Írtak egy levelet a hm nek meg zrínyi médiának aztán beengedték őket gondolom.
A Honvédség ezeket a busz roncsokat meddig tartja még ?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Írtak egy levelet a hm nek meg zrínyi médiának aztán beengedték őket gondolom.
Szétlövik gyakorlatokon. Majd elfogyogatnak,A Honvédség ezeket a busz roncsokat meddig tartja még ?
Pedig van 1-2 ami elég ritka példány, és kaphatnának érte korrekt árat is ha eladnák valakinek, aki restaurálni szeretné. Na meg ha még tartják egy 5-6 évig őket akkor a 256-osok és 260-ok is elég jó pénzt fognak érni, mert lassan elfogynak, és a gyűjtők keresik a megkímélt motorral és váltóval rendelkezett keveset futott darabokat. A volános buszok már amik megmaradtak 3-5 millió kilométer felettiek, de nem ritka ami elérte a 8-10-et is, ezek meg a töredékét futották.Szétlövik gyakorlatokon. Majd elfogyogatnak,
Lehet, hogy van köztük amit értékesítenek, szoktak inkurrenciát árulni. Azt tudom, hogy én már lőttem szét icarust 30-as gépágyúvalPedig van 1-2 ami elég ritka példány, és kaphatnának érte korrekt árat is ha eladnák valakinek, aki restaurálni szeretné. Na meg ha még tartják egy 5-6 évig őket akkor a 256-osok és 260-ok is elég jó pénzt fognak érni, mert lassan elfogynak, és a gyűjtők keresik a megkímélt motorral és váltóval rendelkezett keveset futott darabokat. A volános buszok már amik megmaradtak 3-5 millió kilométer felettiek, de nem ritka ami elérte a 8-10-et is, ezek meg a töredékét futották.
Szerintem hiba szétlövetni őket. Jobban járnának egy árveréssel jövőre mikor lefutott a covid, és ami rajtuk maradt csak azt szétlövetni.
Talán a ritkábbakat nem lövetik szét veletek. Legalábbis szeretném ezt gondolni, mert azért mégis a magyar járműgyártás 1-1 darabjai. Na persze ami általánosabb, és nem átlagnál jóval kevesebbet futott vagy tényleg pocsék és menthetetlen azért nem kár. Talán van valaki aki erre odafigyel.Lehet, hogy van köztük amit értékesítenek, szoktak inkurrenciát árulni. Azt tudom, hogy én már lőttem szét icarust 30-as gépágyúval
Én tudok olyan tranyót amiben 830 000 km-er van és mindig használják. A javítóműhely célja, hogy megélje az 1 milliót.En tudok olyan "matuzsalem koru" buszrol /minibuszrol./ ami mukodokepes allapotba volt es egy tartalekos zaszloalj igenyelte es megkapta hasznaljak is kisebb tavokon... Azt mondtak ameddig nem jon uj addig jo es van egy vidam erzese ha neha hasznaljak nem rendszeresen.... Es szerintuk ugye ertek
Nálunk a mentőknél voltak a Toyoták ilyenek amiknek konkrétan átfordult a km órája és azon kívűl, hogy olajat kellett benne cserélni semmi bajuk sem volt!Én tudok olyan tranyót amiben 830 000 km-er van és mindig használják. A javítóműhely célja, hogy megélje az 1 milliót.
Simán szétlövetik azokat is, itt is volt videó pár éve amikor tök szép Csepel teherautókat lőttek szét.Pedig van 1-2 ami elég ritka példány, és kaphatnának érte korrekt árat is ha eladnák valakinek, aki restaurálni szeretné. Na meg ha még tartják egy 5-6 évig őket akkor a 256-osok és 260-ok is elég jó pénzt fognak érni, mert lassan elfogynak, és a gyűjtők keresik a megkímélt motorral és váltóval rendelkezett keveset futott darabokat. A volános buszok már amik megmaradtak 3-5 millió kilométer felettiek, de nem ritka ami elérte a 8-10-et is, ezek meg a töredékét futották.
Szerintem hiba szétlövetni őket. Jobban járnának egy árveréssel jövőre mikor lefutott a covid, és ami rajtuk maradt csak azt szétlövetni.
Hát ennek szegénynek a műszerfala már karácsonyfázik.Nálunk a mentőknél voltak a Toyoták ilyenek amiknek konkrétan átfordult a km órája és azon kívűl, hogy olajat kellett benne cserélni semmi bajuk sem volt!
Ugyan érzésből megy már! Egy bizonyos rutin után ha rááll a lábad a gázpedálra is tudod mennyivel mész! Nem kell oda műszerfal! Az Ikarust úgy tudom meg Kínában még gyártják!!!Hát ennek szegénynek a műszerfala már karácsonyfázik.
Jó nekik.A KNBSZ plusz 5,4 milliárd forintot kapott dologi kiadásokra.
Öveket becsatolni, meredek felszállás következik, jövőre 1.000 milliárd fölötti HM költségvetés lesz. Idén 778 milliard volt tervezve, tavaly 616 milliard, anno a Zrinyi előtt 3-400 milliárd is volt. Csak hogy érzékeljük a különbséget.Holnap megtudjuk, kitart-e a lendület vagy a választási költségvetés megakasztja a dinamikus növekedést.
Élő adásban mutatja be a kormány terveit kedden Varga Mihály
Kedden délelőtt 11 órakor adja át a 2022-es költségvetésről szóló törvényjavaslatot Varga Mihály pénzügyminiszter Latocai Jánosnak, az Országgyűlés alelnökének - derül ki a tárca meghívójából.www.portfolio.hu
A hiány lassabb mérséklésével, hagytak játékteret maguknak.
Ezzel is elkéstek egy jó pár évet, de jobb későn mint soha.Ezt még itthagyom...
Megalakult a Magyarországi Drón Koalíció
Megalakult a Magyarországi Drón Koalíció; az Innovációs és Technológiai Minisztérium, a Széchenyi István Egyetem, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, valamint a HungaroControl Zrt. kezdeményezésére létrehozott szervezet alapító tagjainak száma meghaladja a hatvanat - mondta...www.portfolio.hu
Látok a 22-esben egy olyat, hogy honvédelmi szolgálati juttatás tartalék 19 300 000 000 Ft. A 2023 Januári hathavi illetményes pénz lesz.Aki szeretné nézegetni az idei és a jövő évi költségvetéseket :
2021: https://www.parlament.hu/irom41/10710/10710.pdf - 55. oldal
2022: https://www.parlament.hu/irom41/16118/16118.pdf -56. oldal
Jó eséllyel igen, mert az idei költségvetésben is volt egy ilyen tétel.Látok a 22-esben egy olyat, hogy honvédelmi szolgálati juttatás tartalék 19 300 000 000 Ft. A 2023 Januári hathavi illetményes pénz lesz.
Az még egy érdekes kérdés, hogy a gyárépítések/K+F költségeiből mennyi van az ITM költségvetésében elkönyvelve.Öveket becsatolni, meredek felszállás következik, jövőre 1.000 milliárd fölötti HM költségvetés lesz. Idén 778 milliard volt tervezve, tavaly 616 milliard, anno a Zrinyi előtt 3-400 milliárd is volt. Csak hogy érzékeljük a különbséget.