Dübörögnek a vadonat új NK-32-02-esek, az eléggé ritka, maximális forszázs rezsimen:
![]()
Meg még pár kép:
![]()
![]()
![]()
Nem, hanem a részleges utánégető üzemmódon.Az előző hajtóművek nem ilyen helyzetben ontottak sárga NOx csíkot?
Ezt belélegezni mennyire veszélyes amúgy?A Tu-160-as még álló helyzetben, alapjáraton is komoly nitrogén-dioxid kibocsátó, jól látszik a sárgásbarna füst ezena képen:
De ilyenkor az igazi:
Nesze neked Euro-5. Ennyi nitrózát vajon hány autó pufogna össze?
Nesze neked Euro-5. Ennyi nitrózát vajon hány autó pufogna össze?
Ezt belélegezni mennyire veszélyes amúgy?
Te is hülye vagy?Te is chemtrailes vagy?
Te is hülye vagy?
Bármi, ami SOx az nem egészséges.
Ott nem látsz kénfelhőt...Teljesen igazad van, csak azért tettem fel a kérdést, mert ha utasszállítóval kapcsolatban kérdezi valaki, hogy veszélyes-e, akkor az chemtrailes.
Ugyanis a "chemtrail"-esek nem arra gondolnak, hogy permetező-gépekkel fújják a mérget a repülőgépről, hanem arra, hogy a hajtómű üzemanyagába kevernek olyan adalékokat (pl. alumíniumot), amely súlyosan egészségkárosító. Persze ezt nem azért teszik, hogy öljenek vele, hanem azért, mert az utasszállító így üzemeltethető gazdaságosabban, így tudnak megfelelni az üzemanyag-takarékossági előírásoknak.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..