A szukeseges infraval stb legjobb esetben 4-5, de inkabb kevesebb.
Erre írtam csomagfüggő - de mivel a gép iszonyatosan autonóm (hiszen az F-22/35 esetén tervezési követelmény volt, hogy minél kevesebb földi kiszolgáló cucc kelljen neki - ja és a központosított maintenance rendszer "tÁvIrÁnYitÁs"), így a gyártótól való függetlenedésed kerül sok pénzbe. Ha úgy döntesz, teljesen lógsz a gyártón (ami elérhető, sok légitársaságnál pl. ez a modell, semmi saját maintenance, saját hangár, műszaki személyzet, etc... csak max egy CAMO iroda), minimális saját bázissal - azt olcsóbb beszerezni, viszont totál függés. A többség valamiféle köztes utat választ (EUs alkalmazók többsége), vagy igyekszik a maximális autonómiást elérni (Izrael, Japán)
Ha minimalista maradsz (mint mondjuk egy lízinges konstrukció esetén) és a 8-at tartom - ismerve a kiképzési árakat.
(Természetesen ez nem tartalmazza az alkatrész és üzemeltetési költségeket, csak nyers beszerzés).