Szerintem sürgős esetben sem egyesével megy a vagonírozás a rámpás megoldásnál sem. Én legalább is BW felvételeit bőven láttam olyat, hogy egy szerelvényen egyszerre több Leopard 2 mozgott. Persze mindegyiket külön segítő irányította.
Nekem ezzel a kifordulós megoldással szubjektív problémám van. Jó lenne róla egy teszt videót megnézni, mert egyrészt ehhez sem lehet csak úgy a semmiben felvagonírozni. Egy vasúti töltésen felhajtva lehet, hogy felkap rá a lánctalpas, de annyira megbillentheti a megnőtt erőkar miatt, ami miatt leugorhat a sínről.
Szóval a tippem az, hogy ez is csak elsősorban pályaudvarokon működhet, ahol egy minimális peron van. De én még akkor is rögzíteném a kifordult hordfelületet a felhajtás oldalán egy fix, vagy egy hidraulikus/pneumatikus talpazattal, hogy ne billentse meg egyáltalán a pőrekocsit.
Azért írtam, hogy szerintem számottevően nem gyorsul fel a rakodás, mert úgymond menetből ezekre a kiforduló felületekre sem lehet felhajtani.
Érdekes részlet, hogy nem tudom, hogy a dupla kocsin miért van fenn a kamionokon látható a trailerek rögzítésére szolgáló forgózsámoly.
Nem mondom, hogy szar ez, csak egyszerűen nem áll össze a fejemben a dolog.