KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Erdekes video a melleksztori miatt: ugy tunik, Aero Vodonal is megvannak a politikai jatszmak, maskulonben mi a banatert hoznak fel valami whistleblower perben, hogy "ja es a mernok ur illegalisan vette fel videot a latogatoban jart KC-390-rol!" :D
Amugy a vegen egyertelmuen kiderul, hogy kivulrol vette fel:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mi az hogy "létfontosságú"...:rolleyes:
Most is van nekik vagy 10 korszerűsített C-130 / KC-130 gépük a meglévő 3 KC-390 mellett.
Legfeljebb ha a KC-390 pénzhiány miatt további késést szenved akkor az öreg C-130-kat tovább tartják szolgálatban...
Ha arra a 10 2001-ben a Lockheedtől áttvett - akkor - "korszerűsített egykori olasz gépre gondolsz, akkor el kell, hogy keserítselek.
Azokból minimum 5 nem aktív.
Nem mellesleg azon gépek 2 éven belül 50 évesek lesznek.
Nyilván azokat akarják tovább üzemeltetni, amikor hazai gyártásban jobbat, korszerűbbet kapnak.
És nyilván elég neki 10 (-5) is, amikor 28db KC-390-et rendeltek.
Nem hiszem hogy megértetted...
A Brazil államnak az Embraer polgári üzletága (utasszállító gépek és a magángépek) mögött áll, az a fontos...azt akarja megmenteni.
A katonai üzletág messze a leg kevesebb árbevételt termeli és a foglalkoztatottak száma is o
Megint fel tetszett ülni a dilivonatra?
Nyilván azt a kereskedelmi üzletágat akarták megtartani, amelyiket oly fontosnak véltek, és a lesajnált mostohagyerek KC-390-est meg ki akarták ebrudalni.
Hja nem.:)
Milyen feltételekkel is akarták oly nagyon megtartani?
A teljes commercial üzletág 80%-át átadták volna a Boeingnak. A KC-390 esetén meg csak annyira voltak hajlandóak, hogy a rá alapítandó közös vállalat 49%-át adták volna át a Boeingnek. Azaz a döntésekhez szükséges 51%-ot megtartották volna.
Az Embraer számára a commercial szektor simán eladható. Nekik csak annyira kell, hogy ott maradjon a termelés - lehetőség szerint.
A defence szektorhoz, meg úgy ragaszkodnak, ahogy csak lehet.
Nyilván hagyják tönkre menni azt a céget, ami most kezdi el gyártani az ország következő 30-40 évét meghatározó vadászgépet. És sokkal jobban szeretne a svédeknek fizetni majd a gépek fenntartásáért. o_O:rolleyes::D
Ráadásul Braziliának nem 36 gépre lesz szüksége. Mikor csak az F-5-öseikből 40+ gépük van. Szóval szinte biztos egy utánrendelés is belőlük.
Meg azt a céget amelyik egy nagy sikerekre számító szintén a hazai szállító flotta gerincét fogja adni, szintén vagy 40 évig. Teljesen logikus. o_O

Tudom, te nem tehetsz róla. Így rakták a zsebedbe...:cool::p:D
 
Ha arra a 10 2001-ben a Lockheedtől áttvett - akkor - "korszerűsített egykori olasz gépre gondolsz, akkor el kell, hogy keserítselek.
Azokból minimum 5 nem aktív.
Nem mellesleg azon gépek 2 éven belül 50 évesek lesznek.
Nyilván azokat akarják tovább üzemeltetni, amikor hazai gyártásban jobbat, korszerűbbet kapnak.
És nyilván elég neki 10 (-5) is, amikor 28db KC-390-et rendeltek.

Megint fel tetszett ülni a dilivonatra?
Nyilván azt a kereskedelmi üzletágat akarták megtartani, amelyiket oly fontosnak véltek, és a lesajnált mostohagyerek KC-390-est meg ki akarták ebrudalni.
Hja nem.:)
Milyen feltételekkel is akarták oly nagyon megtartani?
A teljes commercial üzletág 80%-át átadták volna a Boeingnak. A KC-390 esetén meg csak annyira voltak hajlandóak, hogy a rá alapítandó közös vállalat 49%-át adták volna át a Boeingnek. Azaz a döntésekhez szükséges 51%-ot megtartották volna.
Az Embraer számára a commercial szektor simán eladható. Nekik csak annyira kell, hogy ott maradjon a termelés - lehetőség szerint.
A defence szektorhoz, meg úgy ragaszkodnak, ahogy csak lehet.
Nyilván hagyják tönkre menni azt a céget, ami most kezdi el gyártani az ország következő 30-40 évét meghatározó vadászgépet. És sokkal jobban szeretne a svédeknek fizetni majd a gépek fenntartásáért. o_O:rolleyes::D
Ráadásul Braziliának nem 36 gépre lesz szüksége. Mikor csak az F-5-öseikből 40+ gépük van. Szóval szinte biztos egy utánrendelés is belőlük.
Meg azt a céget amelyik egy nagy sikerekre számító szintén a hazai szállító flotta gerincét fogja adni, szintén vagy 40 évig. Teljesen logikus. o_O

Tudom, te nem tehetsz róla. Így rakták a zsebedbe...:cool::p:D

Mar teljesen komikus ez az orrverzesig erolkodese a 70+ eves C-130 design kapcsan. :cool::hadonaszos:
 
Probalom azt a kijelentest megfejteni, hogy egy Blackhawk megis hogyan fer be ide, mert ugye ezt allitjak (mig a brazilok maguk altal gyartott Caracalja eleve tul szeles ehhez a keresztmetszethez):

UH-60_dimensions.png


image.png


image.png


image.png
 
Probalom azt a kijelentest megfejteni, hogy egy Blackhawk megis hogyan fer be ide, mert ugye ezt allitjak (mig a brazilok maguk altal gyartott Caracalja eleve tul szeles ehhez a keresztmetszethez):

UH-60_dimensions.png


image.png


image.png


image.png


Az UH-60-ast úgy fejlesztették ki, hogy követelmény volt a C-130-assal történő szállítás lehetősége (némi szétszereléssel).

uh60-1.jpg


uh60-2.jpg


És ami befér a C-130-asba, az ugye bőven befér a KC-390-esbe is.
 
Ja ertem, azt hittem, az attiltjak, hogy csak hajtogatva, nem szedik szet. Logikus.
Az UH-60-ast úgy fejlesztették ki, hogy követelmény volt a C-130-assal történő szállítás lehetősége (némi szétszereléssel).

uh60-1.jpg


uh60-2.jpg


És ami befér a C-130-asba, az ugye bőven befér a KC-390-esbe is.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
Apropó, ez nekem új volt, ebben a 2. perctől a 10. percig a belsejét magyarazzak, itt jol érezhető, mekkora is belul ez a gép:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: blogen and arcas
https://observador.pt/2020/11/02/mi...uros-com-pagamento-adiantado-de-avioes-k-390/

Beszaras: portugalok kifiguraztak, hogy ha most, joval korabban fizetnek az Embraernek , akkor sporolnak 3.5 millio eurot. :D
Elvileg 2019 es 2030 kozott elosztva kell kifizetniuk a szimulatort, az ot C-390-et plusz 12 ev supportot, de ha most elorefizetik a tavasszal esedekes reszletet, akkor egeszen csinos osszeget sporolnak (arfolyam es az elorefizetes komboja, ha jol ertem?) Halalos. :)
 
Na, megtalaltam a szetl2egozott Blackhawk loadtesztet - mar 2.5 eve megvolt, 1:08-nal kezdodik:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

@pöcshuszár van itt M113 loadtest is, meretei szerint a Bronco 3 is siman beferne. ;)
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
A brazilok októberben bepróbálkoztak a horvátoknál is...

"Representatives of the Brazilian company Embraer, as part of their European tour, held a presentation of their A-29 Super Tucano and KC-390 aircraft in Zemunik to commanders and pilots of the 93rd Wing and the Croatian Air Force Training Center Rudolf Peresin... "
 
A brazilok októberben bepróbálkoztak a horvátoknál is...

"Representatives of the Brazilian company Embraer, as part of their European tour, held a presentation of their A-29 Super Tucano and KC-390 aircraft in Zemunik to commanders and pilots of the 93rd Wing and the Croatian Air Force Training Center Rudolf Peresin... "

Ez honnan van ill. mikori?
 
Lássátok feleim szümtükkel??!! Számítógépvezérlésű automata szegecselőgépek az egyesek által kissé/mélyen lenézett brazil repülőgép-iparban!! :eek::):D Van/lenne még hova fejlődnünk iparilag ... hogy legalább a brazil ipar színvonalát elérjük ... ;)
Amúgy nem tudom mi ezen a meglepetés eddig is teljesen korrekt gépeket gyártottak a civil piacra, mit hittek fakalapáccsal csinálják az esőerdőben?
 
Amúgy nem tudom mi ezen a meglepetés eddig is teljesen korrekt gépeket gyártottak a civil piacra, mit hittek fakalapáccsal csinálják az esőerdőben?

Lássátok feleim szümtükkel??!! Számítógépvezérlésű automata szegecselőgépek az egyesek által kissé/mélyen lenézett brazil repülőgép-iparban!! :eek::):D Van/lenne még hova fejlődnünk iparilag ... hogy legalább a brazil ipar színvonalát elérjük ... ;)

Akkor ezek szerint még sem a szigszalag és a brazil jézus tartja össze a gépet:-):-).Kíváncsi vagyok,hogy a (itt a fórumon) KC-390-s kétségkívül legnagyobb rajongója formosa kolléga mit szól a képekhez:-).
 
Számítógépvezérlésű automata szegecselőgépek az egyesek által kissé/mélyen lenézett brazil repülőgép-iparban!
Nem lenézve a brazil ipart azért azt tegyük hozzá hogy ezek a robotok nem Embraer gyártmányok hanem megveszik a technológiát és a gépeket valamelyik erre specializált cégtől (pl. KUKA).
Persze ez így is nagy szó mert igen komoly összegű beruházás egy ilyen masina és jó szakik kellenek az üzemeltetéshez.