Rheinmetall Lynx

Van arról adat, hogy a Lynx/Leo/T-72-k nél a motor milyen súlyú, hozzá a váltó milyen súlyú?
+ @Negan


Amikor az eredeti motorok ideje elkezd lejárni valóban a Lynx Liebherr motorja logikus/"jó-logisztikus" következő lépés.
Melyik lesz Mi Lynx-ünkben? A 750 Le-s vagy az 1.140 Le-s?

Milyen súlya van, melyiknek?

A T-72 motorja:

renderdock-team-rend6.jpg
dvs.gif







kb, 1 tonna és elég kicsi térfogatú, kevés helyet foglal.
Majdnem biztos, hogy váltóval együtt kell cserélni majd, súly?

Ezekről? ...vmi?
 
@Pogány , Kösz, ezeket kb. tudom. A váltó tömege nincs meg egyiknél sem --a motor/váltó párosból--(Lynx/Leo1 vagy 2/T-72-nél). :( :( :(
Keresgélem :hadonaszos:, de nem ugranak nekem a nyavalyások! :)
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
@Pogány , Kösz, ezeket kb. tudom. A váltó tömege nincs meg egyiknél sem --a motor/váltó párosból--(Lynx/Leo1 vagy 2/T-72-nél). :( :( :(
Keresgélem :hadonaszos:, de nem ugranak nekem a nyavalyások! :)
705 és 710 kg a jobb és bal, ha jól emlékszem. De van még egy "gitár", előtét hajtómű.
A Lynx az a Renk váltó a Puma ból.
Mindkettőnél vannak egyéb segéd berendezések (hűtés, kenés), melyek tömeget, térfogatot visznek.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány and krisss
@Pogány , Kösz, ezeket kb. tudom. A váltó tömege nincs meg egyiknél sem --a motor/váltó párosból--(Lynx/Leo1 vagy 2/T-72-nél). :( :( :(
Keresgélem :hadonaszos:, de nem ugranak nekem a nyavalyások! :)
Holnapra előszedem, tudom hol keresgéljek.
705 és 710 kg a jobb és bal, ha jól emlékszem. De van még egy "gitár", előtét hajtómű.
A Lynx az a Renk váltó a Puma ból.
Mindkettőnél vannak egyéb segéd berendezések (hűtés, kenés), melyek tömeget, térfogatot visznek.
Izraeli/búr Centurionokba is nagyobb motor került,mint eredetileg volt benne.T72be a Nimda több motort is ajál.Chaly motorjával (is)
http://www.nimda.co.il/wp-content/uploads/2021/05/T-72.pdf
 
Ez egy korai félreértés, amikor még nem volt ismert a motor.
A Lynxben a sorhatos D976 egy megnövelt teljesítményű változata van, ez sem éppen egy kisméretű, könnyű motor a 1850kg-os száraz tömegével, de mégsem az a V12-es szörnyeteg, ami bele se férne valószínűleg.
 
Ez eddig a letezo legszurrealisabb video a Lynxrol - valoszinuleg azert, mert koreaiul van (az auto-felirat angolul kulon mulatsag. :D)
Ja es minden magyar video benne van, meg Korom is. :cool:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
rövid video az ausztrál tesztrő, itt mozog is
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
BAE Symstems elmagyarázza miért jobb a CV90 Mk.IV a Lynxhez képest...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Gondolom a cseheket győzködik ezzel...kicsit vicces, hogy sosem mondják ki a Lynx nevét, de minden grafikán azzal vetik össze a videóban. :)
 
BAE Symstems elmagyarázza miért jobb a CV90 Mk.IV a Lynxhez képest...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Gondolom a cseheket győzködik ezzel...kicsit vicces, hogy sosem mondják ki a Lynx nevét, de minden grafikán azzal vetik össze a videóban. :)
A CV-90 nem mai fegyver.
 
BAE Symstems elmagyarázza miért jobb a CV90 Mk.IV a Lynxhez képest...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Gondolom a cseheket győzködik ezzel...kicsit vicces, hogy sosem mondják ki a Lynx nevét, de minden grafikán azzal vetik össze a videóban. :)
Nem mindenben, 3:21-tol már ASCOD siluetje van, hogy hogyan nem fér bele a Lynxel egyutt a cseh nemzeti standardba ... :cool:
 
Nem mindenben, 3:21-tol már ASCOD siluetje van, hogy hogyan nem fér bele a Lynxel egyutt a cseh nemzeti standardba ... :cool:
Ezt a nemzeti standardot nem is értem. Mire gondolnak? Pőrekocsin szállítják a lánctalpas technikát, ha vasúton viszik. Arra meg felfér minden. Ugyan ez a kerekes trailer esetén. A trailerek, és a pőrekocsik is szabványosak.
Persze az észlelhetőségre, és a célméretre vonatkozó dolgok teljesen jogosak, de ezt a nemzeti standard-ba való beférés.... :eek::oops:
 
Ezt a nemzeti standardot nem is értem. Mire gondolnak? Pőrekocsin szállítják a lánctalpas technikát, ha vasúton viszik. Arra meg felfér minden. Ugyan ez a kerekes trailer esetén. A trailerek, és a pőrekocsik is szabványosak.
Persze az észlelhetőségre, és a célméretre vonatkozó dolgok teljesen jogosak, de ezt a nemzeti standard-ba való beférés.... :eek::oops:
Arról van szó, hogy milyen profilba kel beleférnie a jármunek ahoz, hogy vasúton szálítható legyen.
Példaul itt a 12. oldalon, hogyan szálithátó egy Tatra-815/7: http://ak.aos.sk/images/dokumenty/e-knihy/MM-KTS/2020-Bull-18-4_T-8157_4x4_Osetrovanie-NA.pdf
Így elso látásra jó fogásnak néz ki a BAE Systems számára ez a szabályzat (persze, igázából a szálitáshoz elég lenne leszerelni pár dolgot ...)
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen