Elnézést, hogy egy ilyen komoly témát emelek át ide a fejlesztős topicban, de azt gondolom, hogy ennek nagyon komoly vonatkozása kell legyen a Honvédségre nézve is:
Igenám, csak azt nem vetted észre
@Szittya , hogy ez nem egyszerű gránátharcászat volt, hanem kurv@ kemény nextgen drónharcászat.
Ugyanis a videót készítő drón képéhez hozzáfért az állást felszámoló szakasz parancsnoka. Ha megfigyeled, akkor a gyakran úgy próbálták a gránátot pozícióba dobni, hogy elvileg nem tudhatták a 15-20m-re előttük lévő árok szerkezetét.
És innentől kell elkezdeni gondolkodni azon, hogy a USMC lövészrajába éppen most integrálnak bele egy drónkezelőt (system operator).
És innentől kell elkezdeni gondolkodni azon, hogy a 100-250.000HUF értékű drónnak ott kell lennie minden lövészrajban pár tartalék alkatrésszel.
Az irányítás nagyjából 2 nap alatt profi szinten elsajátítható. Már egy 30 perces üzemidő is akkora gamechanger, hogy csak na. Ha meg van saját vezetékes módja, akkor gyakorlatilag korlátlan ideig el tudja látni az alegységet felderítési információkkal.
És még egy ilyen védelmi állás felszámolására irányuló egészen rizikós művelet is minimális veszteségekkel lehozható.