Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az F-22-esnél így van, de az F-35-ösnél meg nem.
Érte én...
Minden a geometrián múlik, nem számít, hogy van canard vagy sem.
- Minden gépnek egy rohadt nagy szárnya, amin van akár orrsegédszárny, meg csűrők vagy akár elevonok is a tököm tudja, hogy most melyik, amik kitérnek
- De ha van egy kisebb szárnyad is, akkor már nem megy...? Mikor ott van möhötte a hatalmas másik, ami mögött normál esetben van teljesen kitérített vezérsík...?
- A B-2 meg egyetlen rohadt nagy szárny.
A megfelelő szögek beállításával adott irányokba alacsony lehet az RCS.
Néha azért gondolkozzunk már el egy picit...
Megtennéd kérlek, hogy ezt az összesen 2db mondatot a képről lefordítod nekünk? Köszi!A szöveg az érdekes infó.
![]()
Az előző poszthoz kapcsolódik. Az első szériagyártású Szu-57(01 oldalszámú) ami ma Novoszibirszkben szállt le, Ahtyubinszkben a GLIC-ben a hiperszónikus fegyverrendszerek tesztelésére lesz felhasználva .Megtennéd kérlek, hogy ezt az összesen 2db mondatot a képről lefordítod nekünk? Köszi!
Olyan nagy bűnt nem követken el. Lásd Rafale, EF Typhoon, block 60-as F-16-os, mind szép, modern repülőgép. Ezzel szemben amivel én nem tudok kibékülni, az a digit camo festés, ami már rég lejárt lemez, illetve a Szuhoj gépekre jellemző, múltszázadi rádiuszok a különféle éleken. Ha GD már a hetvenes évek közepén tudott pengeéles belépőéleket csinálni az összes felületére, ahogy azóta az összes gyártó, beleérte a szovjet-orosz MiG-et is, nem értem, hogy ez a Szuhojnál miért nem megy?A gömb/kerek formájú szenzort a kabin előtt nem fogom soha megbocsátani az oroszoknak.
Hát fasza! Egy ujabb gep tesztre, nem volt még elég teszt 11 ev alatt. Hát a hmd hol van?hiperszónikus fegyverrendszerek tesztelésére lesz felhasználva .
Mi tőrtént a
Hát fasza! Egy ujabb gep tesztre, nem volt még elég teszt 11 ev alatt. Hát a hmd hol van?
Megszokott eljárás, hogy a szériagépeket is tesztelik, hiszen vannak fegyverek, amik még fejlesztés alatt vannak. Ismert volt még korábban, hogy azelső két gép vagy LIpeckbe vagy a GLIC-be kerül.Mi tőrtént a
Hát fasza! Egy ujabb gep tesztre, nem volt még elég teszt 11 ev alatt. Hát a hmd hol van?
02 az 01 lezuhant.Szépítheted de ez az igazság.01-es. 02,03,04,05 2021-ben lesz átadva.
Ha lezuhant, akkor nem lehet 01-es , mivel megsemmisült.02 az 01 lezuhant.Szépítheted de ez az igazság.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..