Csatlakozva az előttem szólóhoz,ne akard már feltalálni a spanyolviszt.Nimdátol 1 milkáért megveheted a kész,megtervezett power packot.Válogathatsz,hogy a Chaly RR-Perkins,vagy a Merkava III Continental,vag a M IV MTU motorját kéred-é,Allison,Ashod,vagy Renk váltóval?De van kész tuningjuk is-persze az ugyanúgy rontja az élettartamot,mint minden tuning.De ha nem szereted az óhitűeket,akkor megveheted az ukik TD6 motorját a hozzávaló váltóval-etiópok sepc azt vették T72-be.Magam részéről jobban biznék a zsidókban.
MT-LB egy PSZJ.Egy hadszintéri szállitójármű és eszközhordozó,nem PSZH-nak tervezték.Patria 6x6 meg egy PSZH.
Mozgékonyság meg több sikú dolog.A konkrét terepjáró képességen kivűl van a hadműveleti mozgékonyság fogalma,amiben egy kerekes jobb.És egy jol szerkesztett 6X6/8X8 a konkrét terepjárásban (harcászati mozgékonyság) sem marad el nagyon egy láncostol-sőt,van amikor jobb harcászati mozgékonyság szintjén is a kerekes.
Plusz a fentartás-üzemeltetés költsége,a járószerkezet élettartama,ami spec harcban is fontos dolog, sokkal jobb a kerekesnél.Meglepő módon,a harci sérülésállósága is sokszor jobb a kerekesnek (egy láncszakadás azonnali mozgásképtelenséget okoz,mig egy defekt nem.Sőt,egész kerekek hiányozhatnak,és mozgóképes marad a kerekes harcjármű)
Ha itthon megcsinálják 100e $-nyi, javarészt HUF-ért, közel azt, amit 1m dodóért le lehet venni a (külföldi)polcról, az (nem) kicsit jobb! Szerintem. De én nem vagyok politikus!
"Esetleg" meg lehet csinálni/el lehet adni a sikertelen próbálkozóknak. Hosszú a lista
Jééé: Bevétel... Van ugyan hibája, a németek alig kapnak belőle (nem bírtam kihagyni ).
U.i: Aki nem hisz benne, hogy feltalálhatja A "Spanyol-viaszt", az nem is szokta!