De a lövésznek sokat számítanak a felsorolt paraméterek!Ezek részletkérdések.
Egy lövész ezeket mind leszarja.
A rá kerülő fegyvereket (35/50) mind ismerheti, azok hazai tesztjein ott lehet.
A motornak egy minimum paramétereknek meg kell felelnie, de ennyi.
Viszont ismerik a Bradleyt, és annak korlátozott méretét.
Ebben meg szteppelhetnek is ahhoz képest.
Engem speciel nem igazán hatott volna meg az, ha a BTR-80 ban annak idején nem 260 LE-s motor van fénykorában, hanem 300 LE-s.
Ellenben eléggé negatív hatást keltett bennem az, hogy - én aki sosincs szarul egyetlen járművön sem -, hogy 1 óra után olyan szarul lettem benne, hogy majdnem eldobtam a rókabőrt.
Gondolom nem tett túl sokat hozzá a kedélyállapotomhoz, az sem, hogy a szolidan visszaszivárgó kipufogógáz elegyedett az égett gépolaj szagával, miközben egy szűk helyen kuporogtam az osztóművön.
Ennek ellenére persze életem egyik legjobb 3 napja volt, amikor vezetési gyakorlaton voltam vele, de hidd el a lövésznek nem az általad felsorolt paraméterek számítanak!
Az, hogy mennyire védett, mennyire erős a páncélzat, mennyire mozgékony milyen a fegyverzet rajta, igenis jó hatással van az egyszerű lövész moráljára is.
Afgánba akik mentek btr-rel (hálisten nekem nem kellett) azt mondták a szokásos zabszem tizede sem csusszant volna föl nekik.
Hiszen tudták míg a hummmer akár a 12.7et is megfogja(odakint lőttünk kikszerelt szélvédőre dsk-val, 100ról a 4. vitte át ami kb ugyanoda ment, ami nem rossz) addig a papírpáncélzatú btr nemsokmindent.
De én is jobban éreztem magam cougarban, mint toyotában, ha tudtam nem megyünk földútra.
Kimondottan a páncélvédelme miatt. Bár a toyota mellett érvnek ott volt a mozgékonyság.
Az hogy erősebb a motor az sem elhanyagolható egy lövésznek.
Valószínűleg az erősebb motor alacsonyabb fordulatszámon tudja ugyanazt, így halkabb. Hosszútávon pár Db is sokat jelenthet.
Fegyverzete sem mindegy.
Ha megkérdezel egy lövészt mit választana. Azt a járművet amin van iptr vagy nincs, egyértelmű mi lenne a válasz.
Persze hogy 30 vagy 35 az kb mindegy.
Az amcsik nem valami 50mm-est akarnak toronyra?
Hányinger sok ilyen járműnél előfordul.
A legtöbb ringatózik, ezt a tömeget amit visznek nehéz optimálisan csillapítani.
Ez láncosra is ugyanúgy igaz.
Ráadásul ezekből álltalában szarul látsz ki, ez megzavarja az agyat.
Rendesen tengeribeteg lessz pár ember.
De meglehet szokni. (első bmp-zésem alkalmával sugárban hánytam, miután kiszáltunk )
A btr is ilyen. Ráadásul annak nagyon el tud pattogni az eleje, egy nagyobb bukkanón ha olyan sebességgel megy.
Ja és ami fontos. Sofőr! Volt akinél szinte mindíg volt minimál hányingerem, volt akinél semmi.
A vezetési stílus is sokat számít. (ha én viszem a kutyát dokihoz 2 ből 1szer behány, Asszonynál soha)
Btr szűk, de pl bmp lábtere még szarabb.
Hummer anyósülés mögött szar mert az ülés alatt van az aksi. Láb nemnagyon fér.
A legtöbb páncélosban a hely luxus.
De isten nyugosztalja szeretett @krisss azt mondta ebben azért nagy a hely.
És fotókról/videókból is ez jön le.
Ráadásul a szemben elhelyezett ülések előnye, hogy kinyújthatod a lábad, a másik lába mellé közé.
Btr/bmp ott útban volt a páncél.
És ha a felszerelésednek is van kialakítva hely, az maga a kánaán
Egy szónak is száz a vége, a sima lövésznek is fontosak a gép paraméterei.
Az amcsiknál meg ki tudja meddig húzódik az új gép eldöntése.
Tapasztalatszerzés meg nálunk lessz először.
Mégha sokban más is lessz ami náluk rendszerbe áll, he a lynx nyer.