[HUN] Embraer KC-390 Millennium

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

K

kamm

Guest
Van egy különbség!
Én egy ideje már figyelem a képeket, és a C-390-es képeken (sem az igaziakon, sem a CGI-okon sem) nincsen üzemanyag áttöltő csonk a gép "homlokán". Szerintem azt viszont nem lehet kitként le-, feltenni. Én azt gondolom, hogy a C-390-es alapból nem tud utántölteni sem.
Szerintem a rebrand annyiban módosult, hogy a C-390 lett az alap modell, az olyan ügyfeleknek mint az USAF akinek a C-130-asainak sincs szüksége ilyen hívságokra. És a K pedig bekerült a prémium/emelt szintű típus megnevezésébe - mint ami tanker funkciókra is alkalmas.

Szerintem tulkombinalod. En meg nem lattam valodi gepet a refueling pole nelkul, csak CGt, koztuk a leendo magyart is anelkul animaltak, azaz tokmindegy, mit mutat a CG. :)

Harom gep letezik egyelore, mindharmon ott van - ez volt a harmadik:

https://embraer.com/global/en/news?...d-c-390-millennium-to-the-brazilian-air-force

Itt meg egyutt:

image.png
 

Király Fika

Well-Known Member
2019. március 22.
2 904
4 743
113
Az utobbi, C-390 Millenium, lasd az Embraer sajat termekoldalat: https://defense.embraer.com/global/en/c-390




Igen, de nincs kulon valtozat, mindegyik tud mindent, max nem rendeled meg hozza a tanker kitet. :) Eredetileg pont nem igy volt (KC-390 volt es kesz), de ezt - utolag, ugy tunik - jol kisutottek, miutan a boeinges fuzio.lazaban atneveztek a (tenyleg jobban hangzo) C-390 Milleniumra. :)
Köszönöm!
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
K

kamm

Guest
Ezt most nem értem.
Bár nekem nem olyan jó az angolom, mint a tied, de a szöveg pont azt írja, hogy az alaptípus a C-390-es, de a brazilok mind a 28 gépüket utántöltési képességgel kérték, emiatt mindegyik a KC-390-es megnevezést kapja. Valamit félreértettem?

En csak a kepre utaltam, hogy egyelore mindegyiken ott a pole azaz hogy meg nem lattunk olyat, amelyiken ne lenne, függetlenül a CG renderektol avagy irasoktol. :)
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Nagyon jó választás volt a Kc-390!Ennyi!
REMÉLJÜK...nagyon jó választás volt...

A kérdés hogy katonai gépként hogy válik be. Értsd: arról hogy hogy bírja a strapát még semmi tapasztalat nincs (nem is lehet...a teljes létező KC390 flotta jó ha együtt elérte már az 5000 óra repült időt...)

Amúgy mikor következik a burkolatlan kifutó teszt? Eddig én még csak betonról láttam üzemelni.
 

koppany

Well-Known Member
2010. július 16.
1 590
7 548
113
REMÉLJÜK...nagyon jó választás volt...

A kérdés hogy katonai gépként hogy válik be. Értsd: arról hogy hogy bírja a strapát még semmi tapasztalat nincs (nem is lehet...a teljes létező KC390 flotta jó ha együtt elérte már az 5000 óra repült időt...)

Amúgy mikor következik a burkolatlan kifutó teszt? Eddig én még csak betonról láttam üzemelni.
Soha.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
37 512
72 513
113
A Brazil Légierő május 26-án, szerda este kiadott egy hivatalos közleményt: a Covid-19 járvány elleni küzdelem miatti forráshiányra hivatkozva a légierő (FAB) részben törli a 28 KC-390 repülőgépre vonatkozó megrendelését.

A Brazil Légierőnél jelenleg négy KC-390 áll szolgálatban. A menetrend további három repülőgép szállítását irányozta elő 2021-ben, három 2022-ben, négy 2023-ban, három 2024-ben, négy 2025-ben, négy 2026-ban és három 2027-ben. Ez a terv nem fog megvalósulni.

A vásárlások egy részének lemondása a KC-390 gyártásában részt vevő mintegy 50 brazil vállalatot érint. A projekt már több mint 8 ezer közvetlen és közvetett munkahelyet teremtett.

Informações sobre contrato da Aeronave KC-390

Ezt mit jelenthet a magyar KC-390 rendelésre nézve?

A: hamarabb kapjuk meg a megrendelt két gépet?
B: olcsóbban kapjuk a harmadik gépet, ha megrendeljük?
C: kockáztattunk, de ez az üzlet sajnos nem jött be...