Akkor meg1x, lassan: kerekes, hidrogencellas hibrid 8x8 lesz fejlesztve es gyartva Kaposvaron, 2024 korul legordulhet az elso. Addig vidaman elgurigazik mar az a 600-800 BTR, amink van, különösen úgy, hogy közben már jonnek a Lynxek.
Őszintén szólva MRAP felett kell a kutyanak a torokok akarmije, szinte mindenből jobb lesz nekunk, sajat (RM) erőből.
Szerintem meg kap egy egységként cserélhető áram-fejlesztő/generátor modult, amit --mint a Leo-nál-- tizen-huszon-harmin perc alatt, egy emelővel --pikk&pakk-- lehet cserélni.
Először --szerintem--a bevált Diesel-elektromos lesz, amit lehet később az üzemanyagcellásra cserélni. Elektromos meghajtás külön fő-egységként, ugyanaz mindkettőnél.
Ami biztos nem hidrogénes lesz a nehéz/veszélyes/drága tárolhatóság miatt, hanem metán, vagy még inkább PB.
+ egy kisebb teljesítményű állóhelyzeti-/tartalék-rendszer(ahogy pl az Armata-nál is van).