Az RM Lynx koncepciója szerintem egy olcsóbb, egyszerűbben üzemeltethető IFV a Pumával szemben, hisz azt még a németek is drágállják. Ötletük szerint minél több polgári életben alkalmazott, ezért nagy szériában olcsón gyártott fődarabot, részegységet kell beépíteni (Liebherr motor, stb.). Meg persze a Marder származék futómű (lánc, görgők, felfüggesztés) és más egyebek miatt Kelet-Európai országok tenderein jól szerepelhetnek (hisz hulladék Marderből még olcsó alkatrész is lenne német készletekből). Így készült a később KF-31-nek hívott demó változat új fegyverzettel (RM Lance toronnyal), és tervbe vették egy család kialakítását, amennyiben rendeléssel valaki megfinanszírozza azt. Ami azonban nem igen van még, közben egyre fejlettebbé, korszerűbbé, ezzel együtt drágábbá vált a kissé hosszabb testű KF-41, az újabb prototípus. Ez már sok szempontból összemérhető a Pumával, azonban árban is megközelíti azt (kb. 7 m EUR vs 8,5 m EUR). Egyetlen előnye a nagyobb belső tér, így 3+8 fős lövészraj használhatja. szériában azonban még egyik sem készül, a vezetési pont, sebesült szállító változatait kiállításon már látni lehetett. Azonban minden demó változaton látszik, hogy csak egy mozgóképes jármű, vezetékek, belső berendezések nélkül, a burkolatok valószínűleg csak szimbolizálják a kiegészítő páncélzatot. Azon a különböző szerelő, karbantartó nyílások nem láthatóak, nyilván azok helye még sok mindentől függ. A fegyverzet nagyon megdrágítja (35 mm-es gépágyú, Spike ATGM, optikai berendezések) ezek egy része, valamint a kommunikációs rendszerek szintén megegyeznek, vagy megegyezhetnek a Puma hasonló rendszereivel. A KF-41-es nagyobb tömege miatt erősebb motor (1140 LE) kellett, ami szintén drágább, ilyen erős motor már szinte egyedi gyártás, mint a Puma MTU 890-ese.