Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Mégis nyertek a pontos találatokkal.

A Type 96 a T72-B3 ellenében ? Hú vazze acélos teljesítmény az tuti !

Mégis nyertek a pontos találatokkal.



Ez sem igaz ! Azért veszik a Vt-4-et .Sőt repedések voltak már elve az ukrán technikán .

Ne told itt a hazug propit mész ignorba .


Most aztán jól befenyítetted ! Szegény Redgreg most iszonyatosan parázik !

Nem kokszolok nincs rá szükségem. Anélkül is hoztam az 51 kar átmérőt. Sőt fehérjét sem szedek mert egyszer fel ömlöttem egy fehérje szelettől.(persze húst eszek) Ja es itthon kondizok mert jobb a koncentráció stb. Írásomban pedig semmi "ökörseg" nincs.
Ja és nem vagyok kitetovalt feszbukon magamutogato hulyegyerek


Tudod egy oroszlán pont leszarja ha gyávának nevezik és nem kezdi el bizonygatni mint az óvodások a homokozóban ,hogy ő nem gyáva ! Ha visszafognád a billentyű koptatási kényszeredet akkor nem szaladgálnál tátott szájjal a pucu erdőben ! Tanulj , tanulj és tanulj majd ha rájössz , hogy valójában milyen keveset is tudsz akkor felléptél a tudás hosszú és meredek lépcsőjének alapszintjére !
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez hol lehet?
 
Lehet hogy azt ellenőrzik, hiányzó kabintetőnél (pl. műszaki hiba miatt leszakadt, a kondirendszerből a kabinba jutó füst vagy plexi-sérülés, repedések miatt átláthatatlanná válik és le kell dobni) mennyire marad repülőképes a gép, és mennyire változik meg a stabilitása, vezethetősége. Ezt persze profi tesztpilóták végzik, de ha ez alakulatnál fordulna elő sokkal kisebb tapasztalatú pilótákkal, azoknak ne akkor kelljen kitalálni mi a teendő, előre ki legyenek rá oktatva hogyan és mennyire, milyen korlátozásokkal vezethető a gép ilyen szituban.

Valószínüleg így van erre a következtetésre jutott Thomas Nedwik amerikai szakújságíró is aki így kommentálta ezt a fotót

"A Su-57 "fülke" nélküli repülése valószínűleg a sürgősségi menekülési eljárások értékeléséhez kapcsolódott. Látható, hogy a pilótafülke szélvédője a helyén marad, és a hátsó része, a kerettel együtt, teljesen eltávolításra került."

Az amerikai katonai megfigyelő felhívja a figyelmet az orosz pilóta repülési ruhájára is. Ezt a repülőruhát "nem szabványosnak" nevezi - ezt a ruhát a pilóta azért kapta, hogy ellenálljon a rendkívül alacsony hőmérsékletnek, amikor "kabrió üzemmódban" repül.

Az amerikai szerző megjegyzi, hogy ez a repülési nagyon hasonlít arra a repülésre, amelyet Keith (Keith) Hartley tesztpilóta hajtott végre egy Panavia Tornado vadászgépen 1988-n - a repülőgép fejlesztése során.A repülést követően a brit fejlesztőcég arról számolt be, hogy a tesztlehetőséget kifejezetten a sürgősségi menekülési eljárás gyakorlására hajtották végre.
 
Itt az eredeti kép, amely tegnap jelent meg, szeptember 4, Ahtyubinszk
Itt az Ohotnyik is.

78Sm56xS6XA.jpg
 
Mégis nyertek a pontos találatokkal.
Ahogy utánad írják, másodikak lettek, szóval, nem nem nyertek :)
Azért veszik a Vt-4-et .Sőt repedések voltak már elve az ukrán technikán .
Ami a TRENDERT megnyerte. Az, hogy utána az ukránok késve és exkrementumot szállítottak egy más dolog.
Ne told itt a hazug propit mész ignorba
Juj juj juj, nagyon nagyon nagy pofa kell ehhez. Tolom a propit? Hozzá se nagyon szoktam szólni, mert vannak nálam hozzáértőbbek, így inkább csak élvezettel olvasom a hszeiket. Aki itt propagandát nyom az te vagy. Csak ezzel az a gond, hogy mindig az lesz belőle, h valaki kijelenti, h jó de az oroszoknak csak ennyire van pénze, és senki se teszi fel a kérdést, vajon mit is tud az a kínai vas.
Mert amúgy remek, hogy bemondják azt, hogy az USA is rettegjen, mert most cserélik az Executor osztályú SSDiket Eclips osztályúra, csak azok a fránya tények. De nézzük sorra:
A ruszkik le vannak maradva az USÁhoz képest a repülésben? De le ám, kvázi most jelennek meg rendszeresítve azok képessegek, amik az USÁnak már jó 20 éve megvannak. Na de itt te mindig Kínát nyögöd be. Ott meg már van pár gond. Az egyik pont az, hogy az egyetlen olyan cumó ami nem a burkolat mögött van, esetén látszik, hogy bár iszonyat sokat ledolgoztak a hátrányukból még vagy 30 évvel az oroszok mögött kullognak. De akkor miért higgyem el, hogy minden más a hajtóműtechnológiánál semmivel sem egyszerűbb területen 3-4 generációkat ugrottak át, úgy, hogy még az USA is csak a PESA fedélzeti lokátorokat ugrotta, mindenhol máshol vért izzadva, lépésről-lépésre haladt...
Szóval miért kéne elhinnem pl, hogy a kínai sisakdisplay nem csak egy sisakcélzó, tudod, olyan ami az oroszoknak már évtizedek óta van?
 
Ja és nem vagyok kitetovalt feszbukon magamutogato hulyegyerek
1. A bicepsz 51 az szép eredmény. 2. Azt is értékelem, hogy nem tetováltattad magad, mert nem szeretem. 3. Nem a Facebookon, hanem itt promotálod magad. 4. Ebben az utolsóban nem vagyok biztos. Ha esetleg kicsit visszavennél, mind a kínaiak tömjénezéséből, mind az oroszok fikázásából, és megpróbálnál kicsit objektívebb lenni, jobb lenne mindenkinek.
 
Ha a múlt, akkor miért kéri Roni állandóan ezt számon...?
Mert egyszer látott fotón egy ki tudja mire képes kínai akármit, szóval az akkor fejlett...
Vagyis úgy érti hogy 5 gen gépen nem kellene már lennie TGP-nek .F-35,j-20 integrált tgp .
Integrált célmegjelölés muszkaföldön még úgy is sok sok évtizede ismert, hogy lassan jár a pósta...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Vagyis úgy érti hogy 5 gen gépen nem kellene már lennie TGP-nek .F-35,j-20 integrált tgp .

Pontosan úgy értettem

Mert egyszer látott fotón egy ki tudja mire képes kínai akármit, szóval az akkor fejlett...

Integrált célmegjelölés muszkaföldön még úgy is sok sok évtizede ismert, hogy lassan jár a pósta...

Azért az a integrált célmegjelölők a szuhojokon kompromisszumos megoldások.
 
Pontosan úgy értettem



Azért az a integrált célmegjelölők a szuhojokon kompromisszumos megoldások.
Igen, a pozitív irányban is. Mert ok, hogy kisebb a látószöge, de ha rakétával magad elé lősz, akkor nem is nagyon kell.
Ezen felül a TGP légellenállása igen decens, addig a Szu-24M esetén a gépbe integrálva a megjelölő (bár az hh alatt TV-s volt, nem IR kamerás, de ebből a szempontból mindegy) annak extra légellenállása nulla.