Rekord a Szevmasnál. A napokban 30000-ra nőtt a munkavállalók száma a szeveromorszki Szevmas hajógyárban. A 30000. egy 22 éves lány,aki konstrüktőrként dolgozik majd.

Megjegyzem emlékszem 30-35 éve volt időszak, amikor az Ikarus 260-asok is így füstöltek, még fel tudom idézni a hörgő motorhangot és a buszok utáni 20 méteres fekete füstfelhőket, és minden busz hátsó ablaka átlátszatlanra volt kormolva. Pedig ezekben MAN tervezésű motorok voltak, a gázolaj minősége vagy a motorok rossz állapota miatt lehetett ez.
Megjegyzem emlékszem 30-35 éve volt időszak, amikor az Ikarus 260-asok is így füstöltek, még fel tudom idézni a hörgő motorhangot és a buszok utáni 20 méteres fekete füstfelhőket, és minden busz hátsó ablaka átlátszatlanra volt kormolva. Pedig ezekben MAN tervezésű motorok voltak, a gázolaj minősége vagy a motorok rossz állapota miatt lehetett ez.
GT1n Hibrid (Gázturbinás-elekromos) meghajtású mozdony 8.300-8.500 kW teljesítmény 245 kN.
2 van belőle. A GT1n-001 (2007) 8.300 kW, a GT1n-002 (2013) 8.500 kW teljesítményű.
A teljesítménnyel semmi baj, kérdés, hogy mennyit fogyaszt...! - Pl. a GT hajtóműves tankoknál sem a teljesítménnyel van a probléma...2 van belőle. A GT1n-001 (2007) 8.300 kW, a GT1n-002 (2013) 8.500 kW teljesítményű.
A kriogenikus hajtóművet 5 ország tudja előállítani, Oo., USA, Japán, Kína, India.
A teljesítménnyel semmi baj, kérdés, hogy mennyit fogyaszt...! - Pl. a GT hajtóműves tankoknál sem a teljesítménnyel van a probléma...![]()
Budapesti sajátosság. Valahogy a BKVnál semmi sem működik, ami akár nyugaton, akár kelwten peobléma nélkül üzemel. Emlékszem 2010 körül, amikor felszálltam vagy 3 év után először, és 3 év szktzás után egy ikarus 260asra majdnem leugrottam, mert ennek nem is ilyen hangja van. Aztán mercikre, és volvókra is ugyanez lett az észrevételem. Egyszerűen ha valamit nem tartasz karban szétmegy.
Megjegyzem emlékszem 30-35 éve volt időszak, amikor az Ikarus 260-asok is így füstöltek, még fel tudom idézni a hörgő motorhangot és a buszok utáni 20 méteres fekete füstfelhőket, és minden busz hátsó ablaka átlátszatlanra volt kormolva. Pedig ezekben MAN tervezésű motorok voltak, a gázolaj minősége vagy a motorok rossz állapota miatt lehetett ez.
Budapesti sajátosság. Valahogy a BKVnál semmi sem működik, ami akár nyugaton, akár kelwten peobléma nélkül üzemel. Emlékszem 2010 körül, amikor felszálltam vagy 3 év után először, és 3 év szktzás után egy ikarus 260asra majdnem leugrottam, mert ennek nem is ilyen hangja van. Aztán mercikre, és volvókra is ugyanez lett az észrevételem. Egyszerűen ha valamit nem tartasz karban szétmegy.
A tajgában ki a faszt érdekel.Ezek a füstölgő szovjet dögök még 2 ütemű ellenmozgó boxerekkel (vagy mi a magyar neve) vannak szerelve.
Ahhoz képest nem is olyan sok az a korom, hogy elhúznak 7-8000 tonnát.
Ott is változnak az idők:
Hogy nem murdelt meg a hátsó mozdony vezetője?
Hogy nem murdelt meg a hátsó mozdony vezetője?
Nyilván az elulsobol irányítják azt is...![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..