Azt írod hogy a "
feltételezett kiesésuk sem jelentene problémát". Ez vicces...
Akkor egyáltalán mindek veszük ilyen gépet, ha a kisessésük nem is igazán probléma....
(ezt majd gondold át...)
- Az Embraerrel vannak általában is problémák. A cég jelenleg a leg bizonytalanabb jövőjű "nagy" repülőgépgyártó
lsd: (Embraer: no money, Defense delays KC-390 project, and Agora reinforces stock sale)
https://forum.htka.hu/threads/embraer-kc-390.598/page-77#post-751569
Teljes a konszenzus abban hogy az Embraer nem képes egymaga megállni a piacon.
A Boeing céggel való jegyesség felbomlása után abszolút bizonytalan mi lesz a cég sorsa.
Mindaddig amíg el nem dől mi lesz a céggel addig abszolút kockázatos bármit is venni az Embraertől. És ezen még egy jó szerződés sem segíthet...[/QUOTE
Na akkor segítek értelmezni mit miért írtam
"A feltételezett kiesésük sem jelentene problémát" formosa azon felvetetésére írtam,hogy szerinte egy "kiforratlan" új gép típus esetleges hibái miatt ezek a gépek nem lesznek képesek ellátni a feladatukat,tehát nem azt írtam,hogy én azt feltételezem,hogy biztosan kiesnek,sőt én épp ellenkezőleg úgy gondolom szerintem nem lesz különösebb probléma a géppel,amúgy a hozzászólásomban ott szerepel az is,hogy ha ez esetleg bekövetkezne mi akkor is rendelkezünk megfelelő szállítási kapacítással .Ez az Embraerrel vannak problémák és jaj mi lesz vele a jövőben időről időre előkerül én utána olvastam ezzel kapcsolatban az angol nyelvű brazil sajtóban és ezúttal megnyugtatok mindenkit akinek kétségei vannak az Embraerrel kapcsolatban,hogy a brazil állam sziklaszilárdan ott áll az Embraer mögött úgy,hogy legyen bármilyen tré is a gazdasági helyzet az Embraer nem fog csődbe menni eltűnni,az egyedüli kockázatot egy esetleges kínai bevásárlás jelentheti de mivel a jelenlegi brazil kormány és gazdasági vezetés erősen Kína ellenes (pontosabban nagyon nem tetszik neki Kína gazdasági nyomulása a térségben)így egy esetleges kínai fel illetve bevásárlás esélye az Embraer-e elhanyagolható.