Igen és a torony is másAmi érdekes, hogy szerintem az export változata viszont nem hátsó motoros. Figyeld a tornyok elhelyezését.
![]()
![]()
http://www.military-today.com/artillery/st1.htm
innen kaphatta
http://www.military-today.com/artillery/wma_301.htm
Igen és a torony is másAmi érdekes, hogy szerintem az export változata viszont nem hátsó motoros. Figyeld a tornyok elhelyezését.
![]()
![]()
1. A BTR-nek magasabban van a vezető búvónyílásaHa nyitva van a hullámtörő,ilyen nyugodt vízben már a BTR-nél sem folyik be a nyitott búvón.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch?v=vuUggN5nAv8&ved=2ahUKEwjo4fyWxrXrAhVNs4sKHYoZBU4QwqsBMAB6BAgJEAM&usg=AOvVaw0MxMBlXTpxJdVNh7kFDPdn
Honnan tudod,hogy léteznek ha még semmi nem nyilvános róluk?

A type 075-sökről telekürtölték a médiát 10 éve hogy nekik 3 lesz az évtized végére?
Nem, csak egy év alatt építettek 3-at . Ne feledd, a kínai dolgokról annyit látunk hogy már a betonon van a proto .
Van nekik proto proto hátán Oszt majd lesz belőle valami az évtized végén .Oroszoknak azt se hiszed ami van
Naigen, de azóta megoldották a problémát és lett VT-4 hazai motorral.Az ukrán motorok a kínai VT-1A tankok Achilles-sarkaivá váltak
A bangladesi hadsereg elégedetlen a kínai VT-1A harckocsikkal. Nincs meghatározva, hogy pontosan mi a probléma de korábban a 6TD-2 motorra hivatkoztak.
![]()
![]()
A bangladesi szárazföldi erők VT-1A. Fotó: Shadman Samee / wikimedia.org
Úgy gondolják, hogy a Kharkiv-n gyártott erőmű az ennek a 44 darab megvásárolt páncélosnak az Achilles-sarka. Nagy gondok vannak a működéssel és a minőségi alkatrészek beszerzésével.
Amikor a harckocsit a nemzetközi fegyverpiacra hozták,számítottak az ukrajnai utánpótlására. Sőt, ezek az 1200 lóerős motorok pakisztáni Al-Khalidban is ott vannak, amely a VT-1A helyi módosítása. Hosszú évek óta gyártják.
Banglades mellett Marokkóval is szerződést kötöttek, 150 egységet szándékoznak odaszállítani.
Semmi sem vetítette előre a bajt, amíg Kína és Ukrajna érdekei nem kereszteződtek Peruban. Ennek az országnak a szárazföldi erői az elavult szovjet T-55-k
lecserélése mellett döntöttek. A kijevi fegyverkereskedők MBT-2000 néven kínálták "Oplot" -t és a Norinco corporation - VT-1A-t. Amikor ez utóbbi megnyerte a pályázatot, az ukrán fél betiltotta motorjainak kivitelét. A perui megállapodás mellett a Marokkóval kötött szerződés is kudarcot vallott, ahol csak 54 járművet szállítottak le.
Ennek eredményeként a KNK tervezői úgy döntöttek, hogy kifejlesztik saját "erőforrásukat" az exportra szánt páncélozott járművek számára.
Banglades jelenleg könnyű kínai VT-5-t kap , és a nehezebb VT-4, T-72B3 vagy Altay beszerzését is fontolgatják.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..