[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

T

Törölt tag

Guest
A vetélytárs harmadik példánya.


fg_3850686-jdw-9666.jpg
- Érdekes hogy a d.koreaiak gumi lánctalppal képzelik el a járművet. A Redback tömegét 42 tonnának mondják és ez a kompozit gumi lánctalpak (CRT) abszolút felső súlyhatára.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
  • Mi az a két függőlegesen álló "izé" a jármű elején jobb és bal oldalt?
  • Látom ezt a járművet síma zöld színűre festették.....mi lesz így az Ausztrál hadsereg arculatával? :D
 
T

Törölt tag

Guest
- Érdekes hogy a d.koreaiak gumi lánctalppal képzelik el a járművet. A Redback tömegét 42 tonnának mondják és ez a kompozit gumi lánctalpak (CRT) abszolút felső súlyhatára.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
  • Mi az a két függőlegesen álló "izé" a jármű elején jobb és bal oldalt?
  • Látom ezt a járművet síma zöld színűre festették.....mi lesz így az Ausztrál hadsereg arculatával? :D
Nem tudom, hogy melyikre gondolsz.
Mert a felvételen több verzió is van.
1. daruzó, emelő szemek
2. visszapillantók.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 875
84 590
113
Lynx az olasz Dardo utódjaként?

"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 701
36 468
113
"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 923
9 054
113
"A járművek gyártásával kapcsolatos munka mintegy 70% -át olasz vállalatok végeznék..."

Akkor ehhez nem sok köze lesz Magyarországnak.


Google fordítóval kicsit zagyvaságnak tűnik a cikk. Meg kellene keresni az eredeti olasz írást, amiből fordították, hátha abból más is kiderül. De jó találat volt!
Igen, az olasz ipar kb. mindent tud gyártani. A saját PZH 2000-eiket ők gyárthatták le.
Ha lesz ebből valami, a zalai gyárnak kevés juthat, talán az első példányok vagy csak alkatrész, vagy a próbapálya. Düsseldorfban eldöntik.
 

Koleszkaja

Well-Known Member
2020. szeptember 5.
1 986
7 832
113
Ifv verziohoz valoszinuleg nem tul sok kozunk lessz. De a fejlesztett verziokbol van mi lepottyanjon. Onjaro aknaveto felderito valtozat tuztamogato stb.
igen én is ezen gondolkoztam hogy a fejlesztésben valszeg nagyobb cash grab potenciál van realisztikusan számunkra
 

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
10 646
20 569
113
Ha lesz ebből valami, a zalai gyárnak kevés juthat

Első nekifutásban az iparág jellege miatt is, Zalaegerszegen amúgy is összeszerelés lenne. Szerintem ez is volt kommunikálva. az első zlj járműveit kapjuk az anyacégtől, a többit nálunk rakják össze. Az alkatrészek, részegységek, jöhetnek Németországtól, Olaszországig, bárhonnan a világból, ahol a RM-nak gyára van és gyártja a hozzávalókat. Arról meg még korai nyilatkozni is, mikor lesz olyan szinten a zalai gyár magyar mérnök és szakmunkásgárdája tudásban, technológiai felszereltségben, hogy már fejlesztés és gyártás is mehessen az összeszerelés mellett. El fogják érni ezt a szintet, de az autóiparból kiindulva, ehhez kell néhány év szerintem. Saját tapasztalatom legalábbis ez e téren. Minden részletbe meg úgysem látunk bele, nagyon helyesen, ami a szerződésben benne van.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 972
12 842
113
Első nekifutásban az iparág jellege miatt is, Zalaegerszegen amúgy is összeszerelés lenne. Szerintem ez is volt kommunikálva. az első zlj járműveit kapjuk az anyacégtől, a többit nálunk rakják össze. Az alkatrészek, részegységek, jöhetnek Németországtól, Olaszországig, bárhonnan a világból, ahol a RM-nak gyára van és gyártja a hozzávalókat. Arról meg még korai nyilatkozni is, mikor lesz olyan szinten a zalai gyár magyar mérnök és szakmunkásgárdája tudásban, technológiai felszereltségben, hogy már fejlesztés és gyártás is mehessen az összeszerelés mellett. El fogják érni ezt a szintet, de az autóiparból kiindulva, ehhez kell néhány év szerintem. Saját tapasztalatom legalábbis ez e téren. Minden részletbe meg úgysem látunk bele, nagyon helyesen, ami a szerződésben benne van.

Első század, nem?