Hát olyan nem lesz, és ne is legyen, hogy a Rábánál kis példányszámba pakoljanak össze RM/MAN gépeket. Szerintem 2 opció lehetséges:
- vagy marad minden úgy, hogy most van, hogy a MAN gyáraiban készülnek a teherautók, a RÁBA meg komoly alkatrészbeszállítóvá válik/marad.
- vagy, a MAN helyzetét, és német osztrák leépítéseit elnézve talán az sem lesz esetleg elrugaszkodott östlet, ha a RM a komplett katonai MAN gyártását mondjuk átdobja ide. Itt szerelhetik készre a járműveket, miközben a Rába továbbra is beszállít. Továbbá a német gyárak is tudják ontani magukból az összeszereléshez szükséges fődarabokat. Lehet, hogy komoly leépítésekkel megússza a MAN, de az is lehet, hogy 1-2 gyárat be kell majd zárni. Mindenesetre egy ideköltözéssel biztosan komoly költségmegtakarítást érhetnek el...
Ezért mondtam, hogy dobják ki a civil piacra is, de szerintem azért ennél több teherautó kell az MH.nak abból kiindulva, hogy még mindig nagyon sok a szovjet gépet látok meg a tartalékosoknak is menni kell valamivel. Vagy alapítanak egy közös vegyesválaltot ami megveszi a Rábától a csarnokot ahol eddig szereték össze a teherautókat és ha kész vannak az MH igényeivel akkor az MAN hoz ide más megerendelést, hogy ne legyen kiasználatlan a gyár úgy is említetted, hogy beszárni készülnek 1-2 gyárat.