T
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Megjegyzem emlékszem 30-35 éve volt időszak, amikor az Ikarus 260-asok is így füstöltek, még fel tudom idézni a hörgő motorhangot és a buszok utáni 20 méteres fekete füstfelhőket, és minden busz hátsó ablaka átlátszatlanra volt kormolva. Pedig ezekben MAN tervezésű motorok voltak, a gázolaj minősége vagy a motorok rossz állapota miatt lehetett ez.
Megjegyzem emlékszem 30-35 éve volt időszak, amikor az Ikarus 260-asok is így füstöltek, még fel tudom idézni a hörgő motorhangot és a buszok utáni 20 méteres fekete füstfelhőket, és minden busz hátsó ablaka átlátszatlanra volt kormolva. Pedig ezekben MAN tervezésű motorok voltak, a gázolaj minősége vagy a motorok rossz állapota miatt lehetett ez.
GT1n Hibrid (Gázturbinás-elekromos) meghajtású mozdony 8.300-8.500 kW teljesítmény 245 kN.
2 van belőle. A GT1n-001 (2007) 8.300 kW, a GT1n-002 (2013) 8.500 kW teljesítményű.
A teljesítménnyel semmi baj, kérdés, hogy mennyit fogyaszt...! - Pl. a GT hajtóműves tankoknál sem a teljesítménnyel van a probléma...2 van belőle. A GT1n-001 (2007) 8.300 kW, a GT1n-002 (2013) 8.500 kW teljesítményű.
A kriogenikus hajtóművet 5 ország tudja előállítani, Oo., USA, Japán, Kína, India.
A teljesítménnyel semmi baj, kérdés, hogy mennyit fogyaszt...! - Pl. a GT hajtóműves tankoknál sem a teljesítménnyel van a probléma...
Budapesti sajátosság. Valahogy a BKVnál semmi sem működik, ami akár nyugaton, akár kelwten peobléma nélkül üzemel. Emlékszem 2010 körül, amikor felszálltam vagy 3 év után először, és 3 év szktzás után egy ikarus 260asra majdnem leugrottam, mert ennek nem is ilyen hangja van. Aztán mercikre, és volvókra is ugyanez lett az észrevételem. Egyszerűen ha valamit nem tartasz karban szétmegy.
Megjegyzem emlékszem 30-35 éve volt időszak, amikor az Ikarus 260-asok is így füstöltek, még fel tudom idézni a hörgő motorhangot és a buszok utáni 20 méteres fekete füstfelhőket, és minden busz hátsó ablaka átlátszatlanra volt kormolva. Pedig ezekben MAN tervezésű motorok voltak, a gázolaj minősége vagy a motorok rossz állapota miatt lehetett ez.
Budapesti sajátosság. Valahogy a BKVnál semmi sem működik, ami akár nyugaton, akár kelwten peobléma nélkül üzemel. Emlékszem 2010 körül, amikor felszálltam vagy 3 év után először, és 3 év szktzás után egy ikarus 260asra majdnem leugrottam, mert ennek nem is ilyen hangja van. Aztán mercikre, és volvókra is ugyanez lett az észrevételem. Egyszerűen ha valamit nem tartasz karban szétmegy.
A tajgában ki a faszt érdekel.Ezek a füstölgő szovjet dögök még 2 ütemű ellenmozgó boxerekkel (vagy mi a magyar neve) vannak szerelve.
Ahhoz képest nem is olyan sok az a korom, hogy elhúznak 7-8000 tonnát.
Ott is változnak az idők:
Hogy nem murdelt meg a hátsó mozdony vezetője?
Hogy nem murdelt meg a hátsó mozdony vezetője?