Én ezt régóta mondogatom. Rendszerben gondolkozni. Hosszú távon ez a legolcsóbb megoldás. KNDS-től a teherautón kívül szinte mindent be tudnánk szerezni ami gurul vagy lánctalpon közlekedik. Ezzel a Rheinmetall is jól járna, ráadásul tőlük meg jöhetne a MAN teherautócsalád is. És itt feküdnék rá a hazai gyártásra. Lassan a fél világ MAN teherautókat használ. Simán kibuliznám, hogy a Rába mostantól MAN gyár legyen. Mehetne a nálunk is gyártott MAN teherautó a világ sok hadseregébe. Esetleg az AMPV-t választanám 4x4 alapnak és az is mehetne itthoni gyártásba. Ja és a Boxert meg a Pumát is a Nexter 40 milliméteres CTA tornyával rendelném meg.Lehet ezert is megerne Ifv-t, Apc-t is egy gyartotol venni, ekkora tetelnel lehet mar kapnank valami kedvezmenyt is.
Nem azért tennék így, mert elhiszem a legyőzhetetlen germán wunderwaffe baromságot, hanem mert a Leo meg a PZH után ez lenne a leglogikusabb.
Igen tudom sokba kerül. Talán nem kellett volna 40 évig a légierőn kívül mindent leszarni és akkor nem így állnánk.
Egy olyan misszióba, ahol nincs jelen mondjuk a közepes dandárunkba választott APC supportját adó cég, biztos nagy öröm lenne kihordani a csavartól kezdve a légszűrőn át a motort szerelő Sanyiig mindent. Várjunk csak nem ugyanebbe a rakás szarba léptünk valami BTR nevű vacakkal is?A patria meg ugye scania motor... Szerintem a scaniaval jol jarnank... /az meg hogy a 2 dd kulon motort hasznal kulon gyartotol harcjarmube szerintem siman lehet elony is.../a logisztikai lanca a 2 dd nek amugy is olyan tavoli egymastol.../
Mert miért is? Egy cégnek az az érdeke, hogy minél nagyobb hasznot csináljon. Szerinted az a jó biznisz, ha a vevőt aki odahord egy raklap pénzt szétszopatjuk vagy az, ha az ilyen vevőt kiemelt partnerként kezeljük?Meg egy adag kiszolgaltatottsagot.../a kesobbiekben hidd el kifizetnenk a kedvezmenyt duplan alkatreszre szervizre es minden egyeb szolgaltatasra...