Ezért jó, ha nálunk gyártják és tőlünk exportálják!Ezzel csak az a baj, hogy a török drónágazat esélyes, hogy rommá lesz embargózva.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Ezért jó, ha nálunk gyártják és tőlünk exportálják!Ezzel csak az a baj, hogy a török drónágazat esélyes, hogy rommá lesz embargózva.
nekem az jön le, hogy a franciák próbálkoznak, hogy hátha rendelnek valamit
Egyik Cseh fórumon felmerült a kc-390 beszállításának hazahozatala, talán?Is-is. Legyen minden is!!
Persze reálisan az a szitu, hogy mind a kettő felmerült. Valszeg L39NG lesz, de jó lenne ezt is megnézni itthon.
A meghiúsulni látszó Bell romániai gyártása jön ide! Szerintem lesz Viperünk!Szerintem az Airbus simán hozhat ide plusz gyártás. pl: romániai üzemet áthozzák ide
Szerintem se H215M gyártanának itt ha áthoznák hanem valami új/befutottabb tipust.
Tudom, hogy épül, de attól áthozhatják az üzemet más tipus gyártására.
A meghiúsulni látszó Bell romániai gyártása jön ide! Szerintem lesz Viperünk!
Miért zárná ki ? Nem biztos, hogy 1 cég lehet, hogy 2 1-1 gyárral.Harmadszor is nekifutok, hatha sikerul megerteni, az Airbus miert kizart altogether: "két újabb nagyon komoly légiipari beruházás jelentkezett be"
Az nem volna baj!A meghiúsulni látszó Bell romániai gyártása jön ide! Szerintem lesz Viperünk!
Miért zárná ki ? Nem biztos, hogy 1 cég lehet, hogy 2 1-1 gyárral.
A H145M-eket is megnézték, az első képeket közre is adták a gyártósorról. A H225M-ekkel sem lesz ez másképp...tudják ők is, hogy mi szeretjük az ilyet , hiszen olvasnak minket.
Úgy tűnik kezd mindenkinek elszaladni a szekér a fantáziálással.
De mit vehetnénk/gyárthatnánk tőlük?Airbus uzem mar epul Gyulan, az eleve kiesik, mint uj.
En amerikai vagy olaszra tippelek, bar a lengyeleknel kabe mindenki gyart mar, Leonardo-AW, LM-Sikorski stb, de azert az kelloen messze van, tolunk inkabb del fele lehete ellatni, plusz alkatreszt is gyarthatnak a lengyel osszeszerelo uzemeknek.
A cseheknel egy helyi ceget (Aviation akarmi) megvett a Textron-Bell jo regen, ott van karbantartas meg felujitokozpont, az is kiesik.
A Boeingnek a nemeteknel van legkozelebb kozpontja, de mondjuk fogalmam sincs, mit vehetnenk toluk (Apachet semmikeppen sem, max parat az uj Chinookbol?)
En amerikaira tippelek, a NASAMS kapcsan is - a Raytheonnak resze a Collins Aerospace (formerly Rockwell-Collins ill United Technologies), azok csillio dolgot tudnanak itt gyartani es tudomasom szerint nekik nincs europai gyaruk...?
Miért szaladna el???Azért mert a Patriot-jainkat majd a Galaxynkjaikkal fogjuk szállítani??Úgy tűnik kezd mindenkinek elszaladni a szekér a fantáziálással.
Raadasul ignoraljak az egesz kontextust:
"Itt említeném meg: két újabb nagyon komoly légiipari beruházás jelentkezett be, egyikükkel reményeink szerint már jövő év elejére eljutunk a konkrét megállapodásig. Egy kifejezetten komplex helikopteripari beruházásról, fejlesztésről beszélünk. Emellett tárgyalások folynak a dróniparágban is egy rendkívül komoly beruházásról, amellyel reményeink szerint bekerülhetünk majd a valódi drónfejlesztő országok közé."
Azaz egy helikoperekhez gyartani es fejleszteni valamit plusz a drongyartas es fejlesztes.
Mivel nem dedikált magyar iskola lesz, így nem lehet megúszni az angol nyelvtanulást.És egy másik nagy pozitív hozadéka az NFTC-nek az angol nyelvtudás..azt nem tanulod meg magyar anyanyelvű tanártól az NKE-n..
A certifikáció kérdése....De, van. A svéd 500 óra jet időt követelt meg hogy Gripenre ülhessen a cseh. A magyar NFTC-t végzettet átvesz úgy ahogy érkezik (kb 160 óra jet idő, 3xx total).
Miért szaladna el??Azért mert jövőhéten 10 katonai műholdat lövünk fel??Az a 10 Galaxy meg kell is ahhoz a 10 Patritot üteg szállításához már ne is haragudj!Úgy tűnik kezd mindenkinek elszaladni a szekér a fantáziálással.