M
molnibalage
Guest
Nekem ehhez már nincs erőm. A többihez sem. Szíved joga hülyeségekben hinni.Szerintem meg Megyó elvtárs "becsületrendje" miatt futott be.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nekem ehhez már nincs erőm. A többihez sem. Szíved joga hülyeségekben hinni.Szerintem meg Megyó elvtárs "becsületrendje" miatt futott be.
Itt szolnokon egész jó a beteg ellátás. Édesanyámnak most volt műtéte, és nagyon pozitív volt a tapasztalat. Persze nem a grész klinika de nem is egy afrikai felcserműhely. Regionálisan nem állunk rosszul.
Nem biztos, hogy olcsóbb 20 tagért kibérelni egy polgári gépet vagy osztályt (ilyen szintű delegációnál már másképp nem megy.) mint a honvédség által fentartott ilyen képességű gépet használni ami akár üresen is repülne, kiképzési feladatot. A másik, hogy egy polgári gép teljesen más biztonsági protokolt kap, mint egy katonai, más zónákban repülhet, csak kijelölt légi folyosókon stb. Ehez elég, ha katonai tulajdonban van, és már pl leszállhat akár katonai reptéren is, ami delegációknál fontos lehet.
off. Ez nem az ellátás színvonalát tükrözi, hanem, hogy a társadalom rászokott erre a fajta dologra. De igen tettem, viszont én előre nem fizetek senkinek, főleg nem azrt amiért eleve kap fizetést, szerintem így teljesen más gesztus. Nem protekciót vásárolok, hanem megköszönöm a JÓL VÉGZETT munkát. Ha szarul bántak volna édesanyámmal egy garas nincs a boeítékban, csak a boríték mert genyó vagyok.Egy kérdés, tettél valamit a borítékba? Mert nekem az a tapasztalatom, TB-vel is elég jó ellátást kaphatsz akkor, ha van valami kézzelfogható a borítékban. Ha nincs boríték, akkor akár azonnal meg is dögölhetsz ugyanott.... A Dunántúlról...
A cikkben a lényeg: a jövő évi költségvetésben több mint 500 milliárd forint jut haderőfejlesztésre. (Ámen!) (Egyébként nem írt az Origo arról, hogy 1. mennyit fizetett ezért a kormány a HM-nek; 2. Mennyibe került volna az EL-AL járatán reptetni Viktort; 3. Miért nem igaz a szlovák példa..... )
Sajnos voltam 5 napot egy jobbnak nevezett budapesti kórházban. Az emberekben kellemesen csalódtam, de a többi....Szerencsére a kórházakat meg tudod nézni a saját szemeddel is,bár ha annak sem hiszel...
Ellenvetéseim: a kiképzés sincs ingyen, és baromira nem mindegy, hogy egy nap a Kecsk.-Pápa-Szolnok-Kecskemét útvonalat repülöd, vagy a Budapest-Tel Aviv-Budapest útvonalat 3 nap alatt. Egyrészt a kiképzési időből kiesik 2 nap, másrészt a költségek is jóval magasabbak, harmadrészt ott ül tétlen a katonai személyzet. Egy évben a kormány tagjainak rengeteg külföldi útja van, minden alkalommal a honvédségi Airbus-szal fognak repülni? Nem lenne olcsóbb és egyszerűbb egy kormánygép?Egy (vagy húsz) repülőjegy NEM olcsóbb, mint egy Airbus 319-t elreptetni akárhová KIKÉPZÉSI REPÜLÉS KERETÉBEN. --> ingyen van!(Gyengébbek kedvéért: ha pl egy Ancsa bejárja gyak.repülés keretében a Kecsk.-Pápa-Szolnok-Kecskemét útvonalat akkor ha valaki Pápán felszáll és leszáll Szolnokon akkor az "ingyé" volt. Viszont ha mondjuk Viktor kedvéért a Pápát kicseréljük Kilitire mert pl bulizni akar akar, akkor is ugyan annyinál járunk bármit is mondjanak a hőbörgők! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Ezért nem érdemes origo.hu-t sem olvasni. Ez az 513 milliárd kevés, egyszer azt kalkuláltam, hogy még a nem túl gyors fejlesztéshez 800-900 milliárd honvédelmi költségvetés kellene.A cikkben az a lényeg, hogy az újságíró lusta disznó, kicsit is utána nézni pár dolognak. (mostanában ez már általános) Nem fejlesztésre jut 500 milliárd, hanem a HM büdzsé lesz 513 milliárd, rezsivel, benzinnel, fizuval stb együtt. Ennek az x részéből lesz fejlesztés, plusz amit a kormány ad máshonnan
az erbocik kiképző repülései is nemzetközi légtérben zajlanak. Meg ezek erre valók.Sajnos voltam 5 napot egy jobbnak nevezett budapesti kórházban. Az emberekben kellemesen csalódtam, de a többi....
Ellenvetéseim: a kiképzés sincs ingyen, és baromira nem mindegy, hogy egy nap a Kecsk.-Pápa-Szolnok-Kecskemét útvonalat repülöd, vagy a Budapest-Tel Aviv-Budapest útvonalat 3 nap alatt. Egyrészt a kiképzési időből kiesik 2 nap, másrészt a költségek is jóval magasabbak, harmadrészt ott ül tétlen a katonai személyzet. Egy évben a kormány tagjainak rengeteg külföldi útja van, minden alkalommal a honvédségi Airbus-szal fognak repülni? Nem lenne olcsóbb és egyszerűbb egy kormánygép?
Azzal sem értek egyet, hogy egyesek leszedik a szenteltvizet az izraeli AIrbus út miatt OV-ról, de azzal sem, hogy felmagasztaljá(to)k, mint a takarékosság atyját.
Felesleges tovább vitázni, mert rétestészta lesz belőle, a véleményemet ismered, én meg a tiédet.az erbocik kiképző repülései is nemzetközi légtérben zajlanak. Meg ezek erre valók.
Egy kérdés, tettél valamit a borítékba? Mert nekem az a tapasztalatom, TB-vel is elég jó ellátást kaphatsz akkor, ha van valami kézzelfogható a borítékban. Ha nincs boríték, akkor akár azonnal meg is dögölhetsz ugyanott.... A Dunántúlról...
Az Airbus 319-re mint típusra a pilótáknak már megvan a kiképzésük, de nincs meg az elegendő repült órájuk hogy a bal ülésben, parancsnokló kapitányként repüljenek. Ehhez x óra jobb ülésben, első tisztként lerepült idő kell egy erre jogosított kapitány parancsnoksága alatt. Nemzetközi útvonalakon is repülő kapitányt képezni meg csak nemzetközi útvonalakat repülve lehet.Sajnos voltam 5 napot egy jobbnak nevezett budapesti kórházban. Az emberekben kellemesen csalódtam, de a többi....
Ellenvetéseim: a kiképzés sincs ingyen, és baromira nem mindegy, hogy egy nap a Kecsk.-Pápa-Szolnok-Kecskemét útvonalat repülöd, vagy a Budapest-Tel Aviv-Budapest útvonalat 3 nap alatt. Egyrészt a kiképzési időből kiesik 2 nap, másrészt a költségek is jóval magasabbak, harmadrészt ott ül tétlen a katonai személyzet. Egy évben a kormány tagjainak rengeteg külföldi útja van, minden alkalommal a honvédségi Airbus-szal fognak repülni? Nem lenne olcsóbb és egyszerűbb egy kormánygép?
.
Sajnos voltam 5 napot egy jobbnak nevezett budapesti kórházban. Az emberekben kellemesen csalódtam, de a többi....
Ellenvetéseim: a kiképzés sincs ingyen, és baromira nem mindegy, hogy egy nap a Kecsk.-Pápa-Szolnok-Kecskemét útvonalat repülöd, vagy a Budapest-Tel Aviv-Budapest útvonalat 3 nap alatt. Egyrészt a kiképzési időből kiesik 2 nap, másrészt a költségek is jóval magasabbak, harmadrészt ott ül tétlen a katonai személyzet. Egy évben a kormány tagjainak rengeteg külföldi útja van, minden alkalommal a honvédségi Airbus-szal fognak repülni? Nem lenne olcsóbb és egyszerűbb egy kormánygép?
Azzal sem értek egyet, hogy egyesek leszedik a szenteltvizet az izraeli AIrbus út miatt OV-ról, de azzal sem, hogy felmagasztaljá(to)k, mint a takarékosság atyját.
Nemcsak orvosTÓL hallani hogy nem fogad el pénzes borítékot! Személyes tapasztalat: 25 év alatt két műtétem volt, egyszer sem fogadott el a doki borítékot, egyik esetben a doktornő még arra is kínosan ügyelt, nehogy négyszemközt maradjunk zárt ajtó mögött. Szombat este KISESTÉLYIBEN!! (biztos nem strandra készültek) beugrott megnézni az előző napi műtétjének az eredményét, behívott a vizsgálóba, de ajtó nyitva, és behívott egy nővért is - nézni, hogyan néz bele a torkomba. A tavalyi műtét is hasonlóan boríték nélkül végződött ("szó se lehet róla!!"), sőt, ott még azt is láttam, mikor egy másik beteg a borítékot a zsebébe készítve ment be elbocsátó kontrollra, aztán mikor kijött csodálkozva mondta a lányának hogy "képzeld el nem fogadta el a doki, még mérges is lett". Biztos vannak másfélék is, szerencse kérdése is kit fog ki az ember, de nem lehet általánosítani se erre se arra.Szerencsére már nem általános. Egyre több orvostól hallani, hogy nem fogadja el.
nem beszélve arröl, hogy a szükségea útvonalrepülésekhez hány Bdapest-Pápa-Szolnok-Kecskemét kör kellene egyhuzamban. Ahogy gyakorolni kell a nemzetközi légtérbe való be-ki lépési protokollt, más országokba való belépések protokollműveleteit stb. Ezek sem csak úgy zsigerből mennek. Gazdaságosabb volt egy Budapest-Tel-Aviv viszonylat Viktorral a fedélzeten, mimt egy Kecskemét-Varsó üresen+ Budapest-Tel-Aviv bérelt géppel.Az Airbus 319-re mint típusra a pilótáknak már megvan a kiképzésük, de nincs meg az elegendő repült órájuk hogy a bal ülésben, parancsnokló kapitányként repüljenek. Ehhez x óra jobb ülésben, első tisztként lerepült idő kell egy erre jogosított kapitány parancsnoksága alatt. Nemzetközi útvonalakon is repülő kapitányt képezni meg csak nemzetközi útvonalakat repülve lehet.
A jelenlegi helyzethez képest meg biztos hogy nem lenne olcsóbb más gépet használni kormánygépként, mert az Airbus az már van (ráadásul szerencsére olcsón az ölünkbe pottyant kettő is, így tartaléka is van), más gépet venni meg belekerülne pártízmilla dollárocskába - még ha csak egyet vennénk is - tartalék nélkül.
Mit tudunk megfizetni
Miért? Kormánygép?Csak annyiban egészíteném ki, hogy amennyiben egy politikus gyáva kommunikációt folytat, majd rajtakapják a hazugságán, akkor ez egy ilyen szitu mint amit látsz. tehát MINDENKI tudta előre, hogy a két 319-esnek lesznek kormánygép funkciói. Én is teljesen egyet értettem vele, mert ezt mindenhol így csinálják, tehát nem véletlen ez a konstrukció. Akkor mi a jó anyámnak hazudozik az akkori honvédelmi miniszter hogy nem-nem lesz belőle kormánygép. Mot meg szembesítik a hazugságával, akkor hiszti van....
Apósomnak volt két hete perforált vakbele, éjjel műtötték. Szombathelyen volt a nyolcas tömbben, az még régi épület, olyan igazi nosztalgikus a belseje a hetvenes nyolcvanas évekből. Nagy a különbség a közvetlen mellette álló két éve épült új tömbtől. Ez van, majd vagy lebontják, vagy felújítják egyszer azt is. A személyzet teljesen rendben volt, az orvosok fiatalok, nem adtunk hálapénzt, mégis rendesen bántak az öreggel. Tisztaság volt az biztos, mert úszott minden a tömény fertőtlenítő illatban. Szerintem orvosa válogatja ezt a hálapénz dolgot, meg osztály. A negyven feletti orvosok még szeretik tartani a markukat, legalábbis szerintem.Egy kérdés, tettél valamit a borítékba? Mert nekem az a tapasztalatom, TB-vel is elég jó ellátást kaphatsz akkor, ha van valami kézzelfogható a borítékban. Ha nincs boríték, akkor akár azonnal meg is dögölhetsz ugyanott.... A Dunántúlról...
Gyáva kommunikáció ? ? Nem te rád utazok ,de miről beszéltek ? Választások előtt érkeztek meg a 319-sek , szerintetek mennyire lovagolta volna meg az ellenzéki média ezt a dolgot, ott veszett volna el nekik 2/3 . Prolik erre kaptak volna , hogy naaa sajat repülő, várba akar költözni, tuti király választás is lesz a duna jegén. Ez politika és ugy nézz ki Ők jobban értenek hozzá , mint a jelen lévők és pont. Ne poffozgassuk már a sz@rt ennyit....Csak annyiban egészíteném ki, hogy amennyiben egy politikus gyáva kommunikációt folytat, majd rajtakapják a hazugságán, akkor ez egy ilyen szitu mint amit látsz. tehát MINDENKI tudta előre, hogy a két 319-esnek lesznek kormánygép funkciói. Én is teljesen egyet értettem vele, mert ezt mindenhol így csinálják, tehát nem véletlen ez a konstrukció. Akkor mi a jó anyámnak hazudozik az akkori honvédelmi miniszter hogy nem-nem lesz belőle kormánygép. Mot meg szembesítik a hazugságával, akkor hiszti van....
Sajnos voltam 5 napot egy jobbnak nevezett budapesti kórházban. Az emberekben kellemesen csalódtam, de a többi....
Ellenvetéseim: a kiképzés sincs ingyen, és baromira nem mindegy, hogy egy nap a Kecsk.-Pápa-Szolnok-Kecskemét útvonalat repülöd, vagy a Budapest-Tel Aviv-Budapest útvonalat 3 nap alatt. Egyrészt a kiképzési időből kiesik 2 nap, másrészt a költségek is jóval magasabbak, harmadrészt ott ül tétlen a katonai személyzet. Egy évben a kormány tagjainak rengeteg külföldi útja van, minden alkalommal a honvédségi Airbus-szal fognak repülni? Nem lenne olcsóbb és egyszerűbb egy kormánygép?
Azzal sem értek egyet, hogy egyesek leszedik a szenteltvizet az izraeli AIrbus út miatt OV-ról, de azzal sem, hogy felmagasztaljá(to)k, mint a takarékosság atyját.
A litvánok 386 millió euróért vettek 88 db apc ét. Valaki korrában linkelte. Darabárron 4,3 millió jött ki. A láncos is ilyen árban lehet (oszták) vagy picit drágább (német) (mobilrol nyomom)Mindig arra van pénz, amire a kormányzat ad. A minden drága szerintem tévhit. Az öreg lord is azt mondta, hogy nem elég gazdag, hogy olcsón vásároljon. Boxer, Lynx és talán a tarack. Leopard A4 már nincs raktáron, ha jól tudom.
Még ha lenne darabszám a 72-esekből talán lenne értelme modernizálgatni, de tízegynéhány darabot minek? Az még mezei ÖTT-seknek is kevés lenne.A litvánok 386 millió euróért vettek 88 db apc ét. Valaki korrában linkelte. Darabárron 4,3 millió jött ki. A láncos is ilyen árban lehet (oszták) vagy picit drágább (német) (mobilrol nyomom)
Elbit systemnek (izraeli) legalább 4-5 csomagja van T-72 rehabhoz. Alaptól a T-72 b színvonalig. 8-10 évig kihúznánk vele. 8-10 misi egy nyugati mbt. T-90 5-6 millió. 3-4 zszl majdnem mindennel együtt 400-500 milliárd ft.
Szlovák,lengyel önjárok jöhetnek árban a többihez képest viszonylag jók.