5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.Adómentes,állami támogatás, olcsóbb munkaerő
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.Adómentes,állami támogatás, olcsóbb munkaerő
az első már bejelentett dolog..5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.
Néhány hónapja szó volt az akkor még meg nem nevezett cégekről. Elég hihetetlen, de örömteli fejlemény.az első már bejelentett dolog..
Akkora felhozatalt sikerült a szír és afgán zsenikből meg az antifa mérnöki karából felmutatni, hogy egyszerűen nem tudnak választani, így inkább elköltöznek autoriter diktatúra országba, ahol a legszörnyűbb ötven évvel elmaradott előembereken uralkodó nácifasisztarendszer szolgái lesznek?5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.
Erre van link esetleg ?az első már bejelentett dolog..
Az egyértelmű faszság.Valamit félreértetek. Nem kifejezetten a Vitara ellen van kifogásom, hanem párhuzamosan üzemben tartani UAZ-t, Mercedest, Land Rovert, Suzukit és Toyotát.
Merci terepjáró beszerzés nem várható? Pár éve volt gyárlátogatáson a MH a gráci(?) Mercedes gyárban. Azt gondoltam, hogy a G Merci vonal megy tovább, főleg, hogy a -civil változat legalábbis- átesett egy elég jelentős modellfrissítésen és megnövekedett a mérete is. Meg most is volt kint a honvédségi VIP gép.UAz gyakorlatilag már nincs használatban. A mercik átlagos életkora 20 év nem sok sót esznek már meg azok sem meg enyhén szólva fapadosak. A landik ingyen voltak alkatrészekkel együtt de azok sem lesznek olyan sokáig (nem is sok van belőlük) . A suzukik lettek a skoda felícia meg astra helyett futkusós kocsinak de ha embert akarsz levinni valahova valamennyi felszereléssel akkor bukik a dolog illetve nem 4x4-es szóval enyhe terepen sem túl effektívek.
Hilux határfeladatra lőtérre kijárni lőgyakorlatvezetőknek stb meg nagyon fasza mivel pont jó a terepjáró képessége a puttonyba tudsz pakolni és komfortos. A ponyvás merci nagyon nem az főleg télen.
Igazából 3 típus üzemeltetése a jövő.
1 futkosó. (jelen esetben vitara)
2 egy mindenes terepes (jelenleg hilux) de félig meddig civil
3. Egy általános modulárisan páncélozható terepjáró (valszeg NMS 4x4) ami műveleti területen is jó de ha leszeded a páncélt akkor nem túl nehéz.
Passz. De ha merci lesz akkor se fogok sikítani csak fülkés legyen mert a ponyva pusztulat, és a határon szilikózist kap a járőr...Merci terepjáró beszerzés nem várható? Pár éve volt gyárlátogatáson a MH a gráci(?) Mercedes gyárban. Azt gondoltam, hogy a G Merci vonal megy tovább, főleg, hogy a -civil változat legalábbis- átesett egy elég jelentős modellfrissítésen és megnövekedett a mérete is. Meg most is volt kint a honvédségi VIP gép.
Merci terepjáró beszerzés nem várható? Pár éve volt gyárlátogatáson a MH a gráci(?) Mercedes gyárban. Azt gondoltam, hogy a G Merci vonal megy tovább, főleg, hogy a -civil változat legalábbis- átesett egy elég jelentős modellfrissítésen és megnövekedett a mérete is. Meg most is volt kint a honvédségi VIP gép.
Passz. De ha merci lesz akkor se fogok sikítani csak fülkés legyen mert a ponyva pusztulat, és a határon szilikózist kap a járőr...
Azért nem kell oda menni, ott is magyar pszichiáter van.Megkérdeztem pár DK-s nyugdíjast, azt mondták, Grácba a kényszergyógykezelés miatt ment a gép.
Ezt simán ki lehetne váltani egy típussal. Maradjunk mondjuk a Toyotánál. A Hiluxnak van egy 4Runner nevezetű SUV változata, dupla fülkés pickup, szimpla fülkés pickup, sőt ott a vele szoros rokonságot ápoló akár összkerekes Ace kisbusz is.1 futkosó. (jelen esetben vitara)
2 egy mindenes terepes (jelenleg hilux) de félig meddig civil
Ki lehet csak egy suszka konkrétan fele annyi és gdp-t termelsz veleEzt simán ki lehetne váltani egy típussal. Maradjunk mondjuk a Toyotánál. A Hiluxnak van egy 4Runner nevezetű SUV változata, dupla fülkés pickup, szimpla fülkés pickup, sőt ott a vele szoros rokonságot ápoló akár összkerekes Ace kisbusz is.
Ugyanazt el lehetne játszani mondjuk VW alapon is, ha már RM.
Ebben igazad van, de a Suzuki bevonása kevésbé fájdalmas "költségvetésileg"...Ezt simán ki lehetne váltani egy típussal. Maradjunk mondjuk a Toyotánál. A Hiluxnak van egy 4Runner nevezetű SUV változata, dupla fülkés pickup, szimpla fülkés pickup, sőt ott a vele szoros rokonságot ápoló akár összkerekes Ace kisbusz is.
Ugyanazt el lehetne játszani mondjuk VW alapon is, ha már RM.
Sőt, a vételárból a hazai gyártás miatt rengeteg zsé visszacsurog adó, TB egyéb formában.Ebben igazad van, de a Suzuki bevonása kevésbé fájdalmas "költségvetésileg"...![]()
Ezért írtam a "költségvetésileg"-eg...Sőt, a vételárból a hazai gyártás miatt rengeteg zsé visszacsurog adó, TB egyéb formában.
Ez nálunk kizárt, mert semmivel sincs tele a raktár....meg menne a szitkolozas hogy miert az van rajta mikozbe a raktar tele van a masikkal.
Ez itt most nem valami Toyota felszopkodás akart lenni, hanem úgy gondolom, hogy megint nem hosszú távon gondolkodunk. Vettünk Suzukit rohangászósnak. Tökéletesen megfelel, régen is volt Golf, nincs vele semmi különösebb gond, igaz, ha valami normálisabb SUV-t választunk, akkor necces helyzetben van 500 + terepjárónk. Ezek mellett van Hilux, ami tök süti, jó cucc, szeressük, lehet ütni vágni, nem egy kényes jószág. Mellette 1-2 éve elkezdtünk venni VW Transportereket, amivel nincs baj, mert minden seregnek kellenek kisteherautók is, mivel a Tranyó azért nem egy óriás elkezdtünk venni MB Sprintereket is. És érzed mi a gond?+orszagosan kiepitett marka szervizhalozat komnyitett alkatresz ellatassal... Olcso a javitas es az uzemeltetes meg a gumik is joval olcsobbak hozza es eleg teli nyari. Hiluxnal meg csak menne a zavar hogy most mit rakjanak ra.meg menne a szitkolozas hogy miert az van rajta mikozbe a raktar tele van a masikkal. Jo az utolso resz elenyeszo erv tipikus folyamat.
Én egy rövid googlizás után nem találtam. Küldenéd hogy hol jelentettek be? A GE-ről amúgy én úgy tudtam hogy inkább elfele megy (bár az igaz hogy nem követtem figyelemmel)5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..