web_210910_em_4917.jpg
web_210910_em_4929.jpg
web_210910_em_4932.jpg

Jó nagy port csinált a helikopter, biztos nagyon "örültek" ennek a résztvevők...
(Nem tudom, ki az a "kommunikációs zseni", aki állandóan erőlteti a H145 részvételét... a múltkor az alapkőletételnél nagyon mellé tették le a helikopterrel a kapszulát a nagy szél miatt, most meg nem gondoltak arra hogy egy építkezésen por van. Nem baj, majd ezt is kivágják a videóból, mint az alapkőletételnél.)
Az a balfasz menedzser hogy egyem a szivet. :D
 
Várpalota, közös lőszergyárat alapitottak.

Azt is aláírták már vagy kétszer. Most nem írnak ilyesmiről.

 
Ho
Azt is aláírták már vagy kétszer. Most nem írnak ilyesmiről.

De a honvédelm.hu említi.
 
De a honvédelm.hu említi.

Benéztem. Ott van a végén ennek a cikknek is hogy "A rendezvényen egy újabb megállapodás is létrejött: a magyar kormány és a Rheinmetall konszern egy újabb vegyesvállalat létrehozásáról állapodott meg a lőszergyártás területén. A dokumentumot Armin Papperger és Palkovics László látta el kézjegyével.".
 
Ha jól látom, a repülőnap hétvégéjén olyan sok újdonság volt, hogy ez kimaradt...

Kiemeltem néhány részt, de érdemes elolvasni az egészet.


Paul Walffal, a Rheinmetall közép-európai koordinátorával a kecskeméti repülőnap helyszínén beszélgettünk...


Az elmúlt három évben Magyarország számunkra kulcsfontosságú piaccá fejlődött. Ennél is fontosabb, hogy Magyarország a Rheinmetall cég egyik otthonává kezd átalakulni a Rheinmetall Közös Vállalkozás cégein belül, amelyek hamarosan a globális termelésünk és kutatói-fejlesztői hálózatunk szerves részét fogják alkotni.

A zalaegerszegi építkezés a terveink szerint jó ütemben halad...Lesz itt egy csúcstechnológiával ellátott kísérleti létesítmény, köztük egy klíma- és elektromágnes-kompatibilis helyiség vagy lőtér is, csak hogy néhányat megnevezzek. A modern gyártási és tesztképességek kombinációja tehát azt jelenti, hogy ez a magyarországi létesítmény nemcsak gyártani fogja a harckocsikat, de kutatási és fejlesztési központnak is otthont ad.


Mint minden új fejlesztésnél, ennél is fennáll annak a kockázata, hogy néhány technikai változtatásra lesz majd szükség azután, hogy a technika a katonák kezébe kerül. A magyar ügyfél ezt nagyon jól érti. Ebben a tekintetben nagyon nyíltak voltunk velük, hogy mi az, ami várható, de mindannyian megegyeztünk abban, hogy a legkorszerűbb védelmi technológiákat kell bevezetni ahhoz, hogy a katonáik fölényben lehessenek a harctéren ellenfeleikkel szemben.


Nem értek teljesen egyet azzal, hogy Magyarországon nincs fejlett védelmi ipar, mivel már meglátogattam néhány olyan kisebb és közepes nagyságú céget, amelynek fejlett technikai képességei voltak.
... a Rheinmetall, amely egy nemzetközi védelmi konszern, képes összefogni ezeket a nemzeti erősségeket, és megemelni ezek technológiai szintjét az együttműködésen keresztül, oktatással és technológiai transzferrel.

Ez olyasmi, amit már sikeresen megvalósítottunk számos európai országban, de Ausztráliában és Észak-Afrikában is. A más cégekkel való együttműködés mellett szeretném azt is kiemelni, hogy a Rheinmetall egy helyi magyar céggé alakul, és bőkezűen fogjuk támogatni a technológiák áttelepítését ezen cégünkbe. Így a tudás és technológia úgymond a családban marad.


Emellett a Rheinmetall már tárgyal egyetemekkel és technológiai iskolákkal Zalaegerszeg és Budapest környékén is egy átfogó oktatási hálózat kiépítéséről azon képességek kialakítására, amelyekre szükségünk lesz.


Ahogy említettem, kezdő beszerzőnek lenni és az ehhez tartozó befektetésekkel járnak bizonyos kisebb kockázatok, de ez egyben hatalmas lehetőségeket is rejt magában. Megérti, hogy nem mehetek részletekbe a bizalmas jellegű szlovák és cseh beszerzési folyamatokkal kapcsolatban, de a lehetőségeket részletezhetjük úgy Magyarország, mint szomszédai javára is.

Magyarország számára ez azt jelentené, hogy a Lynx-alvázkeret, -alkatrészek, -alrendszerek exportra kerülhetnek Zalaegerszegről a környező országok felé, ami megnövelhetné a foglalkoztatottságot és a bevételeket, de egyben az egész ágazat hosszú távú fenntarthatóságát is növelné. Ugyanez lenne érvényes, ha esetleg gyártóközpontok alakulnának Szlovákiában vagy Csehországban.
 
Ha jól látom, a repülőnap hétvégéjén olyan sok újdonság volt, hogy ez kimaradt...

Kiemeltem néhány részt, de érdemes elolvasni az egészet.


Paul Walffal, a Rheinmetall közép-európai koordinátorával a kecskeméti repülőnap helyszínén beszélgettünk...


Az elmúlt három évben Magyarország számunkra kulcsfontosságú piaccá fejlődött. Ennél is fontosabb, hogy Magyarország a Rheinmetall cég egyik otthonává kezd átalakulni a Rheinmetall Közös Vállalkozás cégein belül, amelyek hamarosan a globális termelésünk és kutatói-fejlesztői hálózatunk szerves részét fogják alkotni.

A zalaegerszegi építkezés a terveink szerint jó ütemben halad...Lesz itt egy csúcstechnológiával ellátott kísérleti létesítmény, köztük egy klíma- és elektromágnes-kompatibilis helyiség vagy lőtér is, csak hogy néhányat megnevezzek. A modern gyártási és tesztképességek kombinációja tehát azt jelenti, hogy ez a magyarországi létesítmény nemcsak gyártani fogja a harckocsikat, de kutatási és fejlesztési központnak is otthont ad.


Mint minden új fejlesztésnél, ennél is fennáll annak a kockázata, hogy néhány technikai változtatásra lesz majd szükség azután, hogy a technika a katonák kezébe kerül. A magyar ügyfél ezt nagyon jól érti. Ebben a tekintetben nagyon nyíltak voltunk velük, hogy mi az, ami várható, de mindannyian megegyeztünk abban, hogy a legkorszerűbb védelmi technológiákat kell bevezetni ahhoz, hogy a katonáik fölényben lehessenek a harctéren ellenfeleikkel szemben.


Nem értek teljesen egyet azzal, hogy Magyarországon nincs fejlett védelmi ipar, mivel már meglátogattam néhány olyan kisebb és közepes nagyságú céget, amelynek fejlett technikai képességei voltak.
... a Rheinmetall, amely egy nemzetközi védelmi konszern, képes összefogni ezeket a nemzeti erősségeket, és megemelni ezek technológiai szintjét az együttműködésen keresztül, oktatással és technológiai transzferrel.

Ez olyasmi, amit már sikeresen megvalósítottunk számos európai országban, de Ausztráliában és Észak-Afrikában is. A más cégekkel való együttműködés mellett szeretném azt is kiemelni, hogy a Rheinmetall egy helyi magyar céggé alakul, és bőkezűen fogjuk támogatni a technológiák áttelepítését ezen cégünkbe. Így a tudás és technológia úgymond a családban marad.


Emellett a Rheinmetall már tárgyal egyetemekkel és technológiai iskolákkal Zalaegerszeg és Budapest környékén is egy átfogó oktatási hálózat kiépítéséről azon képességek kialakítására, amelyekre szükségünk lesz.


Ahogy említettem, kezdő beszerzőnek lenni és az ehhez tartozó befektetésekkel járnak bizonyos kisebb kockázatok, de ez egyben hatalmas lehetőségeket is rejt magában. Megérti, hogy nem mehetek részletekbe a bizalmas jellegű szlovák és cseh beszerzési folyamatokkal kapcsolatban, de a lehetőségeket részletezhetjük úgy Magyarország, mint szomszédai javára is.

Magyarország számára ez azt jelentené, hogy a Lynx-alvázkeret, -alkatrészek, -alrendszerek exportra kerülhetnek Zalaegerszegről a környező országok felé, ami megnövelhetné a foglalkoztatottságot és a bevételeket, de egyben az egész ágazat hosszú távú fenntarthatóságát is növelné. Ugyanez lenne érvényes, ha esetleg gyártóközpontok alakulnának Szlovákiában vagy Csehországban.
Nah, akkor valószínűleg mki ragaszkodik a saját összeszereléshez, de keresztbe beszállitások lesznek, vagy akár Európán kívülre is. Tehát az alváz, test fő komponensei itt készülnek innen mennek a csehekhez, szlovákokhoz, a torony, egyéb alkatrészek onnan jönnek. Esetleges kisebb megrendeléseket, pl. Szlovénia simán lepörgetjük. Illetve ha lesz, arab, katari megrendelés. Ez egy realis, rentábilis opció.

Egyben lehet több a magyar gyár K+F-el. A központi Lynx fejlesztés itt lesz. Felkészülés pl. az amcsi, egyéb tenderre önvezető, távirányítású funkcióval. Ezt azért kaptuk, mert mi leszünk az elsők, iletve a Zalazone tesztpálya is ezt segítette elő.

Egyébként a Mission Master esetén is hasonló célok szivarogtak ki a magyar-RM együttműködés kapcsán.
 
Ho

De a honvédelm.hu említi.
Ez a nagykaliberű lőszergyár?
 
Ez a nagykaliberű lőszergyár?
A közleményből nem derül ki, mire gondolnak.
Szerintem ez Várpalota + Sirok lehet együtt, mert az RM épp most veszi át RUAG Ammotec üzletágát, mert azt is felvásárolta.
És akkor mindent fogunk tudni itthon gyártani az 5,56-tól 155 mm-ig.
 
Ha jól látom, a repülőnap hétvégéjén olyan sok újdonság volt, hogy ez kimaradt...

Kiemeltem néhány részt, de érdemes elolvasni az egészet.


Paul Walffal, a Rheinmetall közép-európai koordinátorával a kecskeméti repülőnap helyszínén beszélgettünk...


Az elmúlt három évben Magyarország számunkra kulcsfontosságú piaccá fejlődött. Ennél is fontosabb, hogy Magyarország a Rheinmetall cég egyik otthonává kezd átalakulni a Rheinmetall Közös Vállalkozás cégein belül, amelyek hamarosan a globális termelésünk és kutatói-fejlesztői hálózatunk szerves részét fogják alkotni.

A zalaegerszegi építkezés a terveink szerint jó ütemben halad...Lesz itt egy csúcstechnológiával ellátott kísérleti létesítmény, köztük egy klíma- és elektromágnes-kompatibilis helyiség vagy lőtér is, csak hogy néhányat megnevezzek. A modern gyártási és tesztképességek kombinációja tehát azt jelenti, hogy ez a magyarországi létesítmény nemcsak gyártani fogja a harckocsikat, de kutatási és fejlesztési központnak is otthont ad.


Mint minden új fejlesztésnél, ennél is fennáll annak a kockázata, hogy néhány technikai változtatásra lesz majd szükség azután, hogy a technika a katonák kezébe kerül. A magyar ügyfél ezt nagyon jól érti. Ebben a tekintetben nagyon nyíltak voltunk velük, hogy mi az, ami várható, de mindannyian megegyeztünk abban, hogy a legkorszerűbb védelmi technológiákat kell bevezetni ahhoz, hogy a katonáik fölényben lehessenek a harctéren ellenfeleikkel szemben.


Nem értek teljesen egyet azzal, hogy Magyarországon nincs fejlett védelmi ipar, mivel már meglátogattam néhány olyan kisebb és közepes nagyságú céget, amelynek fejlett technikai képességei voltak.
... a Rheinmetall, amely egy nemzetközi védelmi konszern, képes összefogni ezeket a nemzeti erősségeket, és megemelni ezek technológiai szintjét az együttműködésen keresztül, oktatással és technológiai transzferrel.

Ez olyasmi, amit már sikeresen megvalósítottunk számos európai országban, de Ausztráliában és Észak-Afrikában is. A más cégekkel való együttműködés mellett szeretném azt is kiemelni, hogy a Rheinmetall egy helyi magyar céggé alakul, és bőkezűen fogjuk támogatni a technológiák áttelepítését ezen cégünkbe. Így a tudás és technológia úgymond a családban marad.


Emellett a Rheinmetall már tárgyal egyetemekkel és technológiai iskolákkal Zalaegerszeg és Budapest környékén is egy átfogó oktatási hálózat kiépítéséről azon képességek kialakítására, amelyekre szükségünk lesz.


Ahogy említettem, kezdő beszerzőnek lenni és az ehhez tartozó befektetésekkel járnak bizonyos kisebb kockázatok, de ez egyben hatalmas lehetőségeket is rejt magában. Megérti, hogy nem mehetek részletekbe a bizalmas jellegű szlovák és cseh beszerzési folyamatokkal kapcsolatban, de a lehetőségeket részletezhetjük úgy Magyarország, mint szomszédai javára is.

Magyarország számára ez azt jelentené, hogy a Lynx-alvázkeret, -alkatrészek, -alrendszerek exportra kerülhetnek Zalaegerszegről a környező országok felé, ami megnövelhetné a foglalkoztatottságot és a bevételeket, de egyben az egész ágazat hosszú távú fenntarthatóságát is növelné. Ugyanez lenne érvényes, ha esetleg gyártóközpontok alakulnának Szlovákiában vagy Csehországban.
Ez sztem egy nagyon fontos interjú, kristálytisztán benne van az RM és az RM HU magyarországi és közép-európai stratégiája.


Sejteni, sejtettük, de így kimondva nem volt!!

Részben csalódás, hogy valószínűleg nem innen megy minden, a kész Lynx, de igy nyerhetőek a cseh és szlovák tenderek, igy több nyereséget termelhet az RM HU. Remélhetőleg a kozponti fejlesztésű központot kisajátítjuk.
 
Ez sztem egy nagyon fontos interjú, kristálytisztán benne van az RM és az RM HU magyarországi és közép-európai stratégiája.


Sejteni, sejtettük, de így kimondva nem volt!!

Részben csalódás, hogy valószínűleg nem innen megy minden, a kész Lynx, de igy nyerhetőek a cseh és szlovák tenderek, igy több nyereséget termelhet az RM HU. Remélhetőleg a kozponti fejlesztésű központot kisajátítjuk.
Hány év alatt gyártják le várhatóan a 172 magyar Lynxet?
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Ez sztem egy nagyon fontos interjú, kristálytisztán benne van az RM és az RM HU magyarországi és közép-európai stratégiája.


Sejteni, sejtettük, de így kimondva nem volt!!

Részben csalódás, hogy valószínűleg nem innen megy minden, a kész Lynx, de igy nyerhetőek a cseh és szlovák tenderek, igy több nyereséget termelhet az RM HU. Remélhetőleg a kozponti fejlesztésű központot kisajátítjuk.

Az hagyjan, de egyertelmu, hogy az Entourage-ban Ari Emmanuelt jatszo szinesz testvere: :D :D :D

07o-pw-pt-color-a.jpg

MV5BMTUwMDQ0NjU5N15BMl5BanBnXkFtZTcwNjA1NzMxNQ@@._V1_.jpg
 
Ez sztem egy nagyon fontos interjú, kristálytisztán benne van az RM és az RM HU magyarországi és közép-európai stratégiája.


Sejteni, sejtettük, de így kimondva nem volt!!

Részben csalódás, hogy valószínűleg nem innen megy minden, a kész Lynx, de igy nyerhetőek a cseh és szlovák tenderek, igy több nyereséget termelhet az RM HU. Remélhetőleg a kozponti fejlesztésű központot kisajátítjuk.
Bakker rossz interjút linkeltem be.
 
Bakker rossz interjút linkeltem be.
Az én hozzászólásomban, amit idéztél, abban is ott van a link.

(5 topikot néztem át augusztus 30-tól és nagyon csodálkoztam, hogy még senki nem linkelte be ezt az írást.)
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen and SilvioD