Senki sem dicsekszik azzal hogy azért lett helikopter vagy szállító-pilóta, mert vadászpilótának már az első orvosin sem volt alkalmas, vagy később helyezték át mert vadásznak alkalmatlanná vált, de a pilóták közül elég sokan vannak ilyenek. A nagy magasságú repülés harcigépen oxigénmaszkos repülést jelent (tudtommal 3000m fölött kötelező), oxigén-szipákolásra sem alkalmas mindenkinek a tüdeje, szervezete. Hiába van pilótahiány az USAF-nál, A-10-ről csak elvétve kerülhet valaki vadászra, helikopterre vagy szállítóra meg nem biztos hogy nagyon vágyik a Hog után. Valószínűleg akkor inkább elmegy a sokkal jobban fizetett civil szférába, ezért is lehet pilótahiány a légierőnél.Én még soha hallottam azt, hogy valaki EÜ alkalmatlanság miatt került volna A-10-re. Mivel az USAF-nak iszonyatosan pilótahiánya van nem látok súlyos problémát. A nagy magasságú repülés kitételt sem értem.