Az már most is az, ahogy Embrear is.
De biztos lehet még újabb beszállítói feladat adni neki ehhez a két céghez.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az már most is az, ahogy Embrear is.
Nem akarod, vagy nem tudod megérteni, hogy az AERO-nak egyáltalán nem profilja a drónfejlesztés?!Azt a szemléletet nem tudom/akarom megérteni ---például---, hogy a multi (aki nagyságrendjénél fogva egy választási baleset esetén azt csinál amit akar ! ! ! ) megkapja az az előzőekben írtak miatt nehezen számonkérhető ígéretéért a csillagászati összegeket,
addig a hazai fejlesztőt --aki évtizedes munkával, fagyban-hőségben, télen-nyáron tűzön-vízen át-- megdolgozott a tudásért, azt ---a multihoz képest morzsákért--- nem tudják kifizetni !!!
Visszatérve a multikhoz:
Minden rosszindulat nélkül, de a következő 3-5 ciklusból 1 vesztes lesz !!!
Tudjuk ez mit fog jelenteni a multis szerződéseknél ? ! ? ! Jót nem!
Inkább visszatérek a jelenbe: Miért is nincs semmi az Aero Vodochody körül ???
Egy pár perces "akármilyen" drónos jövőképet nem tudnak "szülni"??? (...csak, hogy a "legmenőbb" témát említsem!)
Csak itteniek írtak 10 lehetséges tervet/ötletet.
Mikor "otthon"(Mo-n) a 6 fős irodába --ugyanígy-- nem volt saját munkakörükben a munkatársaknak semmi szakmai ötlete, héfőn reggel hazaküldtem őket.
Másnap maguktól jöttek javaslatokkal.
Ha hónapok alatt a témafelesősök (A-V) nem tudnak felmutatni semmit, el kell zavarni őket!
Ehhez nem kell Sun Tzu-t olvasni.
Mi a f*szomra várnak??? Sok kényelmes felkapaszkodott f@szfej!
Letehetnének már valamit az asztalra!!!
Hónapok alatt nem tudnak a sok jó külföldi példából össze-legózni egyet és mögé-tenni egy pár perces CGI-t ???
Kezd a dolog a "Pozsonyi-csata animációja" szintű lenni
Ott is gyorsan csinálni kéne egy újat, ahelyett a nevetséges dolog helyett!
Gombokért..Nem akarod, vagy nem tudod megérteni, hogy az AERO-nak egyáltalán nem profilja a drónfejlesztés?!
Tök más technológiai kihívásokat kell egy full kompozit gép tervezése és gyártásakor leküzdeni, mint egy hagyományos alu szerkezetű gépnél. Ugyan van kompozit műhelyük, de ott inkább csak kisebb alkatrészek gyártása megy, nem komplett 5-10 m-es full kompozit szárnyak, vagy törzselemeke.
Akár milyen furcsa a Magnus-tól (vagy valamelyik itthoni versenyhajó-építő műhelyből) hamarabb jönne ki egy új közepes drón, mint az AERO-tól.
Arról nem is beszélve, hogy a fejlesztés legalább 50%-a nem is a repülő szerkezet létrehozása, hanem a védett és stabil távvezérlés lefejlesztése.
Ehhez meg az AERO-nak semmilyen eddig megismerhető tapasztalata nincsen.
Ezzel nem az AERO-t akarom degradálni, de ne akarjunk fából vaskarikát csinálni...
Önvezérlésre alkalmas terepjárót fejleszt a Gamma Zrt.
https://biztonsagpiac.hu/onvezerlesre-alkalmas-pancelos-terepjarot-fejleszt-a-gamma-zrt
.Amúgy ha nem csináltak egy értelmes terméket saját kútfőből (tisztelet az 1-2 darab kivételnek) miféle felhalmozott tudásról beszélünk? Ha szart se csinálsz 30 éven keresztül akkor, hogy lesz abból tudás?
A semmiből hogy lesz valami? Főleg természetesen GOMBOKÉRT ahogy te azt képzeled... Ki a faszom dolgozna neked aprópénzért a hadiiparban? Te valami olyan álomvilágban leledzel ahol a mérnökök mind zsenik úgy hogy előtte hasonlót sem csináltak, a cégvezetők meg a részvényesek meg filantrópok és nem akarnak pénzt keresni...
Főleg, hogy a török vállatok jó része is vegyes vállalat most is ami licencgyártásokkal kezdte...
Én a realitásokban és a kőkemény számokban hiszek te meg abban, hogy az hogy valami csoda folytán majd megvláltozik a társadalom eltűnik az emberi kapzsiság és 3 hónapon belül embert küld a magyar űr program a holdra a nílus meg visszafelé kezd folyni..
Pár oldallal korábban említetted, valakinek, hogy hinnie kellene magában, magunkban.
.
Ha így van (és miért ne lenne így), akkor tragikus a helyzet.
Ne feledjük el, hogy jelenleg két dimenzióban is nagyot kellene alakítanunk. Először is, a honvédséget csúcsminőségű fegyverekkel felszerelni, másrészt a hadiipart feltámasztani. Nos az előbbi a jövő zenéje lesz, a hadiiparban viszont megkezdődött valami.
Ha viszont nem lesznek saját fejlesztéseink, csak összeszerelőüzem leszünk, ráadásul a szürkeállomány is csak betagozódik más ország K+F tevékenységébe, akkor morzsák jutnak majd nemcsak nekünk, hanem a gyerekeinknek és az unokáinknak is. Ugyanis ezekben az években zajlik a világ gazdaságának az újrafelosztása, különösen éppen a csúcstechnológiát gyártó és igénylő ágazatokban.
Nagyon jó példa erre, a buszgyártás, ahol a magyar szereplők, pl. a CREDO megközelítőleg sem tud olyan minőségű terméket gyártani, mint német versenytársai, de én mégis inkább utazok benne, mert tudom, hogy ezekben a buszokban is nagy teljesítmény van, amelyet mi magyar emberek hoztunk össze.
Ha leírják politikai szinten a magyar hadiipari résztvevőket, ha nincs valami ösztönzés, hogy jobb fejlesztéseket hozzanak létre, ha nem tudunk beletörődni abba, hogy jó-jó nem csúcstermék, de a célnak megfelel, akkor nem marad más, mint, hogy a máséval büszkélkedjünk. Nyilván annak is megvan az értelme bizonyos szempontból. A legszebb az benne, hogy a rossz döntések hátránya nem is feltétlenül a közeljövőben fog lecsapódni.
Pont tegnap beszéltem egy mentőtiszt századossal, hogy ha a valaki megkérdezi őket tervezéskor akkor megmondják nekik hogy tegyenek be egy forgatható hordágy foglalatot mint ami az amúgy már rendszerben lévő mentő merciben van egyből befért volna még egy sérült, meg egyből könnyebb lett volna volna betenni a sérülteket sebesültszállító btr-be és máris használható.Hát nekem nagyon jó példát hoztál a CREDO buszokkal.
Munkába vagy Credoval vagy Setrával járok.
A credonak olyan kényelmetlen az ülése, azt az 50 percet konkrétan szenvedés végigülni.
Rövid és kemény az ülőlap. Kicsi a lábtér.
A buszon mindenki fészkelődik folyamatosan annyira rossz.
Nekem csak akkor nem faj semmim, ha kb vigyazban ülök azon a retek buszon.
Míg a setran semmi ilyen probléma nincs.
A kocsimban semmi ilyen problémám nincs.
Konkrétan soha semmi hasonló bajom nincs sehol, csak a magyar csodán.
Amit mi magyar emberek hoztunk össze.
Ha főzünk asszonyommal hétvégén együtt és szarul sikerül, én nem vagyok büszke, hogy na ezt mi hoztuk össze!
Sőt!
Értem azt mondod ha sokat főzünk egy idő után sikerül.
De míg nekünk van motíváció(pl finomat együnk) ha egy szakács főzne ránk, és mindíg megesszük a nemtúljól sikerült főztjét, nem fog változtatni.
Mert abba tőbb időt kellene belefektetni.
Venni új késeket, edényeket.
Tovább kellene képezni magát.
Stb.
Szóval azzal, hogy hagyjuk a magyar ipart szart gyártani és azt meg is vesszük, na AZZAL hátráltatják legjobban.
Főleg mert azt tudatosítjuk a gyártókban, nem kell minőséget teremteni.
És a szar minőséget évtizedekig vette a sereg. Pl amikkel én is szoptam.
Tisza bakancs amin 1!!! hét után kiszakadt az egyik varrás. Ráadásul a legkényelmetlenebb bakancs amit valaha hordtam. Fél óra után fájt benne a térdem.
De nem csak nekem.
Kgp9 amit a rendőröknek sikerült elérni, hogy ne rendszeresítsenek.
De a bv-re meg a seregre rásózták.
Ugyancsak egy retek megbízhatatlan szar.
Amit úgy reklámoztak a tervező, hogy kenterbeveri a többi géppisztolyt.
Valaki (aki használta!) írjon már róla 1 pozitív mondatot.
Azonkívül, hogy magyar.
A TMK mellény nehéz, drága a hasonló mellényekhez képest.
A hozzá vart zsebek közül nekem a felrakása alatt 2 db szakadt el!
Afgánban. Első nap!
Még jó hogy kivittem a saját zsebeimet.
A modernizált AK ugyancsak egy zsákutca, ráadásul évek alatt hozták össze.
Láttam olyan példányt ahol a tűzváltó kar át volt vezetve a bal oldalra.
Jobb kéz hüvelykujjal nem lehetett használni, ráadásul zavarta mind a jobb mind a bal kezest a fegyver fogásában!
Nehéz lett mint a dög.
Érdemes a YouTubeon megkeresni azt a videót ahol egy bajszos azthiszem alezredes nyilatkozik, a kezdeti tervekről, mutogat prototipusokat.
Süt róla az inkompetencia.
Btr mentővé alakítása?
Melyik agyhalotnak jutott eszébe?
Külszolgálatban legtöbbször meg a telephelyen rohadtak.
Az merci mentők felpáncélozása?
Mert kell a hazai ipart támogatni.
Az olyan jól sikerült a merci levetette a jelet a gépekről.
Gepárd.
Agyon volt sztárolva miközben egy használhatatlan max lőtérre való fegyver.
Bw málhamellény magyarosítás, ak tárakra, magyar kulcsra!
Első misszió bán rabintex, utána ez.
Hát zongorázni lehetett a különbséget.
De jó, de legalább magyar volt.
És napestig lehetne sorolni.
Milyen politikai vagy bármilyen ösztönzést szeretnél?
Ha valaki a munkályára annyira nem igényes, hogy jót tervezzen.
Hogy megkérdezze a valódi felhasználókat mi kell nekik. Látod ez nem is pénz, lehetőség kérdése.
Leteszteljék, javítsák a felmerülő hibákat.
(pl: egyik katonatársam ott volt táborfalván egy magyar tervezésű fegyver nyúzópróbáján.
Mikor hazajött elmesélte, ők milyen problémákat látták, észleltek a fegyveren.
A fegyver tervezője ezt a helyszínen meghalgatta, tudomásulvette.
A fegyveren/gyártástechnológián semmit nem változtatott.
Ráadásul olvastam vele interjút, amiben ezek után is k jó fegyvernek tartja, és az árát sem sokalja, miközben a felhasználók többsége nem így vélekedik)
Ezekután tervez/gyárt/elad valamit ami sehol a világon egy nyílt tenderen nem állná meg a helyét, és amúgy mindenhol elmondja mennyire jó!
Mit vársz ezektől a Magyar emberektől akikre büszkének kellene lenni.
Milyen motívációra is van szükségük?
Azon az alapvetésen kívül, hogy az ember igényes a munkájára?
Ja és, hogy katonának/rendőrnek/tűzoltóknak, olyan embereknek akik az életüket kockáztatják adott esetben a magyar emberekért nem TERVEZEK/GYÁRTOK SZART mert jólvan az úgy.
Én a realitásokban és a kőkemény számokban hiszek te meg abban, hogy az hogy valami csoda folytán majd megvláltozik a társadalom eltűnik az emberi kapzsiság és 3 hónapon belül embert küld a magyar űr program a holdra a nílus meg visszafelé kezd folyni.
addig a hazai fejlesztőt --aki évtizedes munkával, fagyban-hőségben, télen-nyáron tűzön-vízen át-- megdolgozott a tudásért, azt ---a multihoz képest morzsákért--- nem tudják kifizetni !!!
Vajon milyen partnere leszünk egy nagyságrendekkel erősebb partnernek?
Vajon milyen önálló képesség marad meg egy iylen "partnerrel" történő együttműködésben?
Ha alárendelt bedolgozói szerepet akarunk, akkor minek az Aero Vodochody??? (Pl)
Korrekt üzletet azonos nagyságrendbe tartozó partnereknek szokott sikerülni megkötni.
Szerintem az a fantazmagória, hogy a német partnerek hagyják a számunkra szükséges önálló képességek, tudásszint kiépítését.
Nem hallok a rendszerváltás óta olyan történetet, hogy a hazai szürkeállomány nem "oldódott volna fel" az előtte mostanihoz hasonló hazai előnyökkel hitegető multi-cég környezetében.
Szívesen olvasnék egy Ganz, Weiss-Manfréd, hasonló történetet ebből az évezredből.
A maga területén egy ilyet tudok, Docler-es Gattyán György. (...és Vajna: 2 magyar Oscar !!! )
Mindenki más feladta/eladta, vagy egy senki (valójában): aki semmilyen önálló teljesítményt nem tud felmutatni.
Senki!
...csak, hogy a felesleges illúziókkal leszámoljunk, mert a kicsit kitartóbb munka kellene, nem a külföldi megváltó cégeket várni.
A török példát nem látod???
Értem, hogy kötődnöd kell valamennyire a hivatalos irányhoz, de azért azt a szemléletes török példát(Kaukázusi "demonstráció"), török utat és eredményeket nem lehet figyelmen kívül hagyni!!!
Mennyit emelnek?„Most jó lenni katonának” – Emelkedő fizetésekkel csábít a honvédség
A cél a kiszámítható életpálya és a hozzá tartozó versenyképes jövedelem biztosítása, a gondoskodás a munkavállalókról - közölte a honvédelmi miniszter szerdán.www.portfolio.hu
Itt melyik cégre gondolsz?
Melyik termékére?
Remélem nem gamma/komondor
A 4 karikásnál dolgozva én nem ezt látom.
Mamár a csarnokban alig hallok német szót.
Míg 7 éve amikor odakerültem, szinte minden területen volt egy német aki ellenőrizte, segítette a munkánkat szakmailag. Beleszólt, belenyúlt a dolgokba.
Ezek lassan kikoptak. (de ehez évtizedek kellettek)
Persze a vezetés német, de a termelésben nagyon ritkán bukkannak fel.
Ha hoznak valami fejlesztést, pl új robotot, az első pár hónapban ott vannak, addig a magyar kimegy németbe oktatásra az alapok miatt, aztán már az ő felelőssége.
És ezeknek a magyar mérnököknek, szakiknak, betanított munkásoknak hidd el, elég erősen kell a szürkeállományukat használni, mert megoldandó problémák azok vannak bőven.
Azt nem ingolstadtból teszik helyre.
És itt határidő is van.
Ami a magyar hadiiparba nem jellemző.
Évtizedes hátrányban vagyunk haditechnikai tudás szintjén.
Ezt egycsapásra nam lehet behozni.
Ahogy az általad példának felhozott törököknek sem sikerült még.
Nezd meg Altay.
De ők sem sem szégyeltek harcihelit nem az alapokról kezdeni.
A hittel kapcsolatban.
Amikor azt hittem jópár év futás után, hogy tudom hogy kell edzeni, hogy jobban menjen, általában belefutottam egy sérülésbe.
Mikor utánaolvastam ennek, annak, nyilvánvalóvá vált a hitem és az alap tudásom nem volt elég.
És szakirodalomban le vannak írva azok a tipikus hibák amiket egymás után elkövettem.
Nem hiába van a sportolóknak edzőjük.
Ui: a Lázárba egyetértünk
Itt melyik cégre gondolsz?
Melyik termékére?
Remélem nem gamma/komondor
A 4 karikásnál dolgozva én nem ezt látom.
Mamár a csarnokban alig hallok német szót.
Míg 7 éve amikor odakerültem, szinte minden területen volt egy német aki ellenőrizte, segítette a munkánkat szakmailag. Beleszólt, belenyúlt a dolgokba.
Ezek lassan kikoptak. (de ehez évtizedek kellettek)
Persze a vezetés német, de a termelésben nagyon ritkán bukkannak fel.
Ha hoznak valami fejlesztést, pl új robotot, az első pár hónapban ott vannak, addig a magyar kimegy németbe oktatásra az alapok miatt, aztán már az ő felelőssége.
És ezeknek a magyar mérnököknek, szakiknak, betanított munkásoknak hidd el, elég erősen kell a szürkeállományukat használni, mert megoldandó problémák azok vannak bőven.
Azt nem ingolstadtból teszik helyre.
És itt határidő is van.
Ami a magyar hadiiparba nem jellemző.
Évtizedes hátrányban vagyunk haditechnikai tudás szintjén.
Ezt egycsapásra nam lehet behozni.
Ahogy az általad példának felhozott törököknek sem sikerült még.
Nezd meg Altay.
De ők sem sem szégyeltek harcihelit nem az alapokról kezdeni.
A hittel kapcsolatban.
Amikor azt hittem jópár év futás után, hogy tudom hogy kell edzeni, hogy jobban menjen, általában belefutottam egy sérülésbe.
Mikor utánaolvastam ennek, annak, nyilvánvalóvá vált a hitem és az alap tudásom nem volt elég.
És szakirodalomban le vannak írva azok a tipikus hibák amiket egymás után elkövettem.
Nem hiába van a sportolóknak edzőjük.
Ui: a Lázárba egyetértünk
OFF
Bocs, de ezen a híren nagyon jót röhögtem...
(talán csak a sok éve szolgáló tehetséges fiatal tisztek tudnak kevésbé röhögni ezen )
https://telex.hu/kulfold/2021/01/14/sandhurst-a-britek-informalis-kapcsolati-tokeje
ON
Lőttem KGP9-cel, annyira nem estem tőle hasra, de azért meglepett, milyen gyorsan kiürít egy tárat. Erős kis jószág. Amikor ezt tervezték, még az UZI-kkal, meg az Ingram-ekkel volt egy ligában. Nyilván vannak konstrukciós hibái, de azokkal összehasonlítva nem volt rossz géppisztoly így sem, ellenben egy MP5-nek a nyomába sem ér. Aztán ugye jöttek a gyártásbeli problémák, és a sztorit mindenki tudja. A BV-nél is csak azért van ma már, mert ott úgy sem kell használni, ellenben a lélektani hatása megvan, hogy "dikk mán drága jó tesvírem, itt van valami, ha géppisztolyos kommandérosok masíroznak".Hát nekem nagyon jó példát hoztál a CREDO buszokkal.
Munkába vagy Credoval vagy Setrával járok.
A credonak olyan kényelmetlen az ülése, azt az 50 percet konkrétan szenvedés végigülni.
Rövid és kemény az ülőlap. Kicsi a lábtér.
A buszon mindenki fészkelődik folyamatosan annyira rossz.
Nekem csak akkor nem faj semmim, ha kb vigyazban ülök azon a retek buszon.
Míg a setran semmi ilyen probléma nincs.
A kocsimban semmi ilyen problémám nincs.
Konkrétan soha semmi hasonló bajom nincs sehol, csak a magyar csodán.
Amit mi magyar emberek hoztunk össze.
Ha főzünk asszonyommal hétvégén együtt és szarul sikerül, én nem vagyok büszke, hogy na ezt mi hoztuk össze!
Sőt!
Értem azt mondod ha sokat főzünk egy idő után sikerül.
De míg nekünk van motíváció(pl finomat együnk) ha egy szakács főzne ránk, és mindíg megesszük a nemtúljól sikerült főztjét, nem fog változtatni.
Mert abba tőbb időt kellene belefektetni.
Venni új késeket, edényeket.
Tovább kellene képezni magát.
Stb.
Szóval azzal, hogy hagyjuk a magyar ipart szart gyártani és azt meg is vesszük, na AZZAL hátráltatják legjobban.
Főleg mert azt tudatosítjuk a gyártókban, nem kell minőséget teremteni.
És a szar minőséget évtizedekig vette a sereg. Pl amikkel én is szoptam.
Tisza bakancs amin 1!!! hét után kiszakadt az egyik varrás. Ráadásul a legkényelmetlenebb bakancs amit valaha hordtam. Fél óra után fájt benne a térdem.
De nem csak nekem.
Kgp9 amit a rendőröknek sikerült elérni, hogy ne rendszeresítsenek.
De a bv-re meg a seregre rásózták.
Ugyancsak egy retek megbízhatatlan szar.
Amit úgy reklámoztak a tervező, hogy kenterbeveri a többi géppisztolyt.
Valaki (aki használta!) írjon már róla 1 pozitív mondatot.
Azonkívül, hogy magyar.
A TMK mellény nehéz, drága a hasonló mellényekhez képest.
A hozzá vart zsebek közül nekem a felrakása alatt 2 db szakadt el!
Afgánban. Első nap!
Még jó hogy kivittem a saját zsebeimet.
A modernizált AK ugyancsak egy zsákutca, ráadásul évek alatt hozták össze.
Láttam olyan példányt ahol a tűzváltó kar át volt vezetve a bal oldalra.
Jobb kéz hüvelykujjal nem lehetett használni, ráadásul zavarta mind a jobb mind a bal kezest a fegyver fogásában!
Nehéz lett mint a dög.
Érdemes a YouTubeon megkeresni azt a videót ahol egy bajszos azthiszem alezredes nyilatkozik, a kezdeti tervekről, mutogat prototipusokat.
Süt róla az inkompetencia.
Btr mentővé alakítása?
Melyik agyhalotnak jutott eszébe?
Külszolgálatban legtöbbször meg a telephelyen rohadtak.
Az merci mentők felpáncélozása?
Mert kell a hazai ipart támogatni.
Az olyan jól sikerült a merci levetette a jelet a gépekről.
Gepárd.
Agyon volt sztárolva miközben egy használhatatlan max lőtérre való fegyver.
Bw málhamellény magyarosítás, ak tárakra, magyar kulcsra!
Első misszió bán rabintex, utána ez.
Hát zongorázni lehetett a különbséget.
De jó, de legalább magyar volt.
És napestig lehetne sorolni.
Milyen politikai vagy bármilyen ösztönzést szeretnél?
Ha valaki a munkályára annyira nem igényes, hogy jót tervezzen.
Hogy megkérdezze a valódi felhasználókat mi kell nekik. Látod ez nem is pénz, lehetőség kérdése.
Leteszteljék, javítsák a felmerülő hibákat.
(pl: egyik katonatársam ott volt táborfalván egy magyar tervezésű fegyver nyúzópróbáján.
Mikor hazajött elmesélte, ők milyen problémákat látták, észleltek a fegyveren.
A fegyver tervezője ezt a helyszínen meghalgatta, tudomásulvette.
A fegyveren/gyártástechnológián semmit nem változtatott.
Ráadásul olvastam vele interjút, amiben ezek után is k jó fegyvernek tartja, és az árát sem sokalja, miközben a felhasználók többsége nem így vélekedik)
Ezekután tervez/gyárt/elad valamit ami sehol a világon egy nyílt tenderen nem állná meg a helyét, és amúgy mindenhol elmondja mennyire jó!
Mit vársz ezektől a Magyar emberektől akikre büszkének kellene lenni.
Milyen motívációra is van szükségük?
Azon az alapvetésen kívül, hogy az ember igényes a munkájára?
Ja és, hogy katonának/rendőrnek/tűzoltóknak, olyan embereknek akik az életüket kockáztatják adott esetben a magyar emberekért nem TERVEZEK/GYÁRTOK SZART mert jólvan az úgy.
BHE BONN?Nincs ezeknek a cégeknek olyan szürkeállománya ami nemzetközi szinten megállná a helyét ezek konkrétan az előző rendszerből megmaradt továbbélő megújulásképtelen csökevények amik elszabotálták az összes hazai fejlesztést amit rájuk bíztak a profitmaximalizálás oltárán amit rájuk bíztak. A katonák összes visszajelzését elhalgattatták hogy ne lehessen őket felelősségre vonni!
Az állomány az a része aki ismeri a tevékenységüket visít a gyönyörűségtől, hogy végre megkapják ami jár..