Ez nem válasz volt.Mert írtam ,hogy csak három ember nem nézi a dróntámadásos videókat a közel múltban és napjainkban.
Ez nem válasz volt.Mert írtam ,hogy csak három ember nem nézi a dróntámadásos videókat a közel múltban és napjainkban.
Igen...
Kicsit majd olvass utána Te is a cégnek..
https://www.forbes.com/sites/jeremy...s-to-build-a-defense-tech-giant/#245f96683c5e
Háát itt az ár elég döntő lesz ezzel a dologgal kapcsolatban, mert én - ahogy elképzelem - ez nem igazán fog gyorsabb vagonírozást eredményezni, mint a most alkalmazott rámpás. De ez csak a szerény nyomott véleményem...A Zakłady Produkcji i Naprawy Towarowego Rollowy vasúti járműveket gyártó cég egy vadonatúj, kifejezetten a nagyméretű, nehéz harcjárművek szállítására és önrakodására alkalmas vagoncsaládot fejleszt. A WI 40/80 családot kifejezetten a lengyel hadsereg igényei szerint fejlesztik ki. A képen is látható WI 40 Equos például alkalmas lesz arra, hogy a szállítandó harckocsi az oldalra kifordítható és lehajtható rámpán külső építmény nélkül tudjun fel- és lehajtani az alacsony építésű tehervagonba. A WI 80-as változatnál pedig duplázódik a szállítható járművek száma.
Kép: Wojciech Łuczak
![]()
![]()
![]()
Felkészül a MÁV![]()
Annyi előnye lehet, hogy nem egyesével kell csinálni a bevagonírozást, hanem csak lefordítják és mehet fel az összes akár egyszerre, ennyivel talán gyorsabb.Háát itt az ár elég döntő lesz ezzel a dologgal kapcsolatban, mert én - ahogy elképzelem - ez nem igazán fog gyorsabb vagonírozást eredményezni, mint a most alkalmazott rámpás. De ez csak a szerény nyomott véleményem...
A képaláirás lehetne: "Hámiezasz.r?!"
Szerintem sürgős esetben sem egyesével megy a vagonírozás a rámpás megoldásnál sem. Én legalább is BW felvételeit bőven láttam olyat, hogy egy szerelvényen egyszerre több Leopard 2 mozgott. Persze mindegyiket külön segítő irányította.Annyi előnye lehet, hogy nem egyesével kell csinálni a bevagonírozást, hanem csak lefordítják és mehet fel az összes akár egyszerre, ennyivel talán gyorsabb.
Pont ezt akartam írni, hogy úgy állnak ott, mint Noé a harmadik teve előtt.A képaláirás lehetne: "Hámiezasz.r?!"![]()
Nem tudok róla én se többet. Szerintem még prototípus sincs belőle, csak ez az pár makett.Szerintem sürgős esetben sem egyesével megy a vagonírozás a rámpás megoldásnál sem. Én legalább is BW felvételeit bőven láttam olyat, hogy egy szerelvényen egyszerre több Leopard 2 mozgott. Persze mindegyiket külön segítő irányította.
Nekem ezzel a kifordulós megoldással szubjektív problémám van. Jó lenne róla egy teszt videót megnézni, mert egyrészt ehhez sem lehet csak úgy a semmiben felvagonírozni. Egy vasúti töltésen felhajtva lehet, hogy felkap rá a lánctalpas, de annyira megbillentheti a megnőtt erőkar miatt, ami miatt leugorhat a sínről.
Szóval a tippem az, hogy ez is csak elsősorban pályaudvarokon működhet, ahol egy minimális peron van. De én még akkor is rögzíteném a kifordult hordfelületet a felhajtás oldalán egy fix, vagy egy hidraulikus/pneumatikus talpazattal, hogy ne billentse meg egyáltalán a pőrekocsit.
Azért írtam, hogy szerintem számottevően nem gyorsul fel a rakodás, mert úgymond menetből ezekre a kiforduló felületekre sem lehet felhajtani.
Érdekes részlet, hogy nem tudom, hogy a dupla kocsin miért van fenn a kamionokon látható a trailerek rögzítésére szolgáló forgózsámoly.
Nem mondom, hogy szar ez, csak egyszerűen nem áll össze a fejemben a dolog.
1999 június 10-óta,tudjuk hogy az Amerikai légierö,egyedül is képes háborút nyerni,annélkül,hogy egyetlen amerikai katona,is Szerbia földjére lépett volna.
Ezen a napon ért véget,a NATO légi hadjárata,és a szerbek kivonultak Koszovoból.
A 21.ik század elejének háborui,nem a gyalogság reneszánszáról szólnak.
Nincs elveszve a haza és a nemzet.
Nincs elveszve a haza és a nemzet.
A 20-ik másodpercnél látom egy ázsiai felmenőkkel rendelkező hazai van.
Nem sokat látni ilyet.
Szerintem sürgős esetben sem egyesével megy a vagonírozás a rámpás megoldásnál sem. Én legalább is BW felvételeit bőven láttam olyat, hogy egy szerelvényen egyszerre több Leopard 2 mozgott. Persze mindegyiket külön segítő irányította.
Nekem ezzel a kifordulós megoldással szubjektív problémám van. Jó lenne róla egy teszt videót megnézni, mert egyrészt ehhez sem lehet csak úgy a semmiben felvagonírozni. Egy vasúti töltésen felhajtva lehet, hogy felkap rá a lánctalpas, de annyira megbillentheti a megnőtt erőkar miatt, ami miatt leugorhat a sínről.
Szóval a tippem az, hogy ez is csak elsősorban pályaudvarokon működhet, ahol egy minimális peron van. De én még akkor is rögzíteném a kifordult hordfelületet a felhajtás oldalán egy fix, vagy egy hidraulikus/pneumatikus talpazattal, hogy ne billentse meg egyáltalán a pőrekocsit.
Azért írtam, hogy szerintem számottevően nem gyorsul fel a rakodás, mert úgymond menetből ezekre a kiforduló felületekre sem lehet felhajtani.
Érdekes részlet, hogy nem tudom, hogy a dupla kocsin miért van fenn a kamionokon látható a trailerek rögzítésére szolgáló forgózsámoly.
Nem mondom, hogy szar ez, csak egyszerűen nem áll össze a fejemben a dolog.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..