[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Van egy különbség!
Én egy ideje már figyelem a képeket, és a C-390-es képeken (sem az igaziakon, sem a CGI-okon sem) nincsen üzemanyag áttöltő csonk a gép "homlokán". Szerintem azt viszont nem lehet kitként le-, feltenni. Én azt gondolom, hogy a C-390-es alapból nem tud utántölteni sem.
Szerintem a rebrand annyiban módosult, hogy a C-390 lett az alap modell, az olyan ügyfeleknek mint az USAF akinek a C-130-asainak sincs szüksége ilyen hívságokra. És a K pedig bekerült a prémium/emelt szintű típus megnevezésébe - mint ami tanker funkciókra is alkalmas.

Szerintem tulkombinalod. En meg nem lattam valodi gepet a refueling pole nelkul, csak CGt, koztuk a leendo magyart is anelkul animaltak, azaz tokmindegy, mit mutat a CG. :)

Harom gep letezik egyelore, mindharmon ott van - ez volt a harmadik:

https://embraer.com/global/en/news?...d-c-390-millennium-to-the-brazilian-air-force

Itt meg egyutt:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

image.png
 
Az utobbi, C-390 Millenium, lasd az Embraer sajat termekoldalat: https://defense.embraer.com/global/en/c-390




Igen, de nincs kulon valtozat, mindegyik tud mindent, max nem rendeled meg hozza a tanker kitet. :) Eredetileg pont nem igy volt (KC-390 volt es kesz), de ezt - utolag, ugy tunik - jol kisutottek, miutan a boeinges fuzio.lazaban atneveztek a (tenyleg jobban hangzo) C-390 Milleniumra. :)
Köszönöm!
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Latod @pöcshuszár meg mindig megvan van a pole. :)
Ezt most nem értem.
Bár nekem nem olyan jó az angolom, mint a tied, de a szöveg pont azt írja, hogy az alaptípus a C-390-es, de a brazilok mind a 28 gépüket utántöltési képességgel kérték, emiatt mindegyik a KC-390-es megnevezést kapja. Valamit félreértettem?
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Ezt most nem értem.
Bár nekem nem olyan jó az angolom, mint a tied, de a szöveg pont azt írja, hogy az alaptípus a C-390-es, de a brazilok mind a 28 gépüket utántöltési képességgel kérték, emiatt mindegyik a KC-390-es megnevezést kapja. Valamit félreértettem?

En csak a kepre utaltam, hogy egyelore mindegyiken ott a pole azaz hogy meg nem lattunk olyat, amelyiken ne lenne, függetlenül a CG renderektol avagy irasoktol. :)
 

Első nemzetközi gyakorlatán a Magyar Légierő új szállító repülőgépe​



https://www.jetfly.hu/katonai-tipus...PN-I1OiWd_o3ri74G0IgAD_wAMxX3VZUCbNF0lEeAKNbY

és meg is érkeztek:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

illetve egy kis felsővezetői reptetés-dobás:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nagyon jó választás volt a Kc-390!Ennyi!
REMÉLJÜK...nagyon jó választás volt...

A kérdés hogy katonai gépként hogy válik be. Értsd: arról hogy hogy bírja a strapát még semmi tapasztalat nincs (nem is lehet...a teljes létező KC390 flotta jó ha együtt elérte már az 5000 óra repült időt...)

Amúgy mikor következik a burkolatlan kifutó teszt? Eddig én még csak betonról láttam üzemelni.
 
C17, KC390 és C130 a "Culminating Excercise" - on
A gépet az amerikai légierő is szemügyre tudta venni közelebről:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
REMÉLJÜK...nagyon jó választás volt...

A kérdés hogy katonai gépként hogy válik be. Értsd: arról hogy hogy bírja a strapát még semmi tapasztalat nincs (nem is lehet...a teljes létező KC390 flotta jó ha együtt elérte már az 5000 óra repült időt...)

Amúgy mikor következik a burkolatlan kifutó teszt? Eddig én még csak betonról láttam üzemelni.
Soha.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
C17, KC390 és C130 a "Culminating Excercise" - on
A gépet az amerikai légierő is szemügyre tudta venni közelebről:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez a generic Millenium temaba valo, oda meg mar linkeltuk szerintem.
 
A Brazil Légierő május 26-án, szerda este kiadott egy hivatalos közleményt: a Covid-19 járvány elleni küzdelem miatti forráshiányra hivatkozva a légierő (FAB) részben törli a 28 KC-390 repülőgépre vonatkozó megrendelését.

A Brazil Légierőnél jelenleg négy KC-390 áll szolgálatban. A menetrend további három repülőgép szállítását irányozta elő 2021-ben, három 2022-ben, négy 2023-ban, három 2024-ben, négy 2025-ben, négy 2026-ban és három 2027-ben. Ez a terv nem fog megvalósulni.

A vásárlások egy részének lemondása a KC-390 gyártásában részt vevő mintegy 50 brazil vállalatot érint. A projekt már több mint 8 ezer közvetlen és közvetett munkahelyet teremtett.

Informações sobre contrato da Aeronave KC-390

Ezt mit jelenthet a magyar KC-390 rendelésre nézve?

A: hamarabb kapjuk meg a megrendelt két gépet?
B: olcsóbban kapjuk a harmadik gépet, ha megrendeljük?
C: kockáztattunk, de ez az üzlet sajnos nem jött be...