Szóval azon alapvetésen indultak el, mint @LMzek 2.0 az L39NG esetén, csak más céllal.Akkor én meg melléteszem ezt is.
Történetesen pont az SW 121-ből alakították ki!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szóval azon alapvetésen indultak el, mint @LMzek 2.0 az L39NG esetén, csak más céllal.Akkor én meg melléteszem ezt is.
Történetesen pont az SW 121-ből alakították ki!
7 éve itthon...Elég okos kis szerkezet, meg látványos is. Biztos jó lenne hasonló.
The drone features LIDAR, daylight camera and infra-red imaging. While it can be controlled directly it is highly autonomous, able to fly a route and use deep learning algorithms to locate, track and identify targets without human assistance. STM CEO Murat Ikinci told the newspaper Hurriyet that Kargu has facial recognition, suggesting it can seek out specific individuals. It is described as being engineered for ‘anti-terror and asymmetric warfare scenarios.
Turkish Military To Receive 500 Swarming Kamikaze Drones
Turkey is producing, and planning to export, advanced kamikaze drones that can operate in swarms and locate their own targets. Turkey is fast becoming leading a player in the military drone market, and Kargu could provide a significant boost.www.forbes.com
Ha a téma valakit érdekel; Vásárhelyi Gábor több drón témában is publikált, több elérhető a MTMT-ből.7 éve itthon...
Ilyen, mikor üldöznek a magyar drónok
Az ELTE Biológiai Fizikai Tanszékén folyó kutatás során...index.indavideo.hu
Miért nem lehet diverzifikálni a gyártást? Az adott terméket megpróbálni eljuttatni más felhasználási területekre, civil piacra? Mindazáltal, hogy hülyeség volt és rövid távon való gondolkodás(?) legalább nem lélegeztetőgépen tartani őket.Nem nonszensz mert konkrétan ez a 2 termék a teljes fejlesztési büdzsét megette 2010-14 között.
Ebben az időszakban döglöttek meg a rendvédelmi elltásra szakosodott könnyűpari cégek és az utolsó olyan gyár is ami egyenruha szövetet gyártott az országban.
Nem gombokért?Szóval azon alapvetésen indultak el, mint @LMzek 2.0 az L39NG esetén, csak más céllal.
Ne gondold, hogy nem jutott eszembe ez a szent szó.Nem gombokért?
Igen. Pontosan erről beszélünk. Szerintem abban is egyetértünk, hogy a széttelepítés akkor életképes,ha az ellenség nem tudja felderíteni a széttelepített erőket. Mert ha felderíti, akkor sokkal könnyebben megsemmisíti, mint ha a központi bázison lenne, vasbeton fedezékben.A kerdes az volt, hogy hol el nagyobb esellyel tul egy air force egy varatlan tamadast egy nagy teruletu orszagban, mar defcon 2 korul jarva, par megabazison avagy szetszorva?
Sose fogja azt mondani Marórth hogy gombokért , tiszteletlenség lenne a gyártók meg a cégek felé ha ezt mondaná egy üzletrőlNem gombokért?
Pedig mi nagyon szeretnénk, ha egyszer elsütné.Sose fogja azt mondani Marórth hogy gombokért , tiszteletlenség lenne a gyártók meg a cégek felé ha ezt mondaná egy üzletről
Megteheti fordítva is. Hogy "természetesen nem gombokért, hanem állami berhuházásként... munkahely teremtő... GDP növelő...blablabla" ne én írjam már a szövegét, okosabb ő nálam.Sose fogja azt mondani Marórth hogy gombokért , tiszteletlenség lenne a gyártók meg a cégek felé ha ezt mondaná egy üzletről
Láttál már angol autópályát?? Minimum 2x3 sáv és a tervezett épített minőség kicsit közelebb áll egymáshoz mint a hazai! Csak mondom!A kizárólag a Kecskeméti szent betonról üzemeltethető híveknek sok szeretettel:
RAF considering operating jets from motorways
Szóval akkor ebből akarnak drónt csinálni!Csak akkor felmerül a kérdés hogy a Magnus eFusion-ból nem lehetett volna?Szóval azon alapvetésen indultak el, mint @LMzek 2.0 az L39NG esetén, csak más céllal.
Itt van egy komozit repülőt gyártó magyar cég amiben benne van a siemens cég is elekrtomos motorral! Mi lehet ideálisabb a fejlesztéshez?Ha felderító drónnak a sárkány nem ideális mert az alján vannak a szárnyak és nem a repülő tetején akkor veszek egy sárkány licencet bárhonnan és a Magnus-ban gyártom itthon!A Rheinmetal-al meg telerakom szenzorokkal meg megcsinálom a távirányítás részét! Azt csók a család! Tessék egy gyönyörű fejlesztési feladat a Honvédségnek!Itthoni céggel amiben persze meg lehet venni a többségi tulajdont és benne lenne a Siemens meg a Rheinmetall! Vinnék mint a cukrot!Szóval akkor ebből akarnak drónt csinálni!Csak akkor felmerül a kérdés hogy a Magnus eFusion-ból nem lehetett volna?
Itt van egy komozit repülőt gyártó magyar cég amiben benne van a siemens cég is elekrtomos motorral! Mi lehet ideálisabb a fejlesztéshez?Ha felderító drónnak a sárkány nem ideális mert az alján vannak a szárnyak és nem a repülő tetején akkor veszek egy sárkány licencet bárhonnan és a Magnus-ban gyártom itthon!A Rheinmetal-al meg telerakom szenzorokkal meg megcsinálom a távirányítás részét! Azt csók a család! Tessék egy gyönyörű fejlesztési feladat a Honvédségnek!Itthoni céggel amiben persze meg lehet venni a többségi tulajdont és benne lenne a Siemens meg a Rheinmetall! Vinnék mint a cukrot!
Igazán nem értelek. Hol az a baj, hogy nincs magyar háttéripar, hol meg az a jó, hogy taccsra vágták.Egy kicsit mindig úgy érzem ezen cégek nyilatkozataival kapcsolatban, hogy nekik a megrendelés jár, mert csak. 1 indokuk van, mert hazaiak. Valahol értem, de biztos ez a jó választás???
Viszont lesz az ITM-nek egy KKV-ék számára kitalált tőkésítési progi, hogy beszállítóként az új hadiipari cégekhez kapcsolódjanak, illetve új fejlesztések finanszírozására. Talán utána ők is pályán lesznek.
Én a mostani célzottan hadiipari támogatási progira gondolok. Sztem még el sem indult, tehát erről nem tudjuk, hogy mennyire lesz hatékony.Igazán nem értelek. Hol az a baj, hogy nincs magyar háttéripar, hol meg az a jó, hogy taccsra vágták.
Ezeket a kkv-k számára kitalált progarmokat ösmerem testközelből. Nem oda megy a zsé, ahova kellene, nem azokhoz, akiknek kellene, és nem arra költik, amire kellene. Lehet, hogy a szándék jó, de a végrehajtás....
Az nem oktalan cél, ha a még meglévő hadiipari beszállítókat/arra képes cégeket becsatornáznák a nyugati vérkeringésbe, de vannak olyan területek (pl. a személyi felszerelések gyártása, amiről már legalább 6 éve szt szajkózzák, hogy a magyar bakának magyar felszerelést), amelyeknél jelenleg csak a szöveg van meg, pedig egyrészt már most képesek lennének beszállni (pl. varrodák), másrészt nem annyira nagy beruházással lehetne újraéleszteni a tetszhalott cégeket.Én a mostani célzottan hadiipari támogatási progira gondolok. Sztem még el sem indult, tehát erről nem tudjuk, hogy mennyire lesz hatékony.
A kérdés az, régi romokban itt maradt hadiiparra akarunk tervezni, pénzt pumpálva életben tartani. Ilyen a cseh, román stratégia, csak jobb kezdőpozíciókból, vagy vmi újat építünk rákapcsolódva a nyugati hadiiparrra, célzottan ahhoz felépítve. Ez utóbbi lett eldöntve. Sztem hatékonyabb lesz, de majd 5 év múlva meglátjuk.
Az Siemens az elektromos repulogeppekkel foglalkozo uzletagat kb 1 eve eladta a Rolls Roycenak.Itt van egy komozit repülőt gyártó magyar cég amiben benne van a siemens cég is elekrtomos motorral! Mi lehet ideálisabb a fejlesztéshez?
Nem baj legfeljebb kirakjuk a repülő elejére a kis szobrocskát....!Az Siemens az elektromos repulogeppekkel foglalkozo uzletagat kb 1 eve eladta a Rolls Roycenak.
Ebben igazad lehet, de a varroda meg a hadiipar nagyon marginális része.Az nem oktalan cél, ha a még meglévő hadiipari beszállítókat/arra képes cégeket becsatornáznák a nyugati vérkeringésbe, de vannak olyan területek (pl. a személyi felszerelések gyártása, amiről már legalább 6 éve szt szajkózzák, hogy a magyar bakának magyar felszerelést), amelyeknél jelenleg csak a szöveg van meg, pedig egyrészt már most képesek lennének beszállni (pl. varrodák), másrészt nem annyira nagy beruházással lehetne újraéleszteni a tetszhalott cégeket.