Az Armata abban az ominózus esetben amikor megállt a Vörös-téren saját magát állítottal ,hogy megvédje a hajtásláncot a nem kellően képzett harcjármű-vezetőtől.Ennyit arról,hogy távol kell tartani az elektronikát.
Én úgy tudom, hogy pont elektromos hiba miatt fogott be a kézifék,azért nem mozdult,és nem is jelezte hogy be van húzva.
Ettől a sofőr nem értette,valószinüleg bepánikolt kicsit,és nem próbálta meg pl ki-be kapcsolni a villanyféket.
Ha mechanikus,racsnis kézi lett volna rajta,nem fogott volna be,és a sofőr is látta volna,hogy ki kell oldania a kéziféket,és parádézhat tovább.
Ha bármelyik szovjet/Orosz hk hajtaslánca károsodik attól,hogy a bepánikolt sofőr 3x el próbál indulni behúzott kézifékkel,ill 3. Próbálkozás után sem látja,hogy be vagyunk rögzítőfékezve mint állat,akkor a szovjet/Orosz technikában végleg megrendült a bizalmam,az Orosz sofőr meg tuti szabotőr,esetleg imperialista békaember.
Ha más miatt állt meg a T-14 akkor rosszul tudom, de fentartom,hogy nincs helye a hajtasban az elektronikának,és a pilótának rá kell jönnie 3x próba után, hogy be van húzva a kézifék,és 3x próbát a hajtásláncnak bírnia kellene behúzott fékkel is egy hk-ban.