A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
25 879
91 424
113
Holnap megtudjuk, kitart-e a lendület vagy a választási költségvetés megakasztja a dinamikus növekedést.


A hiány lassabb mérséklésével, hagytak játékteret maguknak.
 

sisimoto

Well-Known Member
2020. február 1.
501
2 655
93

leplezo

Well-Known Member
2017. február 3.
2 640
5 491
113
Szétlövik gyakorlatokon. Majd elfogyogatnak,
Pedig van 1-2 ami elég ritka példány, és kaphatnának érte korrekt árat is ha eladnák valakinek, aki restaurálni szeretné. Na meg ha még tartják egy 5-6 évig őket akkor a 256-osok és 260-ok is elég jó pénzt fognak érni, mert lassan elfogynak, és a gyűjtők keresik a megkímélt motorral és váltóval rendelkezett keveset futott darabokat. A volános buszok már amik megmaradtak 3-5 millió kilométer felettiek, de nem ritka ami elérte a 8-10-et is, ezek meg a töredékét futották.
Szerintem hiba szétlövetni őket. Jobban járnának egy árveréssel jövőre mikor lefutott a covid, és ami rajtuk maradt csak azt szétlövetni.
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
28 284
120 125
113
Pedig van 1-2 ami elég ritka példány, és kaphatnának érte korrekt árat is ha eladnák valakinek, aki restaurálni szeretné. Na meg ha még tartják egy 5-6 évig őket akkor a 256-osok és 260-ok is elég jó pénzt fognak érni, mert lassan elfogynak, és a gyűjtők keresik a megkímélt motorral és váltóval rendelkezett keveset futott darabokat. A volános buszok már amik megmaradtak 3-5 millió kilométer felettiek, de nem ritka ami elérte a 8-10-et is, ezek meg a töredékét futották.
Szerintem hiba szétlövetni őket. Jobban járnának egy árveréssel jövőre mikor lefutott a covid, és ami rajtuk maradt csak azt szétlövetni.
Lehet, hogy van köztük amit értékesítenek, szoktak inkurrenciát árulni. Azt tudom, hogy én már lőttem szét icarust 30-as gépágyúval :hadonaszos:
 

leplezo

Well-Known Member
2017. február 3.
2 640
5 491
113
Lehet, hogy van köztük amit értékesítenek, szoktak inkurrenciát árulni. Azt tudom, hogy én már lőttem szét icarust 30-as gépágyúval :hadonaszos:
Talán a ritkábbakat nem lövetik szét veletek. Legalábbis szeretném ezt gondolni, mert azért mégis a magyar járműgyártás 1-1 darabjai. Na persze ami általánosabb, és nem átlagnál jóval kevesebbet futott vagy tényleg pocsék és menthetetlen azért nem kár. Talán van valaki aki erre odafigyel.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
21 233
33 705
113
En tudok olyan "matuzsalem koru" buszrol /minibuszrol./ ami mukodokepes allapotba volt es egy tartalekos zaszloalj igenyelte es megkapta :) hasznaljak is kisebb tavokon... Azt mondtak ameddig nem jon uj addig jo es van egy vidam erzese ha neha hasznaljak nem rendszeresen.... Es szerintuk ugye ertek :)
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
28 284
120 125
113
En tudok olyan "matuzsalem koru" buszrol /minibuszrol./ ami mukodokepes allapotba volt es egy tartalekos zaszloalj igenyelte es megkapta :) hasznaljak is kisebb tavokon... Azt mondtak ameddig nem jon uj addig jo es van egy vidam erzese ha neha hasznaljak nem rendszeresen.... Es szerintuk ugye ertek :)
Én tudok olyan tranyót amiben 830 000 km-er van és mindig használják. :D A javítóműhely célja, hogy megélje az 1 milliót.
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 053
10 145
113
Pedig van 1-2 ami elég ritka példány, és kaphatnának érte korrekt árat is ha eladnák valakinek, aki restaurálni szeretné. Na meg ha még tartják egy 5-6 évig őket akkor a 256-osok és 260-ok is elég jó pénzt fognak érni, mert lassan elfogynak, és a gyűjtők keresik a megkímélt motorral és váltóval rendelkezett keveset futott darabokat. A volános buszok már amik megmaradtak 3-5 millió kilométer felettiek, de nem ritka ami elérte a 8-10-et is, ezek meg a töredékét futották.
Szerintem hiba szétlövetni őket. Jobban járnának egy árveréssel jövőre mikor lefutott a covid, és ami rajtuk maradt csak azt szétlövetni.
Simán szétlövetik azokat is, itt is volt videó pár éve amikor tök szép Csepel teherautókat lőttek szét.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz