Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
De az orvos a gyógyszeredet mg-ban adja meg, és csak azért maradt Hgmm, mert bar-ban megadni a vérnyomásodat túl macerás lenne, míg a 120/80 gyorrs és könnyen használható. A km és mph között nincs nagy különbség, a méter és a láb vagy yard között sem, a cm és inch között sem, ugyanazokban a nagyságrendekben mozognak, de amíg az egyiknél tizenöt harmicketted, meg három nyolcad meg ilyen arányok vannak benne és így osztják, és egy láb az 12 inch, egy yard az 3 láb, és ezzel szarakodsz, addig a metrikusban ügysen lépkedsz a nagyságrendekkel és kész.En szeretem a szabvanyokat, de a hagyomanyokat is... szoval ahol birodalmi a szabvany (repules, UK,...) ott birodalmi, ahol meg metrikus (sorozes, Europa,...) ott metrikus. Egy orvosnak sem lesz sosa senki kepes elmagyarazni, hogy a higanymillimeter nem jo mert az nem SI...
Hat akkor nincs mit tenni.... meg kell hoditani az USA/UK-t es elvinni oda a fejlodest, mert maguktol nem akarnak eszhez terni...De az orvos a gyógyszeredet mg-ban adja meg, és csak azért maradt Hgmm, mert bar-ban megadni a vérnyomásodat túl macerás lenne, míg a 120/80 gyorrs és könnyen használható. A km és mph között nincs nagy különbség, a méter és a láb vagy yard között sem, a cm és inch között sem, ugyanazokban a nagyságrendekben mozognak, de amíg az egyiknél tizenöt harmicketted, meg három nyolcad meg ilyen arányok vannak benne és így osztják, és egy láb az 12 inch, egy yard az 3 láb, és ezzel szarakodsz, addig a metrikusban ügysen lépkedsz a nagyságrendekkel és kész.
Vajon az elkövetkező Európai bel/polgárháborúra/iszlám felkelésre milyen tényezők lesznek igazak ebből az írásból.
Kb idézve:Vajon az elkövetkező Európai bel/polgárháborúra/iszlám felkelésre milyen tényezők lesznek igazak ebből az írásból.
Az üzemagyagot olyan mértékegységben adják meg a dokumentációban, ahogy a megrendelő kéri. Viszont a világ évtizedekig dominánsan az amerikai meg angol repülőgép-iparra volt hagyatkozva (Boeing, Douglas, Lockheed, Hawker, British Aerospace az utasszállító-vonalon), így majd mindenki ilyen mértékegységben számol mindent. Még az Airbus is erre kényszerült, mikor be akart törni a világpiacra - meg az amerikaira.A világ Észak-Amerikát és Nagy-Britanniát leszámítva a metrikus rendszert használja, a nemzetközi mértékegységek is ebben vannak. Mégis mi a francnak használnak inch-et? Az üzemanyagot ami az Airbusban van akkor miért nem gallonban vagy pintben vagy shotban adják meg? Ott tonnát vagy litret használnak szerintem.
A tudományos életben igen. A repülésben meg nem. A légiforgalmi irányítás is csomóban, lábban és tmf-ben gondolkodik. Nézz meg egy ILS chart-ot...A világ Észak-Amerikát és Nagy-Britanniát leszámítva a metrikus rendszert használja, a nemzetközi mértékegységek is ebben vannak. Mégis mi a francnak használnak inch-et? Az üzemanyagot ami az Airbusban van akkor miért nem gallonban vagy pintben vagy shotban adják meg? Ott tonnát vagy litret használnak szerintem.
Azt soha nem értem, hogy a digitális korszakban miért nem állítható egy gépen igény esetén gombnyomásra. Sok értelme nincs, hiszen amíg a légiközlekedés nagy szereplői nem abban dolgoznak és egymásra figyelni kell...Az üzemagyagot olyan mértékegységben adják meg a dokumentációban, ahogy a megrendelő kéri. Viszont a világ évtizedekig dominánsan az amerikai meg angol repülőgép-iparra volt hagyatkozva (Boeing, Douglas, Lockheed, Hawker, British Aerospace az utasszállító-vonalon), így majd mindenki ilyen mértékegységben számol mindent. Még az Airbus is erre kényszerült, mikor be akart törni a világpiacra - meg az amerikaira.
Volt is belőle gond...Air Canada, Flight 143 - B-767-esMégis mi a francnak használnak inch-et? Az üzemanyagot ami az Airbusban van akkor miért nem gallonban vagy pintben vagy shotban adják meg? Ott tonnát vagy litret használnak szerintem.
Ismerem a történetet, de az üzemanyag mennyiség mérő működése megoldotta volna. Más problémák is voltak eltérő mértékegységek miatt, úgy tudom rakéta is zuhant le, mert a szoft és a hard eltérő mértékegységben volt. Ezért kellene az SI-hez igazodni, mert akkor nem lesznek ilyen hülyeségek.
OFF Nasa már SI-t használ ilyenek miatt.Ismerem a történetet, de az üzemanyag mennyiség mérő működése megoldotta volna. Más problémák is voltak eltérő mértékegységek miatt, úgy tudom rakéta is zuhant le, mert a szoft és a hard eltérő mértékegységben volt. Ezért kellene az SI-hez igazodni, mert akkor nem lesznek ilyen hülyeségek.
Az angolszász repülőgépgyártó ipar pedig azt mondja, hogy az övék a valósi SI (System International) mértékegység-rendszer, hiszen zömében még Szergejék is inch/gallon/pound-rendszerben méretezett Boeinggel és Airbussal repülnek, tehát igazodjon mindenki hozzájuk. Aki meg mégse, az rendelje meg tőlük a gépeit metrikus rendszerben (ha ki tudja fizetni!).Ismerem a történetet, de az üzemanyag mennyiség mérő működése megoldotta volna. Más problémák is voltak eltérő mértékegységek miatt, úgy tudom rakéta is zuhant le, mert a szoft és a hard eltérő mértékegységben volt. Ezért kellene az SI-hez igazodni, mert akkor nem lesznek ilyen hülyeségek.
Ennél összetettebb volt a hiba, mert gal, lb, kg együttes átszámolását rontották el, nem egyszerűen egy lb--> kg-ot. Mert a repcsik számára a keró tömege a fontos, de tankolni mégis térfogatban szoktak.Volt is belőle gond...Air Canada, Flight 143 - B-767-es
https://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider
Az üzemanyagot kg-ban kérték (ez az érték lett a számítógépbe bevíve) de a a földi személyzet pound-ban adta ki. 0,45 a váltószam úgyhogy a gép kb. fele annyi üzemanyagot kapott mint kellett volna.
Ja, és a gépen az üzemanyag mennyiség mérő épp nem működöt...
F-35-ösök Kecsón? (és Szilácson meg Malackában) hmmm...
http://legiero.blog.hu/api/trackback/id/13538917
Zord szerint a kecsói bővítésre azért van szükség hogy F-35-ösök állomásozzanak ott!?
Vagy nagyon jól értesült, vagy meglódult a fantáziája...Mindenesetre nagyon remélem hogy téved...
Szerintem ő írta ezt korábban is, egy MNO-s cikkben.Nem szerinte, nem nála lehetett először olvasni ezt
Szerintem ő írta ezt korábban is, egy MNO-s cikkben.
https://mno.hu/belfold/milliardok-a-pentagontol-lopakodokra-var-a-kecskemeti-bazis-2434785