennek az országnak a szárazföldi erői az elavult szovjet T-55-k
lecserélése mellett döntöttek. A kijevi fegyverkereskedők MBT-2000 néven kínálták "Oplot" -t és a Norinco corporation - VT-1A-t. Amikor ez utóbbi megnyerte a pályázatot, az ukrán fél betiltotta motorjainak kivitelét. A perui megállapodás mellett a Marokkóval kötött szerződés is kudarcot vallott, ahol csak 54 járművet szállítottak le.

Ennek eredményeként a KNK tervezői úgy döntöttek, hogy kifejlesztik saját "erőforrásukat" az exportra szánt páncélozott járművek számára.

Banglades jelenleg könnyű kínai VT-5-t kap , és a nehezebb VT-4, T-72B3 vagy Altay beszerzését is fontolgatják.
Naigen, de azóta megoldották a problémát és lett VT-4 hazai motorral.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson