Hát nekem nagyon jó példát hoztál a CREDO buszokkal.
Munkába vagy Credoval vagy Setrával járok.
A credonak olyan kényelmetlen az ülése, azt az 50 percet konkrétan szenvedés végigülni.
Rövid és kemény az ülőlap. Kicsi a lábtér.
A buszon mindenki fészkelődik folyamatosan annyira rossz.
Nekem csak akkor nem faj semmim, ha kb vigyazban ülök azon a retek buszon.
Míg a setran semmi ilyen probléma nincs.
A kocsimban semmi ilyen problémám nincs.
Konkrétan soha semmi hasonló bajom nincs sehol, csak a magyar csodán.
Amit mi magyar emberek hoztunk össze.
Ha főzünk asszonyommal hétvégén együtt és szarul sikerül, én nem vagyok büszke, hogy na ezt mi hoztuk össze!
Sőt!
Értem azt mondod ha sokat főzünk egy idő után sikerül.
De míg nekünk van motíváció(pl finomat együnk) ha egy szakács főzne ránk, és mindíg megesszük a nemtúljól sikerült főztjét, nem fog változtatni.
Mert abba tőbb időt kellene belefektetni.
Venni új késeket, edényeket.
Tovább kellene képezni magát.
Stb.
Szóval azzal, hogy hagyjuk a magyar ipart szart gyártani és azt meg is vesszük, na AZZAL hátráltatják legjobban.
Főleg mert azt tudatosítjuk a gyártókban, nem kell minőséget teremteni.
És a szar minőséget évtizedekig vette a sereg. Pl amikkel én is szoptam.
Tisza bakancs amin 1!!! hét után kiszakadt az egyik varrás. Ráadásul a legkényelmetlenebb bakancs amit valaha hordtam. Fél óra után fájt benne a térdem.
De nem csak nekem.
Kgp9 amit a rendőröknek sikerült elérni, hogy ne rendszeresítsenek.
De a bv-re meg a seregre rásózták.
Ugyancsak egy retek megbízhatatlan szar.
Amit úgy reklámoztak a tervező, hogy kenterbeveri a többi géppisztolyt.
Valaki (aki használta!) írjon már róla 1 pozitív mondatot.
Azonkívül, hogy magyar.
A TMK mellény nehéz, drága a hasonló mellényekhez képest.
A hozzá vart zsebek közül nekem a felrakása alatt 2 db szakadt el!
Afgánban. Első nap!
Még jó hogy kivittem a saját zsebeimet.
A modernizált AK ugyancsak egy zsákutca, ráadásul évek alatt hozták össze.
Láttam olyan példányt ahol a tűzváltó kar át volt vezetve a bal oldalra.
Jobb kéz hüvelykujjal nem lehetett használni, ráadásul zavarta mind a jobb mind a bal kezest a fegyver fogásában!
Nehéz lett mint a dög.
Érdemes a YouTubeon megkeresni azt a videót ahol egy bajszos azthiszem alezredes nyilatkozik, a kezdeti tervekről, mutogat prototipusokat.
Süt róla az inkompetencia.
Btr mentővé alakítása?
Melyik agyhalotnak jutott eszébe?
Külszolgálatban legtöbbször meg a telephelyen rohadtak.
Az merci mentők felpáncélozása?
Mert kell a hazai ipart támogatni.
Az olyan jól sikerült a merci levetette a jelet a gépekről.
Gepárd.
Agyon volt sztárolva miközben egy használhatatlan max lőtérre való fegyver.
Bw málhamellény magyarosítás, ak tárakra, magyar kulcsra!
Első misszió bán rabintex, utána ez.
Hát zongorázni lehetett a különbséget.
De jó, de legalább magyar volt.
És napestig lehetne sorolni.
Milyen politikai vagy bármilyen ösztönzést szeretnél?
Ha valaki a munkályára annyira nem igényes, hogy jót tervezzen.
Hogy megkérdezze a valódi felhasználókat mi kell nekik. Látod ez nem is pénz, lehetőség kérdése.
Leteszteljék, javítsák a felmerülő hibákat.
(pl: egyik katonatársam ott volt táborfalván egy magyar tervezésű fegyver nyúzópróbáján.
Mikor hazajött elmesélte, ők milyen problémákat látták, észleltek a fegyveren.
A fegyver tervezője ezt a helyszínen meghalgatta, tudomásulvette.
A fegyveren/gyártástechnológián semmit nem változtatott.
Ráadásul olvastam vele interjút, amiben ezek után is k jó fegyvernek tartja, és az árát sem sokalja, miközben a felhasználók többsége nem így vélekedik)
Ezekután tervez/gyárt/elad valamit ami sehol a világon egy nyílt tenderen nem állná meg a helyét, és amúgy mindenhol elmondja mennyire jó!
Mit vársz ezektől a Magyar emberektől akikre büszkének kellene lenni.
Milyen motívációra is van szükségük?
Azon az alapvetésen kívül, hogy az ember igényes a munkájára?
Ja és, hogy katonának/rendőrnek/tűzoltóknak, olyan embereknek akik az életüket kockáztatják adott esetben a magyar emberekért nem TERVEZEK/GYÁRTOK SZART mert jólvan az úgy.