EUROSIMMelyik PESCO-s programra gondolt amivel Mi álltunk elő, a németek, franszoák és a lengyelek meg beléptek?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
EUROSIMMelyik PESCO-s programra gondolt amivel Mi álltunk elő, a németek, franszoák és a lengyelek meg beléptek?
A h225M és a 215M nem ugyan akkora? csak a 225M a felújított modernizált verzió?
A 225-ös a legnagyobb ill. jelenleg a legmodernebb!Igen, egyel nagyobb.
Az meg egyel nagyobb a sima Pumánál.
Van egy adott geográfiai elhelyezkedés, ehez pedig adott források és egy adott rendzser, ami nagyahatalmi szempontból olyan mértékben megfeleló, hogy nem csak azok, aki letrehozták, de azok is, akik késobb kezdték a terségunkben a nagyhatalmi játszmákba az elfogadtág. A rendszer aszimertikus mivotja biztosítja, hogy versenyhelyzetben tobbet veszithet egy nadhatalom, ha belényúl, mind amenyit nyerhet.Én másoltam bele az előzménybe az eredeti hsz guglis fordítását.
Az utolsó mondata érdekelne bővebben.
Mihez képest?Az első tesztelésekkor született kiértékelésen ki lett mondva, hogy borulékony és instabil.
Mercedes és MAN alapú gépekhez, amik ellen versenyzett. (Köztük Rosenbauer amit a tűzoltók szerettek volna)Mihez képest?
Mutasson be nekem egy hasonló manővert ugyan annyi víz mennyiséggel megtöltve és ezzel a sofőrrel. Ha nem ezt produkálja akkor elhiszem.Az első tesztelésekkor született kiértékelésen ki lett mondva, hogy borulékony és instabil.
Értem én, hogy kellett ehhez egy hülye sofőr, csak fura amikor a csapatpróba eredményeket sem akarod elhinniMutasson be nekem egy hasonló manővert ugyan annyi víz mennyiséggel megtöltve és ezzel a sofőrrel. Ha nem ezt produkálja akkor elhiszem.
Nem feltétlenűl soffőr hiba, tisztán látszik hogy amiatt a hülye tűzoltó miatt kellett elkapnia a kormányt aki a tűz mögött állt és a soffőr emiatt későn vette észre!De tény hogy a soffőr is mehetett volna lassabban!Hát figyelj amikor a szakma kerek perec megmondja, hogy ez márpedig szar az első tesztelések után, de legalább még 40 millióval drágább mint ami jó lenne úgy, hogy amiből összerakták az alapján olcsóbbnak kéne lennie, de csak azért sem vizsgáljuk felül a fejlesztést és javítjuk ki a hibákat akkor ez lesz.
Ugyan ez a helyzet, a rendőrségi és honvédségi személyi felszerelések jó részénél is (a honvédségnél most javulás látható). Ha te el tudod ezeket nézni, felháborodás nélkül, hát szíved joga.
Figyelj azon a tűzoltó autón csak a tömlő rész volt hazai fejlesztés, ebből a szempontból mindegy volt milyen alvázra teszik, nem befolyásolta volna magát hazai hozzáadott értéket és a felhasznált tudást, ha egy jobb menettulajdonságokkal rendelkező alvázra teszik. Az ára így is az egekbe ment a legolcsóbb alváz felhasználásával, ha már hazai akkor lehet drágább, de cserébe legyen jó. Na ez nem jó, de legalább baromi drága.Szerinted a Kia, Hyundai így indult el hogy egyből mindenben verte a konkurenciát otthon?
A második ellen kormányzás nem kellett volna, sőt. Írtam hogy megnézném szívesen egy hasonló rénszarvas teszten hogy szerepelnek más termékek még mielőtt politikailag véleményt mondanánk róluk.Nem feltétlenűl soffőr hiba, tisztán látszik hogy amiatt a hülye tűzoltó miatt kellett elkapnia a kormányt aki a tűz mögött állt és a soffőr emiatt későn vette észre!De tény hogy a soffőr is mehetett volna lassabban!
Szerintem a H család kifogástalanMercedes és MAN alapú gépekhez, amik ellen versenyzett. (Köztük Rosenbauer amit a tűzoltók szerettek volna)
Ugyan az a helyzet, mint amikor Rába H családot megvettük, a teszteken konkrétan a Tatra nyert, olcsóbban. A Rábát vettük és azóta nyűgjük a karbantartást.
Ezt mondom, hogy voltak menettesztek mielőtt rendszeresítették a BM Heros tűzoltóautót és ott jöttek ki róla a negatív teszteredmények. Ott van rénszarvasteszttől kezdve még jópár féle, én politikailag nem mondok véleményt technikai eszközről.A második ellen kormányzás nem kellett volna, sőt. Írtam hogy megnézném szívesen egy hasonló rénszarvas teszten hogy szerepelnek más termékek még mielőtt politikailag véleményt mondanánk róluk.
A második ellen kormányzás nem kellett volna, sőt. Írtam hogy megnézném szívesen egy hasonló rénszarvas teszten hogy szerepelnek más termékek még mielőtt politikailag véleményt mondanánk róluk.
Az üzemeltető műszaki állomány más véleményen van. Ömlik az olaj a felfüggesztésből modelltől függetlenül. Az állítható felfüggesztés meg amire az van a brossúrában, hogy menet közben terhelés alatt állítható, meghozza a csóka a vadonat új gépet Győrből, aztán azzal kezdi, hogy ha lehet akkor csak álló helyen állltgassuk a felfüggesztést és üres kocsival. Aztán amikor állló helyen üres kocsival lett állítva a felfüggesztés kilőtte a tömítéseket.....Szerintem a H család kifogástalan
Igen a második ellenkormányzást vitte túlzásba azért borúlt fel!A második ellen kormányzás nem kellett volna, sőt. Írtam hogy megnézném szívesen egy hasonló rénszarvas teszten hogy szerepelnek más termékek még mielőtt politikailag véleményt mondanánk róluk.
Tegyük fel neked van igazad! Tűz oltásra nem alkalmas? Állítólag német cuccok vannak benne az hogy sofőr nem érzi mit tehet meg és mit nem az sosem a technika része. Engem sem úgy ítélnek meg a közlekedésben hogy mercedesben vagy suzukival okozok balesetet. Mind a kettő esetben én vagyok a hibás. Ezért is mondom azt szeretném látni ezt a manővert más típussal ezzel a sofőrrel. Jha Dél-koreának, japánnak, és Kinának tedd fel ezt a kérdést. Mi a gyorsabb megtérülést választottuk a Rheinmettallal ennyi.Figyelj azon a tűzoltó autón csak a tömlő rész volt hazai fejlesztés, ebből a szempontból mindegy volt milyen alvázra teszik, nem befolyásolta volna magát hazai hozzáadott értéket és a felhasznált tudást, ha egy jobb menettulajdonságokkal rendelkező alvázra teszik. Az ára így is az egekbe ment a legolcsóbb alváz felhasználásával, ha már hazai akkor lehet drágább, de cserébe legyen jó. Na ez nem jó, de legalább baromi drága.
Ha annyira ez lett volna a szempont, akkor gyárthatnánk azt szerencsétlen Komondort is a Rheinmetallal közösen továbbfejlesztve de hála istennek nem ez a helyzet azt akkor nesze hazai, ellenben én azt mondom, hogy amin emberélet múlik és a hazai ipar nem képes önmagától elégségeset előállítani azt inkább ne erőltessük, mert azokat az embereket árulod el akik kezelni fogják. Elkezdhettünk volna fejleszteni mi is egy 8x8-as vagy 6x6-os harcjárművet mint a szerbek és ott lennénk pont mint ők a Lazar-al, de valamiért azt gondolták nem ezt kéne csinálni.
De ez nincs szerződésileg rögzítve, hogy ezzel és ezzel a paraméterrel rendelik meg, ha nem teljesíti nem veszik át, vagy leállítják a beszerzést? Ez nem ugyan úgy a Honvédség sara is, hogy a nem szerződésbeli minőséggel és paraméterrel bármit is átvesznek? Ha meg átveszik a szart is rendszeresen, akkor -ha bár nem biztos, hogy jó üzletpolitika de- miért ne tenné meg a cég, hogy olyat szállít le?Az üzemeltető műszaki állomány más véleményen van. Ömlik az olaj a felfüggesztésből modelltől függetlenül. Az állítható felfüggesztés meg amire az van a brossúrában, hogy menet közben terhelés alatt állítható, meghozza a csóka a vadonat új gépet Győrből, aztán azzal kezdi, hogy ha lehet akkor csak álló helyen állltgassuk a felfüggesztést és üres kocsival. Aztán amikor állló helyen üres kocsival lett állítva a felfüggesztés kilőtte a tömítéseket.....
Lehet igazad van de ha egy csúzlit adnak a kezedbe attól még el lehet sütni úgy hogy mindig megcsípi a kezed vagy sose. Szidni mindig lehet csak nem mindegy hogy melyik véleményére adunk.Borulékonyság valós probléma de több sebből vérzik a "magyar" szerkocsi van tűzoltó ismerősöm egy az egybe ugyanazt mondja mint amit kriss is említett.