Úgy látom, az MC-21 a PD-14gyel repked.
Pontosabban úgy olvasom. Mert a videóban az MC-21-300 van, nem a 310es.
Év végéig lesz az első felszállás PD-14 hajtómüvel a következő repülési protóval.
Úgy látom, az MC-21 a PD-14gyel repked.
Pontosabban úgy olvasom. Mert a videóban az MC-21-300 van, nem a 310es.
Háááát ... én így ránézésre meg nem mondom milyen hajtómű, de a hajtómű oldalán a sasos jelvény az szerintem a Pratt end Whitney logója ...Úgy látom, az MC-21 a PD-14gyel repked.
Pontosabban úgy olvasom. Mert a videóban az MC-21-300 van, nem a 310es.
Igen, furcsa egy videó. Azt mondják, késsz a PD-14-gyel felszerelt 310es, de egy régebbi 300assal repülnek benne.Háááát ... én így ránézésre meg nem mondom milyen hajtómű, de a hajtómű oldalán a sasos jelvény az szerintem a Pratt end Whitney logója ...![]()
Ott van a videó leírásában:A fehér cucc már a porlasztott üzemanyag indításkor?
Utasszállítón még nem láttam ilyet.
F35 motor forgató mechanizmusA Jak-141 hajtómüve(R79V 300)
akkor a LM pedig lekoppintotta majd 50 éves, magas hőmérsékleten üzemelő kalcinálókemencéketF35 motor forgató mechanizmus
A csúnya oroszok biztos lekoppintották az F35-ÖS tervrajzát.
Jak-141 hamarabb volt mint az F-35F35 motor forgató mechanizmus
A csúnya oroszok biztos lekoppintották az F35-ÖS tervrajzát.
Használták az időgépüket.Jak-141 hamarabb volt mint az F-35
Ez a nem semmi:
...de itthon nem tudnánk a 30 évvel ezelőtti --(Cseh)szlovákoknál gyártott-- DV-2-t lemásolni kis fejlesztéssel!![]()
![]()
![]()
.
...mert ha nem akarjuk, nem is tudjuk!+![]()
.
...de itthon nem tudnánk a 30 évvel ezelőtti --(Cseh)szlovákoknál gyártott-- DV-2-t lemásolni kis fejlesztéssel!![]()
![]()
![]()
.
...mert ha nem akarjuk, nem is tudjuk!+![]()
.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..