[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

A vetélytárs harmadik példánya.


fg_3850686-jdw-9666.jpg
- Érdekes hogy a d.koreaiak gumi lánctalppal képzelik el a járművet. A Redback tömegét 42 tonnának mondják és ez a kompozit gumi lánctalpak (CRT) abszolút felső súlyhatára.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
  • Mi az a két függőlegesen álló "izé" a jármű elején jobb és bal oldalt?
  • Látom ezt a járművet síma zöld színűre festették.....mi lesz így az Ausztrál hadsereg arculatával? :D
 
- Érdekes hogy a d.koreaiak gumi lánctalppal képzelik el a járművet. A Redback tömegét 42 tonnának mondják és ez a kompozit gumi lánctalpak (CRT) abszolút felső súlyhatára.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
  • Mi az a két függőlegesen álló "izé" a jármű elején jobb és bal oldalt?
  • Látom ezt a járművet síma zöld színűre festették.....mi lesz így az Ausztrál hadsereg arculatával? :D
Nem tudom, hogy melyikre gondolsz.
Mert a felvételen több verzió is van.
1. daruzó, emelő szemek
2. visszapillantók.
 
Lynx az olasz Dardo utódjaként?

"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!
Igen, az olasz ipar kb. mindent tud gyártani. A saját PZH 2000-eiket ők gyárthatták le.
Ha lesz ebből valami, a zalai gyárnak kevés juthat, talán az első példányok vagy csak alkatrész, vagy a próbapálya. Düsseldorfban eldöntik.
 
Ha lesz ebből valami, a zalai gyárnak kevés juthat

Első nekifutásban az iparág jellege miatt is, Zalaegerszegen amúgy is összeszerelés lenne. Szerintem ez is volt kommunikálva. az első zlj járműveit kapjuk az anyacégtől, a többit nálunk rakják össze. Az alkatrészek, részegységek, jöhetnek Németországtól, Olaszországig, bárhonnan a világból, ahol a RM-nak gyára van és gyártja a hozzávalókat. Arról meg még korai nyilatkozni is, mikor lesz olyan szinten a zalai gyár magyar mérnök és szakmunkásgárdája tudásban, technológiai felszereltségben, hogy már fejlesztés és gyártás is mehessen az összeszerelés mellett. El fogják érni ezt a szintet, de az autóiparból kiindulva, ehhez kell néhány év szerintem. Saját tapasztalatom legalábbis ez e téren. Minden részletbe meg úgysem látunk bele, nagyon helyesen, ami a szerződésben benne van.
 
Első nekifutásban az iparág jellege miatt is, Zalaegerszegen amúgy is összeszerelés lenne. Szerintem ez is volt kommunikálva. az első zlj járműveit kapjuk az anyacégtől, a többit nálunk rakják össze. Az alkatrészek, részegységek, jöhetnek Németországtól, Olaszországig, bárhonnan a világból, ahol a RM-nak gyára van és gyártja a hozzávalókat. Arról meg még korai nyilatkozni is, mikor lesz olyan szinten a zalai gyár magyar mérnök és szakmunkásgárdája tudásban, technológiai felszereltségben, hogy már fejlesztés és gyártás is mehessen az összeszerelés mellett. El fogják érni ezt a szintet, de az autóiparból kiindulva, ehhez kell néhány év szerintem. Saját tapasztalatom legalábbis ez e téren. Minden részletbe meg úgysem látunk bele, nagyon helyesen, ami a szerződésben benne van.

Első század, nem?